Obecnie trudno od tego uciec – myślisz Twitch, mówisz Tyler "Ninja" Blevins. Amerykanin w błyskawicznym tempie zdobył ogromną rzeszę śledzących jego poczynania fanów, zaś prowadzone przez niego streamy, w których udział brały m.in. gwiazdy sportu i estrady, biły rekordy popularności, pobijając kolejne rekordy.
27-latek osiągnął niezaprzeczalną popularność, nic więc dziwnego, że próbuje ją przekuć na ewentualne korzyści także w innych dziedzinach życia. Wraz z firmą Wicked Cool Toys przygotuje on bowiem sygnowaną przez siebie i inspirowaną swoją osobą serię zabawek, która ma zostać zaprezentowana podczas trwającego New York Toy Fair. Co ciekawe, ma to być dopiero początek współpracy streamerów ze wspomnianym WCT – w przyszłości podobne inicjatywy mają zostać mieć miejsce w porozumieniu z takimi osobami, jak Herschel "DrDisRespect" Beahm, Timothy "TimTheTatman" Betar , Saqib "Lirik" Zahid oraz Jaryd "Summit1G" Lazar.
Wicked Cool Toys is super excited to announce their partnership with Ninja- the #1 gaming influencer in the world! https://t.co/h2b6QUC7bZ @Ninja
— Wicked Cool Toys (@WickedCoolToys) February 15, 2019
– To miliony, dziesiątki milionów subskrybentów, którzy natychmiast angażują się w daną rzecz zanim jeszcze produkt znajdzie się na półce. My nie braliśmy zwyczajnej osoby i nie stworzyliśmy jej figurki. Pozyskaliśmy ogromną markę – zapewnił Jeremy Padawer, wiceprezes Wicked Cool Toys. Przypomnijmy, że obecnie prowadzony przez Blevinsa kanał na YouTubie subskrybuje ponad 21,5 miliona osób.