Wraz z nadejściem nowego miesiąca możemy być świadkami rozpoczęcia kolejnego sezonu w Fortnite: Battle Royale. Aktualizacja, która wprowadza wersję numer 10.00 poza kolejnym sezonem dodaje do świata gry również machinę kroczącą BRUTAL oraz zmodyfikowaną mapę. Zmiany nie ominęły także trybu kreatywnego.

Machina krocząca (Battle Royale)

fot. Epic Games/Fortnite

Mnóstwo atrakcji do rozgrywki wprowadzi BRUTAL, czyli robot, nad którym każdy gracz może przejąć kontrolę. Stworzony jest dla dwóch graczy, gdyż jeden kontroluje ruch, natomiast drugi operuje ogniem, lecz możliwe jest poprowadzenie tej machiny w pojedynkę! Wystarczy zmieniać miejsca na bieżąco. Bronie dostępne w mechu to strzelba oraz wyrzutnia rakiet.

Mapa (Battle Royale)

fot. Fortnite Polska

Jak przy okazji rozpoczęcia każdego nowego sezonu Fortnite'a, aktualizacji uległa również mapa. Na powyższym zdjęciu możemy zobaczyć jak prezentuje się znane wszystkim pole bitwy po zmianach.

Zaawansowany sterownik burzy (Tryb kreatywny)

fot. Epic Games/Fortnite

Do trybu kreatywnego dodano zaawansowany sterownik burzy, który pozwala na jej tworzenie i symulowanie.

Zaawansowany nadajnik burzy (Tryb kreatywny)

fot. Epic Games/Fortnite

Zaawansowany nadajnik burzy pozwoli na dostosowanie konkretnych faz lub ustawianie liczby faz zaawansowanego sterownika burzy.

Pora ruszać w drogę (Ratowanie Świata)

fot. Epic Games/Fortnite

Wraz z trzema innymi graczami będziemy mogli wziąć udział w kampanii "Pora ruszać w drogę". Naszym zadaniem będzie pomóc Quinn dotrzeć do stacji radiowej i nadać piosenkę na lato. Po drodze naszych bohaterów spotka wiele przygód i trudności, z którymi będą się musieli zmierzyć.

Oto szafka! (Ratowanie Świata)

fot. Epic Games/Fortnite

Od tego momentu szafka jest wspólna dla trybu Ratowane Świata oraz Battle Royale, dzięki czemu zmiany dokonane w jednym trybie będą widoczne w drugim. W chwili obecnej w kampanii RŚ dostępne są tylko emotki, pakiety muzyczne oraz ekrany wczytywania, lecz deweloperzy wraz z kolejnymi wersjami gry planują to zmienić i wprowadzić obsługę innych elementów kosmetycznych.

