fot. Riot Games

Słabszy Wukong i mocniejszy Nasus. Co jeszcze czeka nas w patchu 10.7 w LoL-u?

Wielkimi krokami nadchodzi kolejna aktualizacja League of Legends, która na oficjalne serwery gry wprowadzi nie tylko odświeżoną wersję Fiddlesticksa, ale także kilka ważnych zmian wyważających. Modyfikacje przygotowane przez Riot Games w patchu 10.7 z pewnością namieszają w panującej w rankingowych meczach mecie, jednakże nie wszystkie z nich będą aż tak znaczące jakby się mogło wydawać.

Osłabienia

Zdecydowanie słabszy w patchu 10.7 będzie zreworkowany Wukong, którego nowa wersja zawitała na serwery zaledwie kilka dni temu. Zgodnie z oczekiwaniami społeczności Małpi Król okazał się zbyt mocny względem pozostałych czempionów dostępnych w grze, przez co Riot postanowił osłabić jego pancerz oraz obrażenia zadawane przez Cios Nimbu (E). Spore problemy w początkowym etapie gry może mieć także Talon, gdyż ten nie będzie teraz mógł szczycić się tak dobrymi statystykami, jeśli chodzi o Rozpruwanie (W). Na środkowej alejce z kolei rzadziej będziemy widywać Nocturne’a, bo ten nie będzie już miał tak imponującej regeneracji zdrowia oraz odporności na magię.

  • Garen Garen
    • Zwiększono czas odnowienia umiejętności pasywnej z 7 s do 8 s
    • Zmniejszono czas trwania dodatkowej szybkości poruszania się Rozstrzygającego Uderzenia (Q) z 1,5-3,5 s do 1-3,6 s
  • Nocturne Nocturne (mid)
    • Zmniejszono regenerację zdrowia z 8,5 do 7 pkt.
    • Zmniejszono odporność na magię zyskiwaną co poziom z 1,25 do 0,75
  • Talon
    • Zmniejszono początkowe obrażenia zadawane przez Rozpruwanie (W) z 50-110 (+40% dodatkowych obrażeń od ataku) do 45-105 (+45% dodatkowych obrażeń od ataku)
    • Zmniejszono obrażenia zadawane przez powracające ostrza Rozpruwania (W) z 70-130 (+60% dodatkowych obrażeń od ataku) do 45-125 (+65% dodatkowych obrażeń od ataku)
  •  Wukong
    • Zmniejszono pancerz zapewniany przez Kamienną Skórę (P) z 5-11 do 5-9 (wg poziomu)
    • Zmniejszono obrażenia zadawane przez Cios Nimbu (E) z 80-240 do 70-210 pkt.
  •  Szkolenie Sprawnościowe
    • Zwiększono czas aktywacji z 10 do 12 minut

Wzmocnienia

O wiele silniejszy w następnej aktualizacji LoL-a bez dwóch zdań będzie Nasus. Kustosz Pustyni od przyszłego tygodnia będzie miał większy zasięg Uwiądu (W) oraz o wiele mocniejszą redukcję pancerza z Duchowego Ognia (E). Oprócz tego dobrym wyborem do dżungli wydawać może się Ivern, bo kolejne wzmocnienia z całą pewnością przywrócą go do puli silnych leśników. Z pozoru nieistotna, ale w rzeczywistości znacząca zmiana dotknęła także Akali, bo jej Salto Shurikena (E) będzie teraz zadawać nie fizyczne, a magiczne obrażenia.

  • Akali
    • Zmieniono rodzaj zadawanych obrażeń przez Salto Shurikena (E) z fizycznych na magiczne
  • Corki
    • Zwiększono czas trwania spalania wywołanego przez bezpośrednie uderzenie Specjalną Przesyłką (wzmocnione W) z 1,5 s do 2 s
  • Galio
    • Nowość Bohaterskie wejście gwarantuje teraz magiczną tarczę na 6 sekund wszystkim sojusznikom znajdującym się na obszarze X% (zależne od maksymalnego zdrowia Galio)
  • Ivern
    • Zwiększono obrażenia zadawane przez Wybuchowe Nasiono (E) z 60-140 do 70-170 pkt.
    • Zmniejszono czas odnowienia Stokrotki! (R) z 160-120 s do 140-120 s
  • Kai’Sa
    • Zmniejszono czas odnowienia Superdoładowania (E) z 16-14 do 16-12 s
  • Nasus
    • Zwiększono zasięg Uwiądu (W) z 600 do 700 jedn. 
    • Zwiększono redukcję pancerza zapewnianą przez Duchowy Ogień (E) z 15-35 do 25-45% 
  • Riven
    • Zwiększono regenerację zdrowia z 7 do 8,5 pkt. 
  • Xin Zhao
    • Zwiększono leczenie Zdecydowania (P) z 10-68 do 10-112 (wg poziomu)
  • Pęd Fazowy (melee)
    • Zwiększono szybkość poruszania się dla postaci niezasięgowych z 30-50% do 40-60%

Przypomnijmy, że patch 10.7 trafi na oficjalne serwery League of Legends już w następną środę, 1 kwietnia. Wówczas w grze pojawią się nie tylko powyższe zmiany, ale także zreworkowany Fiddlesticks.

Tagi: , , , , , ,
Przeczytaj poprzedni wpis: close

Startuje Twitch Rivals w CoD: Warzone. Kto trafił do drużyn izaka, PAGO i UrQueeen?

Po dużych sukcesach osiągniętych w ostatnim czasie przez Call Of Duty: Warzone, na czele z ponad 30 milionami graczy od dnia premiery, przyszedł czas...