Wkraczanie marek odzieżowych w esport nie powinno już nikogo dziwić. Już od jakiegoś czasu czołowe firmy sponsorują dane rozgrywki czy też drużyny. Dla przykładu można spojrzeć na Pumę, która współpracuje z Cloud9 i stworzyła dla amerykańskiej organizacji dedykowaną kolekcję, czy też na Nike, które do 2022 wspiera chińskie rozgrywki League of Legends Pro League. Co więcej, ta druga stworzyła dla fanów League of Legends specjalną kolekcję w związku z nadchodzącymi Mistrzostwami Świata.
Co w niej znajdziemy? Ci, którzy zdecydują się przyodziać najnowsze fanty wyprodukowane przez Nike, będą mieli z czego wybierać. Kolekcja będzie posiadać edycję kultowych butów Air Jordan 1, a także koszulki reprezentantów LPL na Worldsach – Top Esports, JD Gaming, Suning oraz LGD Gaming.
Największe zainteresowanie wśród fanów produkcji Riot Games powinna wzbudzić dedykowana wersja kultowych Air Jordan 1 High Zoom, która inspirowana jest Mistrzostwami Świata. Na butach odcieniom fioletu asystuje kolor niebieski, a całość uzupełnia, złamana biel. Kolorystyka ta ma być odniesieniem do Pucharu Przywoływacza, będą posiadały nawiązania do Summoner's Rifta.
Jednak Air Jordan 1 High Zoom to nie wszystko. Kolekcja zawierać będzie także siedem innych modeli w dedykowanych wersjach w klimacie Mistrzostw Świata League of Legends: Air Force 1 Low, Air Force 1 High, Air Max 2X, Air Max 90, Air Max 270 React, Blazer Mid '77 Vintage i Joyride Dual Run 2. Modele stworzone z myślą o jesiennych zawodach mają zbliżoną kolorystykę, a dodatkowo łączy je hasło "Have A Good Game" użyte na wszystkich.
W kolekcji znajdą się także elementy odzieży codziennej inspirowane Mistrzostwami Świata. Jeżeli chodzi o koszulki, każda z nich posiada inną kolorystykę i styl. Na wszystkich znajdziemy jednak znane logo marki. Co więcej, na każdej z nich fani LoL-a znajdą pomniejsze nadruki, które nawiązują do wspomnianych czterech drużyn, które będą reprezentować Państwo Środka w Szanghaju.
Finalnie, kolekcję uzupełnią kurtki i bluzy, które powinny spotkać się z ogromnym zainteresowaniem, w związku z nadchodzącą jesienią i zimą. Jak można zauważyć na grafice, wpasowują się one w styl League of Legends i LPL, zwłaszcza pod względem kolorystyki - czerń, biel i czerwień to kolory najczęściej przybierane przez zawodników w Chinach.
Data premiery jest na chwilę obecną nieznana, jednakże ze zbliżającymi się Worldsami, które startują 25 września, możemy spodziewać się większej ilości informacji najpóźniej za kilka tygodni.