Inne znaczące zmiany

Battle Royale

Bronie i przedmioty

  • BRUTAL
    • Ten pojazd może obsługiwać do dwóch graczy naraz. Jeśli kieruje nim dwójka graczy, jeden (kierowca) steruje ruchem pojazdu, a drugi (strzelec) prowadzi ogień ze strzelby i wyrzutni pocisków.
    • Kierowca może:
      • Wkroczyć do walki.
      • Rzucić się super-skokiem po zwycięstwo.
      • Wdeptywać wrogów i budowle w ziemię.
        • Zniszczenia elementów, z których można normalnie pozyskiwać materiały, zapewniają je.
    • Pasażer mecha ma do dyspozycji dwie bronie: strzelbę i wyrzutnię pocisków.
      • Strzelba
        • Pojemność magazynka: 10
        • Obrażenia: 50
        • Mnożnik trafienia w głowę: x 1,5
    • Wyrzutnia pocisków
      • Wystrzeliwuje do 10 rakiet naraz.
      • Przytrzymanie spustu spowoduje ładowanie rakiet po kolei.
      • Wszystkie rakiety są odpalane naraz w momencie puszczenia spustu lub po załadowaniu 10 rakiet.
    • Nowa mechanika: tarcza
      • Tworzy osobistą tarczę, która przez 5 s chroni gracza w mechu. Zużywa 200 sztuk materiału dowolnego typu.
  • Wycofano z gry:
    • Kulojazd
    • Taran
    • Pistolet krzemieniowy
    • Bomba Cienia
    • Samopowtarzalny karabin snajperski
    • Taktyczny karabin szturmowy
    • Wieżyczki strzelnicze
    • Nalot
    • Aktywator lotni (nadal jest on dostępny w trybach dla dużych drużyn)
      • Z czasem dodaliśmy wiele opcji poprawiających mobilność, zarówno w postaci przedmiotów, jak i miejsc na mapie. Uważamy jednak, że w sezonie X najlepiej gra się w warunkach zredukowanej mobilności. Jak zawsze, będziemy uważnie śledzić reakcje graczy.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd uniemożliwiający pociskom z ciężkiej strzelby przebijanie wody w trybach, gdzie jest ona dostępna.
  • Wszystkie Ogniska leczą teraz pojazdy.
  • Karabin snajperski Zwiadowca Burzy nie ma już idealnej celności przy strzelaniu z biodra po wycelowaniu z broni.
  • Discobomby i granaty nie przenikają już przez pojazdy.

Rozgrywka

  • Misje
    • Nowa funkcja karnetu bojowego!
    • Misje to serie celów tematycznych, za wykonanie których gracze otrzymują nagrody. Gdy to zrobicie, zgarniecie gwiazdki bojowe, PD i wyjątkowe elementy kosmetyczne.
      • Więcej informacji o misjach znajdziecie w zakładkach karnetu bojowego i wyzwań.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd powodujący blokowanie graczy pod pochylnią w momencie jej ustawienia.

Wydarzenia

  • Aktualizacja trybów Areny!
  • Sezon rozpoczyna się areną dla pojedynczych graczy i trójek.
  • Rozgłos ulegnie wyzerowaniu na początku sezonu X, a jego miejsce zajmie nowy system punktacji.
  • 10 dywizji – zwiększyliśmy wartości punktowe, lecz system postępów powinien pozostać taki sam. Pogrubione dywizje oznaczają nowości.
    • Otwarta I (0 – 499)
    • Otwarta II (500 – 999)
    • Otwarta III (1000 – 1499)
    • Otwarta IV (1500 – 1999) 
    • Profesjonalna I (2000 – 2999)
    • Profesjonalna II (3000 – 4499)
    • Profesjonalna III (4500 – 6499)
    • Mistrzowska I (6500 – 9999)
    • Mistrzowska II (10 000 – 13 999) 
    • Mistrzowska III (14 000+) 
  • Aktualizacja systemu punktacji – punkty i opłaty za bus są identyczne we wszystkich listach.
    • Solo
      • Likwidacje: 20 pkt.
      • Wśród 25 najlepszych: 60 pkt.
      • Wśród 15 najlepszych: 30 pkt.
      • Wśród 5 najlepszych: 30 pkt.
      • Królewskie Zwycięstwo: 60 pkt.
    • Trójki
      • Likwidacje: 7 pkt. (dla każdego członka drużyny)
      • Wśród 8 najlepszych: 60 pkt.
      • Wśród 4 najlepszych: 30 pkt.
      • Wśród 2 najlepszych: 30 pkt.
      • Królewskie Zwycięstwo: 60 pkt.
  • Opłata za bus zwiększa się w dywizjach 3, 4, 5, 7, 8, 9 i 10.
  • Dobieranie graczy w trybie Areny nadal bazuje na wskaźniku Rozgłosu. Gracze w wyższych dywizjach mogą być zmuszeni do dłuższego oczekiwania, by system mógł zapewnić grę o odpowiedniej jakości.

