Marka HyperX od dawna prowadzi kampanię "We're All Gamers", w ramach której współpracuje z wieloma gwiazdami show-biznesu. Wspólne działania z brandem prowadzą m.in. muzyk Post Malone czy też tacy piłkarze, jak Marco Reus z Borrussi Dortmund oraz Raphaël Varane i Casemiro z Realu Madryt.
Teraz jednak firma po raz pierwszy sięgnęła w kierunku najlepszej na świecie ligi hokeja na lodzie, czyli NHL. Jej wybór padł na Filipa Forsberga, skrzydłowego, który na co dzień pełni funkcję wicekapitana Nashville Predators. W 2015 roku Szwed wybrany został jednym z najbardziej obiecujących graczy National Hockey League, a w ubiegłym roku wraz z rodzimym zespołem narodowym sięgnął po mistrzostwo świata. Poza grą na lodowej tafli 25-latek znajduje jednak również czas na to, by pograć także wirtualnie, nic więc dziwnego, że zgodził się przyjąć rolę ambasadora marki HyperX.
– Jesteśmy bardzo podekscytowani faktem, że Filip Forsberg jako pierwszy hokeista na lodzie dołączył do naszej rodziny. Nadal chcemy się rozwijać, by stać się najlepszą lifestyle'ową marką gamingową, dlatego nasi ambasadorzy są kluczowym elementem przyciągania nowych odbiorców do naszych produktów – przyznał Paul Leaman, wiceprezes HyperX. – Już teraz współpracujemy z tak uznanymi osobami, jak Pokimane oraz Lachlan, a także takimi drużynami, jak Na`Vi czy też Cloud9, które są świetnymi ambasadorami naszych zestawów słuchawkowych, klawiatur oraz myszy. Chcemy jednak poszerzyć naszą publikę i zaoferować jakościowe produkty bardziej casualowym graczom, którzy grają w wolnym czasie, zaś Filip jest idealnym reprezentantem tej właśnie grupy – dodał.