Wyspy
- Dodano pustynny kanion z wysokimi szczytami i ostrymi skałami, inspirowany pustynnym regionem mapy Battle Royale.
Rozgrywka
- Do opcji filtrów kamery dodano nowe ustawienie: Komiksowy.
- Do menu ustawień gry dodano opcję „Niszczenie przy użyciu broni”.
- Określa ona, jak mocno broń graczy uszkadza elementy otoczenia i budowle na mapie.
- Brak, 10%, 25%, 50%, 75%, 100%, 125%, 150%, 175%, 200%, 300%, 400%, 500%, natychmiast (domyślnie: 100%)
- Do menu ustawień gry dodano opcję „Uprawnienia edycji”.
- Określa ona, kto może edytować podczas gry budowle wzniesione przez graczy.
- Domyślne, każdy (domyślnie: domyślne). Domyślne – gracze mogą edytować budowle wzniesione własnoręcznie lub przez towarzyszy z drużyny. Każdy – każdy gracz może edytować budowle wzniesione przez dowolnego gracza.
- Do opcji dołączania do trwającej gry w menu gry dodano nowe ustawienie: „Dołącz w następnej rundzie”.
Bronie i przedmioty
- Dodano pistolet z latarką.
- Umożliwia graczom obronę podczas przemierzania ciemnych zakamarków.
- Przedmiot rzadki.
- Korzysta z lekkich nabojów.
- Obrażenia: 26.
- Trafienie w głowę: 52.
- 6,75 strzału na sekundę.
- 16 nabojów w magazynku.
- Dodano pochodnię.
- Płonąca żagiew, którą można oświetlić sobie drogę.
- Przedmiot rzadki.
- Nie nadaje się do walki w zwarciu.
Gotowce i galerie
- Dodano 6 nowych gotowców:
- Pandora, kompleks kontenerów
- Pandora, stos „L”
- Pandora, stos nadawczy
- Pandora, schron-stodoła
- Pandora, schron-dom
- Pandora, schron-zajazd
- Dodano 6 nowych galerii:
- Pandora
- Pandora, rekwizyty
- Pandora, rekwizyty, duże
- Pandora, kontenery
- Pandora, kości i skały
- Pandora, światła
Urządzenia
-
- Dodano urządzenie menadżera wyniku.
- Zapewnia ono punkty graczowi, który je aktywuje. Można je aktywować wyłącznie przy użyciu odbiorników – gracze nie mogą używać tego urządzenia bezpośrednio.
- Wartość punktowa
- Określa liczbę punktów przyznawanych przy pierwszej aktywacji tego urządzenia w danej grze.
- -200, -100, -50 , -35, -20, -15, -10, -5, -4, -3, -2, -1, 0, 1, 2, 3, 4, 5, 10, 15, 20, 35, 50, 100, 200 (domyślnie: 0)
- Typ przyznawania punktów: Określa rodzaj wpływu tego urządzenia na wynik gracza, który je aktywował.
- Dodaj, odejmij, ustaw, brak (domyślnie: dodaj)
- Dodaj/odejmij – podwyższa lub obniża aktualny wynik gracza.
- Ustaw – zmienia aktualny wynik gracza na ustawioną wartość, ignorując wcześniej zdobyte punkty.
- Brak – nie zmienia aktualnego wyniku gracza, dzięki czemu urządzenie może służyć jako licznik.
- Drużyna
- Dowolna, 1-16 (domyślnie: dowolna)
- Liczba aktywacji
- Określa, ile razy można aktywować urządzenie, zanim przestanie ono reagować. Ustawioną wartość można zresetować za pomocą odbiornika „Resetuj przy transmisji od” nawet po osiągnięciu limitu.
- Bez końca, 1-10 (domyślnie: bez końca)
- Zmiana wartości punktowej
- Za każdym kolejnym razem, gdy urządzenie zostanie aktywowane po pierwszym przypadku, liczba przyznawanych punktów zostanie zmieniona o ustawioną tu wartość. Umożliwia to stworzenie szeregu coraz większych lub coraz mniejszych nagród.