Tryb kreatywny

Wyspy

  • Dodano wyspę siatki – jest to płaska wyspa pokryta siatką kwadratowych pól, które służą do odmierzania odległości przy budowie. Białe pole oznacza środek wyspy. Cała wyspa leży tuż nad oceanem, by zapewnić graczom jak najwięcej przestrzeni na budowę.

Rozgrywka

  • Dodano opcje rotacji drużyn, co pozwoli zmieniać drużyny w określonych rundach.
    • Dodano ustawienia rund: 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 20, 40 i 60.
    • Można również ustawić rotację co rundę lub co drugą rundę.
  • Dodano opcję „Wygląd drużyny określany przy”, ustalającą, które szczegóły kosmetyczne (nazwy drużyn, kolory drużyn itd.) oznaczają drużyny w trybach z rotacją drużyn z rundy na rundę.
    • Początek rundy, początek gry (Domyślnie: początek rundy)

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd sprawiający, że gracze mogli pojawić się w złym miejscu przed rozpoczęciem gry.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający zakończenie niewrażliwości po odrodzeniu się przez wystrzał z broni.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający wyświetlanie efektów graficznych niewrażliwości po odrodzeniu przez cały czas jej trwania.
  • Przycisk zdolności pobocznej (wysiadania z pojazdu) będzie teraz widoczny podczas jazdy Kulojazdem.

Bronie i przedmioty

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd uniemożliwiający celowanie i kucanie graczom, którzy skorzystali z Rekwizytomatu.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że kolizja przestawała działać po zmianie w niektóre typy rekwizytów przy użyciu Rekwizytomatu.
  • Poprawiono ustawienie kamery po zmianie w latarnię przy użyciu Rekwizytomatu.
  • Naprawiono błąd powodujący nieprawidłowe ustawianie niektórych rodzajów luster i obrazów po zamianie w nie przy użyciu Rekwizytomatu.
  • Naprawiono błąd powodujący stopniowe opadanie wieżyczek strzelniczych z czasem.

Gotowce i galerie

  • Dodano gotowiec Karkołomnego Kina.
  • Dodano galerię Karkołomnego Kina.
  • Dodano więcej elementów do galerii rekwizytów chat.
  • Dodano bramę obozową do galerii chat.
  • Dodano nowe warianty kamperów oraz lodziarkę do galerii A samochodów.
  • Dodano samochody w nowych kolorach do galerii B samochodów oraz usunięto samochody z galerii A samochodów.
  • Poprawiono trawę przenikającą przez podstawę tronu w galerii zamkowych rekwizytów.
  • Poprawiono patelnie i noże, które znikały po ustawieniu niskiego poziomu szczegółów.
  • Poprawiono gorące źródło w galerii wentylatorów, które było ustawione w złym kierunku.
  • Usunięto kilka błędów graficznych dotyczących chodników w gotowcach i galeriach Oazy Odpoczynku.

