W nocy na oficjalnych serwerach League of Legends pojawił się nowy patch oznaczony numerem 10.7. Siódma tegoroczna aktualizacja LoL-a wprowadzi do popularnej moby odświeżonego Fiddlesticksa, kilka ważnych zmian wyważających w postaciach oraz runach, a także skórki z serii Destruktor oraz wyczekiwanego Urgota w Przebraniu Czarodzieja Piżamy.
Osłabienia
Największe osłabienia oczywiście trafiły w zreworkowanego Wukonga, gdyż jego nowa wersja była zdecydowanie zbyt silna względem pozostałych bohaterów dostępnych w grze. Nic więc dziwnego, że Riot postanowił błyskawicznie zareagować i powstrzymać go od dominowania Summoner's Rift za pomocą osłabienia jego pancerza oraz obrażeń zadawanych przez Cios Nimbu (E). Znaczące zmiany dotkną także Talona, który zbyt dobrze radził sobie szczególnie w rozgrywkach osób z wysokim rankingiem. Wobec tego Talon od teraz nie będzie mógł cieszyć się tak mocnym Rozpruwaniem (W) jak dotychczas. Gorszy w patchu 10.7 będzie także Garen oraz Nocturne, którego czasami mogliśmy zobaczyć na środkowej alejce. To jednak może już się nie zdarzyć, bo Nocturne będzie miał mniejszą regenerację zdrowia oraz odporność na magię zyskiwaną co poziom.
- Garen
- Zwiększono czas odnowienia umiejętności pasywnej z 7 s do 8 s
- Zmniejszono czas trwania dodatkowej szybkości poruszania się Rozstrzygającego Uderzenia (Q) z 1,5/2/2,5/3/3,5 sek. do 1/1,65/2,3/2,95/3,6 sek.
- Nocturne (mid)
- Zmniejszono regenerację zdrowia z 8,5 do 7 pkt.
- Zmniejszono odporność na magię zyskiwaną co poziom z 1,25 do 0,75 pkt.
- Talon
- Zmniejszono początkowe obrażenia zadawane przez Rozpruwanie (W) z 50/65/80/95/110 pkt. (+0,4 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku) do 45/60/75/90/105 pkt. (+0,4 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku)
- Zmniejszono obrażenia zadawane przez powracające ostrza Rozpruwania (W) z 70/85/100/115/130 pkt. (+0,6 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku) do 45/65/85/105/125 (+0,7 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku)
- Wukong
- Zmniejszono pancerz zapewniany przez Kamienną Skórę (P) z 5-11 pkt. (na poziomach 1-18) ⇒ 5-9 pkt. (na poziomach 1-18)
- Zmniejszono obrażenia zadawane przez Cios Nimbu (E) z 80/120/160/200/240 pkt. ⇒ 80/110/140/170/200 pkt.
- Nowość W — Wojowniczy Żartowniś i R — Cyklon Wukonga mogą być teraz zakolejkowane podczas doskoku.
- Szkolenie Sprawnościowe
- Zwiększono czas aktywacji z 10 do 12 minut
Wzmocnienia
Długo zapowiadane wzmocnienia Nasusa w końcu trafiły do League of Legends. Kustosz Pustyni w końcu będzie miał większy zasięg Uwiądu (W), a także znacznie mocniejszą redukcję pancerza z Duchowego Ognia (E). Ostatecznie zdecydowano także, iż Akali otrzyma kolejną dawkę ulepszeń, które tym razem dodano do Skrytobójczego Wykończenia, gdyż to będzie teraz odnawiać się szybciej na początkowych poziomach. Dobrymi wyborami do dżungli wydają się także Xin Zhao oraz Ivern, bo pierwszy z nich będzie leczyć się bardziej z umiejętności biernej, a drugi zada więcej obrażeń z Wybuchowego Nasiona (E) i będzie mógł szybciej ponownie używać Stokrotki! (R).
- Akali
- Zmniejszono czas odnowienia Skrytobójczego Wykończenia z 120/90/60 sek. do 100/80/60 sek.
- Corki
- Zwiększono czas działania podpalenia w przypadku jednostek trafionych bezpośrednio Specjalną Przesyłką (wzmocnione W) z 1,5 s do 2 s
- Galio
- Nowość Bohaterskie wejście (R) gwarantuje teraz magiczną tarczę (efekt bierny W – Tarczy Duranda) na 5 sekund wszystkim sojusznikom znajdującym się na obszarze działania umiejętności
- Ivern
- Zwiększono obrażenia zadawane przez Wybuchowe Nasiono (E) z 60/80/100/120/140 pkt. do 70/95/120/145/170 pkt.
- Zmniejszono czas odnowienia Stokrotki! (R) z 160/140/120 sek. do 140/130/120 sek.
- Kai'Sa
- Zmniejszono czas odnowienia Superdoładowania (E) z 16/15,5/15/14,5/14 sek. do 16/15/14/13/12 sek.
- Nasus
- Zwiększono zasięg Uwiądu (W) z 600 do 700 jedn.
- Zwiększono redukcję pancerza zapewnianą przez Duchowy Ogień (E) z 15/20/25/30/35% do 25/30/35/40/45%
- Riven
- Zwiększono regenerację zdrowia z 7 do 8,5 pkt.
- Zwiększono podstawowe zdrowie z 555,48 pkt. ⇒ 560 pkt.
- Xin Zhao
- Zwiększono leczenie Zdecydowania (P) z 10-78 pkt. (na poziomach 1-18) ⇒ 10-112 pkt. (na poziomach 1-18)
- Pęd Fazowy (melee)
- Zwiększono szybkość poruszania się z 30-50% w przypadku bohaterów walczących wręcz ⇒ 40-60% w przypadku bohaterów walczących wręcz
Warto w tym miejscu zaznaczyć także, iż w grze dostępny jest już nowy Fiddlesticks, o którego odświeżonym zestawie umiejętności przeczytacie więcej pod tym adresem.