- -200, -100, -50 , -35, -20, -15, -10, -5, -4, -3, -2, -1, 0, 1, 2, 3, 4, 5, 10, 15, 20, 35, 50, 100, 200 (domyślnie: 0)
- Minimalna liczba punktów
- Określa minimalną wartość, do jakiej można zmniejszyć liczbę przyznawanych punktów przy użyciu opcji „Zmiana wartości punktowej”. Liczba przyznanych punktów nigdy nie zejdzie poniżej tę wartość, nawet jeśli wartość początkowa jest niższa.
- -999, -500, -400, -300, -200, -100, -50 , -35, -20, -15, -10, -5, -3, -2, -1, 0, 1, 2, 3, 5, 10, 15, 20, 35, 50, 100, 200 (domyślnie: -999)
- Maksymalna liczba punktów
- Określa maksymalną wartość, do jakiej można zwiększyć liczbę przyznawanych punktów przy użyciu opcji „Zmiana wartości punktowej”. Liczba przyznanych punktów nigdy nie przekroczy tej wartości, nawet jeśli wartość początkowa jest wyższa.
- -200, -100, -50 , -35, -20, -15, -10, -5, -3, -2, -1, 0, 1, 2, 3, 5, 10, 15, 20, 35, 50, 100, 200, 300, 400, 500, 999 (domyślnie: 999)
- Włączenie: decyduje, kiedy urządzenie jest aktywne. Wyłączone urządzenie nie może zostać aktywowane przez odbiorniki.
- Wyłączono, włączono, tylko rozgrzewka, tylko gra (domyślnie: włączono)
- Widoczność w grze: wył., wł. (domyślnie: wył.)
- Transmituj po osiągnięciu wyniku
- Urządzenie nada transmisję, gdy przyzna ustaloną liczbę punktów.
- -200, -100, -50 , -35, -20, -15, -10, -5, -4, -3, -2, -1, 0, 1, 2, 3, 4, 5, 10, 15, 20, 35, 50, 100, 200 (domyślnie: 0)
- Odbiorniki:
- Aktywuj przy transmisji od: przyznaje punkty aktywującemu graczowi po otrzymaniu sygnału na ustawionym kanale.
- Brak kanału, 1-32 (domyślnie: brak kanału)
- Włącz przy transmisji od
- Brak kanału, 1-32 (domyślnie: brak kanału)
- Wyłącz przy transmisji od
- Brak kanału, 1-32 (domyślnie: brak kanału)
- Resetuj przy transmisji od
- Po otrzymaniu sygnału na określonym kanale urządzenie zostanie włączone, liczba przyznawanych punktów zresetowana do wartości ustawionej przez opcję „Wartość punktowa”, a liczba aktywacji wyzerowana.
- Brak kanału, 1-32 (domyślnie: brak kanału)
- Zmień wartość przy transmisji od
- Powoduje zmianę aktualnie przyznawanej liczby punktów o wartość z opcji „Zmiana wartości punktowej”, bez przyznawania punktów aktywującemu graczowi.
- Brak kanału, 1-32 (domyślnie: brak kanału)
- Nadajniki:
- Przy maksimum aktywacji transmituj na
- Po aktywowaniu urządzenia tyle razy, ile wynosi wartość opcji „Liczba aktywacji”, wysyła sygnał na wybranym kanale.
- Brak kanału, 1-32 (domyślnie: brak kanału)
- Po wysłaniu wyniku transmituj na
- Po przyznaniu liczby punktów ustalonej przez opcję „Transmituj po osiągnięciu wyniku” wysyła sygnał na wybranym kanale.
- Brak kanału, 1-32 (domyślnie: brak kanału)
- Dodano urządzenie głośnika.
- Po aktywacji odtwarza ono dźwięk słyszalny dla wszystkich w pobliżu.
- Odgłos z głośnika: Określa, który dźwięk odtwarzać.
- Brak, Akcent A, Akcent B, Akcent C, Odbicie A, Odbicie B, Koniec A, Koniec B, Porażka A, Porażka B, Wspomnienie, Koniec gry, Magia, Tajemnica A, Tajemnica B, Tajemnica C, Neutralny, Pozytywny, Nagroda A, Nagroda B, Przestrach A, Przestrach B, Sukces A, Sukces B, Sukces C, Niespodzianka A, Niespodzianka B, Zaskoczenie, Przejście A, Przejście B, Otwarcie, Zmycie (domyślnie: Akcent A)
- Głośność: bardzo niska, niska, średnia, wysoka, bardzo wysoka (domyślnie: średnia)
- Wytłumianie: Określa, jak daleko rozlega się dźwięk.