Urządzenia

  • Do urządzeń wybuchowych dodano ustawienie „Przy eksplozji transmituj na”, aktywowane podczas detonacji urządzenia.
  • Do urządzenia ustawień drużyny dodano aktywator włączany w momencie zlikwidowania całej drużyny.
  • Do ustawień czasu przejmowania dodano wartość 20 sekund.
  • Do ustawień aktywatora dodano opcję „Resetuj liczbę aktywacji przy transmisji od”, która po otrzymaniu transmisji zeruje liczbę aktywacji danego aktywatora.
Licznik czasu
  • Wyświetlany licznik czasu teraz miga po upłynięciu ustawionego czasu.
  • Naprawiono błąd powodujący brak synchronizacji liczników czasu u różnych graczy.
  • Naprawiono błąd powodujący aktywację licznika czasu o 1 sekundę później.
  • Naprawiono błąd powodujący odtwarzanie odgłosu licznika czasu przy każdym pojawieniu się (zamiast odtwarzania go jedynie przy pierwszym postawieniu go).
  • Uniemożliwiono zniszczenie urządzenia licznika czasu.
  • Nowe opcje:
    • Drużyna (Dowolna, 1-16. Domyślnie: dowolna): Określa, która drużyna może uruchomić lub zatrzymać licznik czasu.
    • Ukończ raz (Tak, nie. Domyślnie: nie): Zablokuje urządzenie po pierwszym ukończeniu odliczania. Umożliwia użycie licznika czasu w charakterze aktywatora „najszybszego okrążenia”. Aby zablokowany licznik mógł znowu zacząć odliczanie, należy go zresetować poprzez wysłanie doń transmisji.
    • Ukończ po odliczeniu (Tak, nie. Domyślnie: tak): Określa, czy licznik czasu będzie uznawany za „ukończony”, gdy osiągnie wartość 00:00. Ustaw opcję „Nie”, by użyć go w charakterze wyścigu, w którym należy aktywować licznik przed upływem czasu.
    • Pokaż aktywator (Tak / Nie. Domyślnie: tak): Pokazuje lub ukrywa panel aktywatora urządzenia. Po wybraniu opcji „Nie” urządzenie nie może być aktywowane przez nastąpienie gracza na panel, lecz należy je aktywować zdalnie.
    • Dźwięk alarmu (Brak / syrena. Domyślnie: syrena): Włącza lub wyłącza odgłos syreny.
    • Głośność alarmu (Bardzo niska, niska, średnia, wysoka, bardzo wysoka. Domyślnie: bardzo wysoka).
    • Wartość punktowa (Od -20 do 20. Domyślnie: 0): Daje punkty graczowi, który spowodował aktywację lub ukończenie licznika czasu w momencie jego ukończenia.
    • Czas okrążenia – drużyna (Drużyna aktywująca, brak, 1-16. Domyślnie: brak): Określa, która drużyna ma ustanowić nowy czas okrążenia po ukończeniu licznika czasu. Czas okrążenia to nowa opcja w ustawieniach interfejsu użytkownika wyspy, którą można wyświetlać na tablicy wyników i wykorzystać jako warunek zwycięstwa.
    • Styl czasu okrążenia (Odliczaj w przód, odliczaj w tył. Domyślnie: odliczaj w tył): Odliczanie w przód wysyła do tablicy wyników czas, który już upłynął. Odliczanie w tył wysyła pozostały czas.
    • Dodano obsługę odbiorników:
      • Uruchom przy transmisji od: Uruchamia licznik czasu.
      • Zatrzymaj przy transmisji od: Zatrzymuje licznik czasu.
      • Resetuj przy transmisji od: Przywraca początkowy stan licznika czasu (i automatycznie rozpoczyna odliczanie, jeśli ustawiono automatyczne odliczanie od początku gry).
      • Włącz przy transmisji od: Włącza licznik czasu, co umożliwia używanie go.
      • Wyłącz przy transmisji od: Wyłącza licznik czasu, co zatrzymuje odliczanie i uniemożliwia odbieranie sygnałów.
      • Ukończ przy transmisji od: Powoduje ukończenie licznika czasu, co zatrzyma go, włączy alarm oraz zaktualizuje czas okrążenia (o ile ustawiono taką opcję).
      • Ustal czas okrążenia przy transmisji od: Wysyła czas okrążenia do tablicy wyników (o ile takową ustawiono) bez zatrzymywania licznika czasu.
    • Dodano obsługę nadajników:
      • Po ukończeniu transmituj na: Wysyła sygnał na tym kanale, gdy licznik czasu skończy odliczanie.
Bloczek zmieniający kolor
  • Nowe opcje:
    • Włącz na początku minigry (Tak, nie. Domyślnie: tak): Określa, czy bloczek można od początku minigry dotykać, by zmienił kolor, czy też należy go wcześniej włączyć.
    • Dodano obsługę odbiorników:
      • Włącz przy transmisji od: Umożliwia zmianę koloru bloczka po dotknięciu go.
      • Wyłącz przy transmisji od: Uniemożliwia zmianę koloru bloczka po dotknięciu go.
      • Resetuj przy transmisji od: Przywraca kolor domyślny.
      • Ustaw przy transmisji od: Przestawia bloczek na drużynę gracza, który wysłał sygnał, co umożliwia zdalną aktywację bloczka.
Strefa rozbrojenia
  • Opcje:
    • Strefa widoczna podczas gry (Wył./Wł.)
    • Podstawa widoczna podczas gry (Wył./Wł.)
    • Szerokość strefy (½, 1-20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100)
    • Głębokość strefy (½, 1-20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100)
    • Wysokość strefy (½, 1-20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100)
    • Włączono na początku gry (Włączono/wyłączono)
    • Dodano obsługę odbiorników:
      • Włącz przy transmisji od: Umożliwia włączenie strefy po otrzymaniu zdalnego sygnału.
      • Wyłącz przy transmisji od: Umożliwia wyłączenie strefy po otrzymaniu zdalnego sygnału.
Poprawki błędów
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający uszkodzenie generatorów stworów po wyłączeniu niewrażliwości i obrażeń zadawanych otoczeniu.
  • Naprawiono błąd powodujący eksplozję urządzenia wybuchowego podczas fazy rozgrzewki, jeśli gracz był w jego pobliżu w momencie rozpoczęcia meczu.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że przestrzenie bariery blokowały drony obserwatorów.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że efekt graficzny bariery był czasami widoczny nawet po wyłączeniu go.
  • Poprawiono generatory stworów, które w niektórych sytuacjach nie tworzyły stworów w trybie placu zabaw.
  • Poprawiono cele z galerii celów – teraz poprawnie powodują one detonację granatów zbliżeniowych.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że urządzenia wyposażone w odbiorniki czasami nie reagowały na sygnały z nadajników w co drugiej rundzie.
  • Naprawiono błąd w sekwencerze muzycznym, który nie zawsze wstrzymywał odtwarzanie muzyki w oczekiwanym momencie.

