Choć patch 10.25 był ostatnim pełnoprawnym patchem w tym roku w League of Legends, to w przyszłym tygodniu czeka nas jeszcze jedna, mniejsza już aktualizacja, oznaczona numerem 10.25b. Jeśli czekacie na pierwszą łatkę z jedenastką przed kropką, to musicie uzbroić się w cierpliwość jeszcze na co najmniej trzy tygodnie, ale już teraz wiemy, co po części ta łatka przyniesie. Minionej nocy na Twitterze Marka "Riot Scruffy'ego" Yettera, głównego projektanta rozgrywki Riot Games, pojawiła się garść informacji dotyczących aktualizacji 11.1 w LoL-u.
W patchu tym nie zabraknie kolejnych wielu zmian w inwentarzu, co powoli przeradza się w standard, patrząc na ostatnie aktualizacje. Tym razem Riot Games zamierza uderzyć w nagłe (czy też pozwalając sobie na zapożyczenie z angielskiego – "burstowe") obrażenia zapewniane przez niektóre przedmioty, w zamian za to dając owym przedmiotom inne wzmocnienia, głównie w postaci bazowych statystyk.
Tak prezentuje się lista przedmiotów przymierzanych do zmiany w patchu 11.1:
- Mroczne Ostrze Draktharru
- Mniejsze obrażenia Nocnego Łowcy (bierna) ze 100 +30% dodatkowego AD do 65 +25% dodatkowego AD
- Więcej obrażeń od ataku (AD) z 55 do 60 punktów
- Szpon Ciemnego Typa
- Mniejsze obrażenia Piaskowego Machnięcia (użycie) ze 100 +30% dodatkowego AD do 65 +25% dodatkowego AD
- Więcej przyśpieszenia umiejętności z 10 do 20 jednostek
- Hextechowy Pas Rakietowy
- Mniejsze bazowe obrażenia Ponaddźwiękowości (użycie) ze 175–250 do stałych 125 obrażeń magicznych (skalowanie z AP bez zmian, dalej 15%)
- Więcej mocy umiejętności (AP) z 80 do 90 punktów
- Więcej zdrowia z 250 do 350 punktów
- Nocny Żniwiarz
- Mniejsze bazowe obrażenia Rozerwania Duszy (użycie) ze 125–200 w zależności od poziomu do stałych 125 obrażeń magicznych (skalowanie z AP bez zmian, dalej 15%)
- Więcej mocy umiejętności (AP) z 80 do 90 punktów
- Więcej zdrowia z 250 do 350 punktów
- Moc Trójcy
- Mniej obrażeń od ataku (AD) z 35 do 25 punktów
- Więcej przyśpieszenia umiejętności z 10 do 20 jednostek
- Chłeptacz Posoki
- Mniejsze obrażenia Spragnionego Cięcia (użycie) ze 110% AD do 100% AD
- Zmiana leczenia ze Spragnionego Cięcia (użycie) – z 20% AD do 25% AD (skalowanie z brakującym zdrowiem bez zmian, dalej 12%, ale trafianie kolejnych wrogów będzie przywracało mniej zdrowia, bo procent brakującego zdrowia będzie aktualizował się szybciej)
- Łamacz Falangi
- Mniejsze skalowanie obrażeń z Zatrzymującego Cięcia ze 110% do 100% całkowitego AD
- Mniej obrażeń od ataku (AD) z 50 do 45 punktów
- Więcej przyśpieszenia umiejętności z 10 do 20 jednostek
Patch 11.1 zaplanowany jest na środę 6 stycznia 2021 roku.