- blisko, średnio, daleko, bardzo daleko, wyspa (domyślnie: średnio). Ustawienie „wyspa” oznacza, że dźwięk będzie słyszalny na całej mapie.
- Zachowanie przy ponownej aktywacji: określa, jak urządzenie ma się zachować, jeśli zostanie aktywowane ponownie podczas odtwarzania dźwięku.
- Ignoruj, uruchom ponownie (domyślnie: ignoruj)
- Włączenie: decyduje, kiedy urządzenie jest aktywne. Wyłączone urządzenie nie może zostać aktywowane przez odbiorniki.
- Wyłączono, włączono, tylko rozgrzewka, tylko gra (domyślnie: włączono)
- Aktywuj po trafieniu: określa, czy to urządzenie można aktywować przez uszkodzenie go.
- Tak, nie (domyślnie: tak)
- Widoczność podczas gry: wył., wł. (domyślnie: wył.)
- Odbiorniki:
- Aktywuj przy transmisji od: brak kanału, 1-32 (domyślnie: brak kanału).
- Włącz przy transmisji od: brak kanału, 1-32 (domyślnie: brak kanału).
- Wyłącz przy transmisji od: brak kanału, 1-32 (domyślnie: brak kanału).
- Dodano urządzenie komunikatów interfejsu.
- Urządzenie to umożliwia wyświetlanie komunikatów tekstowych w interfejsie u graczy, używając różnych stylów tekstu. Komunikaty mogą być wyświetlane w określonym czasie lub aktywowane przez aktywatory i odbiorniki. Na ekranie może być wyświetlany tylko jeden komunikat naraz, niezależnie od jego położenia.
- Treść komunikatu
- Pole tekstowe o długości do 80 znaków.
- Drużyna
- Wszystkie, 1-16 (domyślnie: wszystkie)
- Czas od początku rundy
- Komunikat zostanie wyświetlony po ustalonym czasie, licząc od momentu rozpoczęcia gry.
- Brak, 1-10 s, 15 s, 20 s, 25 s, 30 s, 40 s, 50 s; 1 min, 2 min, 3 min, 4 min, 5 min (domyślnie: 10 s)
- Czas wyświetlania
- Decyduje, ile czasu komunikat będzie wyświetlany na ekranie.
- 1-5 s, 10 s, 15 s, 20 s, 25 s, 30 s, 40 s, 50 s, 60 s, na stałe (domyślnie: 5 s)
- Styl tekstu
- Domyślny, mały, duży, pogrubiony, bardzo duży, niebieski, niebieski pogrubiony, pomarańczowy, pomarańczowy pogrubiony, czerwony, czerwony obrys (domyślnie: domyślny)
- Typ komunikatu
- Określa ważność komunikatu. Komunikaty domyślne trafiają do kolejki razem z innymi komunikatami. Komunikaty krytyczne są wyświetlane od razu.
- Domyślny, krytyczny (domyślnie: domyślny)
- Odtwórz dźwięk
- Wł., wył. (domyślnie: wł.)
- Miejsce
- Określa, w którym miejscu ekranu ma być wyświetlany komunikat.
- Pośrodku na dole, pośrodku na górze, pośrodku z prawej (domyślnie: pośrodku na dole)
- Widoczność podczas gry
- Widoczny, ukryty (domyślnie: ukryty)
- Odbiorniki
- Pokaż przy transmisji od: brak kanału, 1-32 (domyślnie: brak kanału)
- Ukryj przy transmisji od: brak kanału, 1-32 (domyślnie: brak kanału)
- Dokonano kilku zmian w urządzeniu zaawansowanego sterownika burzy.
- Ogólnie staramy się uprościć korzystanie z zaawansowanego sterownika burzy i zaawansowanych nadajników burzy, by ułatwić graczom tworzenie własnych burz.
- Dodano opcję „Stwórz burzę na początku gry”.