Ratowanie Świata

Ogólne

  • Pierwsza część szafki przybywa do kampanii Ratowanie Świata! Możecie już używać emotek, pakietów muzycznych i ekranów wczytywania.
    • Szafka jest teraz wspólna dla kampanii Ratowanie Świata oraz trybu Battle Royale, więc zmiany dokonane w jednym trybie będą widoczne w obu.
    • Na razie w kampanii Ratowanie Świata dostępne są tylko emotki, pakiety muzyczne oraz ekrany wczytywania. W kolejnych wersjach gry planujemy wprowadzić obsługę innych elementów kosmetycznych. Więcej informacji na ten temat znajdziecie tutaj.
  • Emotki:
    • W kampanii Ratowanie Świata działają już wszystkie rodzaje emotek – tańce, emotikony, graffiti oraz zabawki. Do wszystkich posiadanych emotek macie dostęp we wszystkich trybach gry.
    • Możecie przypisać do 6 emotek w szafce, by później móc łatwo ich używać kołem emotek. Oprócz tego możecie używać innych emotek, zmieniając strony koła.
    • Możecie już używać tańców i emotek w lobby.
    • Każdy gracz, który ma już dostęp do kampanii Ratowanie Świata, zachowa emotkę „Jazda na kucyku”, która jest teraz emotką ruchową. Teraz możecie również używać jej w trybie Battle Royale i kreatywnym!
    • Gracze, którzy zakupili pakiety Fundatora kampanii Ratowanie Świata, również otrzymają emotkę „Jazda na kucyku”.
    • Wszyscy zachowają też „Taneczne ruchy”, gdyż gracze wszystkich trybów rozpoczynają grę posiadając tę emotkę.

