Zapowiadana już od jakiegoś czasu aktualizacja Call of Duty: Warzone wreszcie ujrzała światło dzienne. Wraz z nią do gry trafił m.in. nowy operator, Talon, ale to nie on jest najważniejszy, bo poza nim twórcy zaopatrzyli nas także w cztery nowe bronie, przy okazji naprawiając wiele mniej lub bardziej rażących błędów. Co ważniejsze, zwiększono cenę skrzynki z uzbrojeniem, którą dotychczas mogliśmy sobie zamówić, mając na koncie tylko 6 tysięcy dolarów. Teraz cena ta wzrosła do 8,5 tysiąca dolarów. Pełną listę zmian i usprawnień zawartych w updacie, który waży niespełna 15 GB, prezentujemy poniżej:

Warzone

  • dodano nowe bronie, które od teraz będzie można znaleźć zarówno na ziemi, jak i w skrzyniach z zaopatrzeniem: 725 Shotgun, MK2 Carbine, EBR-14 oraz .50 GS
  • gracze, którzy opuszczą grę podczas Last Stand, będą od teraz upuszczać swój ekwipunek
  • naprawiono błąd, w wyniku którego animacja zakładania maski przerwywała i uniemożliwiała graczom otwarcie spadochronu
  • dostosowano obrażenia zadawane z shotguna z bliskiej odległości, by zapobiec sytuacji, w której jeden strzał obalał w pełni opancerzonego gracza. Wciąż można tego jednak dokonać, wykorzystując Stopping power
  • dodano ustawienia klawiszy przystosowane do Warzone. Konfiguracje Bumper Ping oraz Bumper Ping Flipped pozwolą graczom korzystającym z padów na używanie funkcji oznaczania w bardziej efektywny sposób

Grabież

  • gracze nie mogą teraz zakupić zbyt wiele zestawów do samoreanimacji
  • gracze obserwujący rozgrywkę będą otrzymywać nagrodę za kontrakt, ale tylko 40% sumy wypłacanej żywym graczom
  • dodano poprawkę, która ma pomóc w uniknięciu zaczepiania się podczas interakcji z Cash Deposit Helicopters i Recon Contracts

Battle Royale

  • naprawiono rzadki błąd, który umożliwiał graczom wyposażenie się dwie tarcze ochronne, jeśli te miały nałożone różne rodzaje kamuflażu
  • ułatwiono oznaczanie wybranych przedmiotów podczas korzystania ze stacji zaopatrzeniowej
  • zaktualizowano układ przycisków wyposażenia na padzie
  • naprawiono błąd, w wyniku którego gracze nie otrzymywali w prawym górnym roku ekrany komunikatu o sojusznikach już przeciwnikach rozpoczynających serię zabójstw
  • od teraz kule trafiające w tarczę ochronną nie będą ujmować punktów pancerza
  • naprawiono błąd, w wyniku którego gracz, który wyleciał dronem zbyt daleko, słyszał odliczanie, ale nie widział go na swoim ekranie
  • naprawiono kilka istniejących oraz potencjalnych exploitów
  • naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre ulepszenia polowe nie kończyły się wraz z zakończeniem rozgrzewki
  • od teraz do statystyk gracza doliczany będzie frag, jeśli ktoś, kto został wcześniej powalony, rozłączy się z grą
  • zmniejszono ilość gotówki dawanej za unikanie nagrody
  • zwiększono cenę skrzyni z uzbrojeniem w stacji zaopatrzeniowej do 8,5 tysiąca dolarów