SteelSeries, wiodący producent sprzętu dla graczy, zostaje partnerem devils.one, czołowej polskiej organizacji sportów elektronicznych. Przed podjęciem współpracy Diabły przez tygodnie testowały peryferia światowego prekursora. Od dziś zawodnicy i influencerzy związani z organizacją będą wyposażeni w sprzęt SteelSeries podczas wszystkich, mniej lub bardziej wymagających, wyzwań.
Marki podjęły współpracę na różnych płaszczyznach. Na diabelskich koszulkach meczowych widnieć będzie logo SteelSeries, z dumą prezentowane w tworzonych w kooperacji materiałach foto i video. SteelSeries zapewni sprzęt najwyższej klasy, a devils.one wesprze producenta peryferiów w sprzedaży, używając do tego narzędzi takich jak inSTREAMLY. Partnerzy mają również w planach działania CSR.
– Cieszy mnie, że kolejny partner ufa naszej wizji. Po długim okresie, gdy osobiście współpracowałem ze SteelSeries, teraz firma będzie wspierać również devils.one. Wybór partnera sprzętowego jest dla drużyny esportowej bardzo trudny. Z jednej strony trzeba brać pod uwagę czynniki biznesowe, przede wszystkim jednak sprzęt musi wspierać realizację naszych celów sportowych i dawać zawodnikom pewność, że pracują na odpowiednich peryferiach – przyznał Maciej "sawik" Sawicki, współwłaściciel i kierujący projektem devils.one.
– Esport jest naturalnym środowiskiem SteelSeries. Cieszymy się, że będziemy mogli nawiązać współpracę z devils.one i wierzymy, że nasz sprzęt pozwoli drużynie rywalizować o najwyższe cele i osiągać je – stwierdził Bartosz Kusznerko, przedstawiciel firmy SteelSeries. – Ze SteelSeries globalnie współpracują m. in. Faze Clan czy Team North. To dla nas wielkie wyróżnienie, że devils.one dołącza do tego grona. Wierzymy, że dzięki temu partnerstwu nie tylko polepszy się performance drużyny, ale jesteśmy w stanie wyznaczać kierunek całej scenie! W planach mamy bowiem aktywności także wokół CSR-u! – dodał Szymon Kubiak, head of business devils.one.
Z okazji rozpoczęcia współpracy devils.one opublikowało okolicznościowy materiał wideo:
Źródło: informacja prasowa