Misje i systemy

  • Przedstawiamy wydarzenie: Pora ruszać w drogę!
    • Zbierzcie trójkę towarzyszy i razem pomóżcie Quinn dotrzeć do stacji radiowej i nadać piosenkę na lato, co okaże się prawdziwą przygodą na trasie.
    • Quinn podróżuje latającą półciężarówką, wyposażoną w przenośną burzową tarczę.
    • Po drodze czekają na was cztery losowe cele, a każdy z nich sprawdzi wasze umiejętności i oferuje różne ulepszenia.
    • Musicie dotrzeć do stacji radiowej, a następnie obronić Quinn przed ostatnią falą wrogów. Zbierzcie dość pułapek, amunicji i materiałów, by zapewnić zwycięstwo!
    • Jeśli wytrzymałość pojazdu spadnie do zera, podróż się skończy, lecz gracze otrzymają nagrody zależne od liczby wykonanych celów.
    • Rozpoczynacie podróż bez wyposażenia i zasobów, przez co zbieranie broni i materiałów jest pilną koniecznością.
    • Zachowujecie swoje schematy i rozpoczynacie grę posiadając kilka broni „po poprzednikach”, lecz funkcja tworzenia broni jest wyłączona.
    • W okolicy trasy rozsiane są bronie o odpowiednich profitach, które zwiększą wasze szanse na przetrwanie mimo braku schematów broni.
    • Skrzynie w tym wydarzeniu zawierają odpowiednie do stopnia misji bronie, pułapki i zasoby.
    • W odróżnieniu od poprzednich wydarzeń, w tym wątku gracze dobierani są na podstawie poziomu mocy, a nie postępów dokonanych w obronie burzowej tarczy, co lepiej zrównoważy grupę.
    • Jeśli stracicie przytomność, będziecie musieli zaczekać z odrodzeniem się, dopóki wasza drużyna nie osiągnie lub wykona celu. Uważajcie na siebie!
    • Dodaliśmy również nowe zadania okolicznościowe, co umożliwi graczom zdobycie jeszcze większej liczby talonów wydarzenia „Pora ruszać w drogę”.
    • Szukajcie kaset magnetofonowych wszędzie, gdzie się da, pomóżcie Larsowi stworzyć idealną składankę na lato, a przy okazji zaróbcie trochę talonów wydarzenia „Pora ruszać w drogę”.
  • Legendarna lama ze skrytki trolla jest dostępna
    • Cena: 1000 talonów wydarzenia „Pora ruszać w drogę”
    • Lamy zawierają teraz cyberpunkowych bohaterów oraz schematy broni lampowych
  • Misji alarmowych w zmutowanej burzy jest teraz więcej i zapewniają one talony wydarzenia „Pora ruszać w drogę”.
  • Misji alarmowych z minibossami jest teraz mniej i nie zapewniają już one talonów okolicznościowych.
  • W zadaniu „Uratuj port” zmniejszono wymaganie ewakuacji schronu z 2 do 1.
  • Zaktualizowano nagrody za misje likwidacji i zbierania oraz uzupełniania zapasów.
    • Misja „Zlikwiduj i zbierz” zapewnia teraz PD bohatera i/lub PD ocaleńców.
    • Misja uzupełnienia zapasów zapewnia teraz PD schematów oraz losowy składnik.
      • Znany problem: czasami składnik nie jest przyznawany, jeśli gracze wykonają za mało celów dodatkowych.
  • Niektórzy bohaterowie oraz schematy z jubilamy drugiego roku były zablokowane. Zaktualizowano je, by pozwolić na ich recykling oraz transformację. Wszystkie zmienione przedmioty nadal nie będą zajmować miejsca w ekwipunku.
  • Bohaterowie z Komanda Cieni, bronie wojskowe oraz bronie lampowe zostały przeniesione do zakładki rozszerzenia w księdze kolekcji. Elementy te można już badać/werbować.
  • Zastąpiono eksplodujący impuls śmierci nowym modyfikatorem: eksplodującą bombą śmierci. Krzepkie pustaki, wysadzacze oraz krzepkie z tarczami po zlikwidowaniu pozostawiają niszczycielską bombę z opóźnionym zapłonem.
  • Z racji zmiany sezonu usunięto talony okolicznościowe z nagród zadań dnia Gier Wojennych oraz misji Gier Wojennych.
  • Nagrody za misje Gier Wojennych zostały zmniejszone, a nagrody za zadania dnia Gier Wojennych zwiększone:
    • Zadania dnia Gier Wojennych w Kamiennym Lesie teraz zapewniają więcej złota
    • Zadania dnia Gier Wojennych w Deskogrodzie zapewniają złoto oraz wybrane materiały do ewolucji
    • Zadania dnia Gier Wojennych w Dolinie Samowitości zapewniają złoto i re-profit
    • Zadania dnia Gier Wojennych w Twine Peaks Zapewniają złoto oraz epicki lub legendarny profit+ do wyboru
  • Usunięto wyzwanie Gier Wojennych „Chmara pustaków”
  • Zmniejszono nagrody we wczesnych falach trybu wytrzymałościowego. Dążą one do aktualnych wartości wraz ze zbliżaniem się do ostatniej fali.