- Czy burza ma pojawiać się zaraz po rozpoczęciu gry?
- Tak, nie (domyślnie: tak)
- Dodano opcję „Stwórz burzę przy transmisji od”.
- Tworzy burzę po otrzymaniu sygnału na określonym kanale.
- Brak kanału, 1-32 (domyślnie: brak kanału)
- Dodano opcję „Zniszcz burzę przy transmisji od”.
- Wyłącza sterownik burzy, natychmiast usuwając burzę po otrzymaniu sygnału na określonym kanale.
- Brak kanału, 1-32 (domyślnie: brak kanału)
- Dodano opcję „Po zakończeniu fazy transmituj na”.
- Po zakończeniu każdej z faz burzy wysyła sygnał na określonym kanale.
- Brak kanału, 1-32 (domyślnie: brak kanału)
- Usunięto opcje ruchu fazy początkowej i faz końcowych – ich wykorzystanie w związku z nadajnikami burzy było niejasne. Naszym założeniem jest, by końcowe fazy burzy były ustawiane za pomocą nadajników burzy.
- Dokonano kilku zmian w urządzeniu zaawansowanego nadajnika burzy:
- Usunięto ustawienie „Nie zastępuj” ze wszystkich opcji – wszystkie wartości muszą być teraz konkretnie ustawione, dodaliśmy również wartości domyślne. Miało to na celu zredukowanie niejasności w temacie współdziałania nadajników burzy i generatora burzy.
- Usunięto ustawienie „Brak” z opcji „Charakter ruchu”.
- Decyduje, czy burza po wejściu w tę fazę ma przemieścić się do tego nadajnika, czy też w losowym kierunku.
- Dodano nowe ustawienie opcji „Promień końcowy”: 0 m.
- Dodano nowe opcje do generatora przedmiotów, panelu generatora przedmiotów oraz generatora przedmiotów do przechwycenia:
- Po podniesieniu przedmiotu transmituj na
- Brak kanału, 1-32 (domyślnie: brak kanału)
- Dodano więcej ustawień do opcji „Czas trwania” w urządzeniu licznika czasu:
- 6 minut, 7 minut, 8 minut, 9 minut, 11 minut, 12 minut, 13 minut, 14 minut
- Dodano kilka opcji do urządzenia radia:
- Odtwarzaj przed grą: nie, tak (domyślnie: nie)
- Odtwarzaj podczas rozgrzewki: nie, tak (domyślnie: nie)
- Odtwarzaj podczas gry: nie, tak (domyślnie: nie)
- Odtwarzaj podczas zakończenia rundy: nie, tak (domyślnie: nie)
- Odtwarzaj podczas zakończenia gry: nie, tak (domyślnie: nie)
- Odtwórz przy transmisji od: brak kanału, 1-32 (domyślnie: brak kanału).
- Zatrzymaj przy transmisji od: brak kanału, 1-32 (domyślnie: brak kanału).
- Dodano więcej opcji do urządzenia wybuchowego:
- Widoczność podczas gry: wł., wył. (domyślnie: wł.)
- Kolizja podczas gry: wł., wył. (domyślnie: wł.)
- Zderzaj się ze: wszystkim, tylko z brońmi (domyślnie: ze wszystkim)
- Po eksplozji transmituj na: brak kanału, 1-32 (domyślnie: brak kanału)
- Włącz widoczność przy transmisji od: brak kanału, 1-32 (domyślnie: brak kanału)
- Wyłącz widoczność przy transmisji od: brak kanału, 1-32 (domyślnie: brak kanału)
- Dodano nowe ustawienia opcji „Czas do detonacji od chwili rozpoczęcia gry”: 11, 13 i 14 minut.
- Dodano nowe opcje urządzenia „Ekwipunek i ustawienia drużyny”.
- Zakończ rundę przy transmisji od: Kończy aktualną rundę zwycięstwem tej drużyny.
- Po Po likwidacji drużyny transmituj na: Nadaje transmisję w momencie likwidacji całej drużyny powiązanej z tym urządzeniem
- Usunięto opcję z urządzenia celu.
- Kolizja podczas gry: gdy widoczny
- Ustawienie to powodowało problemy z wydajnością w sieci.
|