Parę dni temu pojawiły się konkretne wiadomości na temat zmian, które trafią na oficjalne serwery League of Legends już w najbliższą środę. Z informacji opublikowanych przez projektantów rozgrywki ze studia Riot Games dowiedzieliśmy się nie tylko o zmianach wyważających siłę bohaterów, ale także o planach na wzmocnienie roli AD Carry oraz osłabienie midlanerów. Mark Yetter, główny projektant rozgrywki, podzielił się dzisiejszej nocy pierwszymi szczegółami odnośnie do zmian dotyczących marksmanów.
Okazuje się, że działacze Riotu nie zamierzają zwiększyć zdobywanego przez dolną alejkę doświadczenia, gdyż zwyczajnie poprawiłoby to efektywność nie tylko marksmanów, ale także i wspierających, którzy zdaniem studia nie mogą narzekać na słaby wpływ na przebieg rozgrywki. Projektanci gry zdecydowali zatem, by wzmocnić poszczególne statystyki wszystkich postaci typu AD Carry oraz ulepszyć wszystkie przedmioty budowane na podstawie Zapału (Zeal).
CZYTAJ TEŻ: Co przyniesie patch 10.10 League of Legends? |
Już za około trzy tygodnie wszyscy marksmani w League of Legends najprawdopodobniej będą się cieszyć z dodatkowych 30 punktów zdrowia na samym początku rozgrywki, a na dodatek otrzymywać będą o 5 punktów zdrowia więcej na poziom niż dotychczas. To oczywiście poprawi przeżywalność poszczególnych postaci, a co najbardziej zastanawiające – może jeszcze bardziej wzmocnić takie bohaterki jak Tristana oraz Kalista, które świetnie radzą sobie na solowych liniach. Jeżeli zaś chodzi o sam Zapał, to będzie on zapewniał 15% dodatkowej szybkości ataku, czyli o 3% więcej niż aktualnie. Natomiast wszystkie przedmioty budowane na bazie Zapału uzyskają 5% więcej szybkości ataku.
Warto w tym miejscu wspomnieć, że jest to dopiero pierwsza partia usprawnień testowanych przez Riot, która może jeszcze ulec zmianom. Mimo wszystko sporo wskazuje na to, że już w czwartek, 28 maja, doczekamy się znaczącego wzmocnienia AD Carry.