Poprawki błędów

  • Zadania tygodniowe misji alarmowych wysokiego poziomu w Twine Peaks wyświetlają teraz prawidłowe wymagania mocy.
  • W symulacji Gier Wojennych „Klątwa” posągi nie pozostawiają już cieni po zniknięciu.

Bohaterowie

  • Zamaskowana Gwiazda powraca do sklepu okolicznościowego! Ten owiany tajemnicą mityczny Ninja załatwia pustaki przy użyciu shurikenów.
    • Profit drużynowy: Droga Powrotna
      • Shurikeny wracają do ciebie, zadając obrażenia również w drodze powrotnej.
      • Wymagania: 2 Ninjów o rzadkości legendarnej lub lepszej.
    • Zdolności
      • Shurikeny
      • Księżycowy Kop
      • Bomba dymna
  • Profit standardowy: Wachlarz Shurikenów
    • Shurikeny są teraz rzucane naraz wachlarzem. Dodaje 1 dodatkowy shuriken.
  • Profit dowódcy: Wachlarz Shurikenów +
    • Shurikeny są teraz rzucane naraz wachlarzem. Dodaje 3 dodatkowe shurikeny.

Poprawki błędów

  • Wieża Elektryczna i MISIU nie zawisają już w powietrzu po usunięciu podtrzymujących je budowli.
  • Nie można już umieścić EWKI tak, by nachodziła na fragment lub burzową skrzynię.
  • Profit Pod Tablicą i Cios z Doskoku nie blokują już efektu odrzucenia.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że osłona Szału Budowania nie zawsze blokowała efekty obszarowe.
  • Zniszczenie BAZY z Podkręconymi Pułapkami teraz poprawnie likwiduje premię zapewnianą tym pułapkom przez BAZĘ.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający zranienie pustaków na wyższych poziomach przez wybuchową Wieżę Elektryczną Azalei Clark.

Bronie i przedmioty

  • Dodano bronie lampowe do puli przedmiotów możliwych do zdobycia podczas gry.
  • Schematy smolnej kałuży zajmują teraz miejsce w ekwipunku i można je przeznaczyć do recyklingu.
  • Smugi broni Korsarz są już wyświetlane poprawnie.
  • Poprawiono czas wyświetlania smugi miecza przy podstawowym ataku kombinowanym.
  • Silny atak Atomowego Ekspandera Światła zalicza już prawidłowo likwidację w zwarciu.
  • Ulepszony Stukacz powinien być już poprawnie wyświetlany na stojaku z bronią w Zbrojowni.
  • Naprawiono błąd powodujący odtwarzanie odgłosu uderzenia Astro-pałki 9000 bez końca, gdy pocisk eksplodował podczas jego tworzenia (np. pojawił się wewnątrz ściany).

Aby zobaczyć pełną listę zmian w aktualizacji zawartości wersji 10.00, kliknij tutaj.