W czerwcu ubiegłego roku AGO Esports nawiązało współpracę LG, jednym z największych na świecie koncernów działających w branży elektronicznej. Koreański gigant pozytywnie ocenił rozwój polskiej organizacji esportowej pod względem jej osiągnięć sportowych oraz zrealizowanych działań marketingowych nastawionych na fan-engagement, w wyniku czego zdecydowano się przedłużyć umowę o kolejny rok.
AGO Esports w 2018 roku wielokrotnie brało udział w akcjach marketingowych przygotowanych przez polski oddział LG. Zawodnicy pojawili się na polskiej premierze monitorów dla graczy LG 27UD88-W, spotkali się z fanami podczas Poznań Game Arena, Intel Extreme Masters oraz wydarzeń z cyklu Meet Up. Dodatkowo wizerunek zawodników wykorzystywany był jako element brandingu marki LG podczas turniejów lanowych w Polsce, a także w sklepach stacjonarnych. AGO Esports również aktywnie promowało produkty LG na swoich kanałach social media.
– Czujemy niezwykłą satysfakcję, iż tak poważny koncern, światowy gigant w branży nowych technologii, jakim jest firma LG, zdecydował się przedłużyć z nami umowę na kolejny rok. Nasze rozwijające się instrumenty promocyjne, zaangażowanie zespołu i zawodników przyczyniło się do tej decyzji, którą odbieramy jako realny barometr naszej efektywności działań. Korzystając z okazji pragnę podziękować LG za zaufanie jakim ponownie zostaliśmy obdarzeni – mówi Jakub Szumielewicz, CEO organizacji AGO Esports.
Wsparcie AGO Esports ze strony LG to nie tylko monitory: komfort w treningach zapewnia zawodnikom profesjonalna klimatyzacja MultiSplit, napoje schładza wielka lodówka LG Door-in-Door, statystyki meczów obserwowane są na telewizorach LG OLED i UHD 4K, a komunikację zapewniają smartfony LG G7.
Nowa umowa oznacza rozszerzenie dotychczasowej współpracy na dużo lepszych warunkach dla obydwu stron. Produkty marki LG będą częściej przewijać się w programie AGO w serwisie YouTube. Również warszawskie biuro organizacji zostanie doposażone w dodatkowe ekrany, aby zadbać o komfort obecnych oraz przyszłych pracowników.
– Mistrzowie potrzebują mistrzowskiego sprzętu – i nie ma lepszej recepty na zwyciężanie. Cieszymy się, że drużyna AGO utożsamia się nie tylko z naszym sprzętem, ale i z naszą wizją „Life’s Good...for Gamers”, co wielokrotnie udowodniła na arenie polskiej i międzynarodowej. Ponadto, razem z całą organizacją AGO, dostrzegamy jeszcze szersze możliwości wspólnego działania i komunikacji, na co bardzo liczymy. Ale przede wszystkim, trzymamy kciuki za ich osiągnięcia sportowe, bo one są i pozostają najważniejsze – tak decyzję o przedłużeniu współpracy skomentował Daniel Czok, Senior Marketing Manager w LG Electronics.
Źródło: informacja prasowa