Dopiero co na serwerach League of Legends pojawił się hotfix o numerze 10.25b, a Riot Games już zapowiada zmiany, które nadejdą wraz z początkiem przyszłego roku. W roli głównej oczywiście ponownie występuje Mark "Scruffy" Yetter, który planowaną aktualizacją podzielił się za pomocą Twittera. I chociaż do jej wprowadzenia daleko, wszak jest zaplanowana na 6 stycznia, to już dzisiaj można powiedzieć, że będzie ona niemała.
Osłabieni bohaterowie
W zakresie nerfów Riot przygotował drobne poprawki zaledwie trzech bohaterów.
- Fiddlesticks
- Obfite Żniwa (W):
- Dłuższy czas odnowienia umiejętności z 9-7 na 10-8
- Obfite Żniwa (W):
- Pantheon
- Mniejszy regeneracja zdrowa z 10 na 9
- Skok z Tarczą (W):
- Mniejsze skalowanie wzmocnionego zaklęcia ze 135-165% na 120-165%
Wzmocnieni bohaterowie
Jeżeli mowa o buffach, to nie ma co ukrywać, że będą to w większości pomniejsze, kosmetyczne zmiany.
- Ryze
- Przeciążenie (Q):
- Mniejszy koszt many z 40 na 40-32
- Przeciążenie (Q):
- Qiyana
- Większe regeneracja zdrowia z 8.5 na 9
- Większe regeneracja zdrowia co poziom z 0.65 na 9
- Większe obrażenia od ataku z 64 na 66
- Xayah
- Wezwanie Ostrzy (E):
- Krótszy czas odnowienia umiejętności z 12-8 na 10-8
- Mniejszy koszt many z 40 na 30
- Wezwanie Ostrzy (E):
- Karma
- Inspiracja (E):
- Większa podstawowa wartość tarczy z 80-200 na 80-240
- Inspiracja (E):
- Gnar
- Rzut Bumerangiem/Daj Kamienia! (Q):
- Mniejsze obrażenia w formie Mega-Gnara z 5-165 na 25-205
- Dłuższe spowolnienie w formie Mega-Gnara z 15-35% na 30-50%
- Hop/Miazga (E):
- Większy zasięg w formie Mega-Gnara z 600 na 675
- Dłuższy czas trwania dodatkowej prędkości ataku w formie Mini-Gnara z 4 na 6 sekund
- Rzut Bumerangiem/Daj Kamienia! (Q):
Zmiany bohaterów
Yasuo i Yone dalej będą szukać idealnego balansu w związku ze swoją pasywną umiejętnością i mechaniką co do obrażeń krytycznych.
- Yasuo
- Mniej wartości obrażeń co poziom z 3.2 na 2.2
- Droga Wędrowca (bierna):
- NOWE: bonus od obrażeń krytycznych ze 100 na 150%
- Mniejsza konwersja obrażeń krytycznych z 1% na 0.5 AD na 1% na 0.4 AD
- Yone
- Mniej wartości obrażeń co poziom z 3 na 2
- Szlak Łowcy (bierna):
- NOWE: bonus od obrażeń krytycznych ze 100 na 150%
- Mniejsza konwersja obrażeń krytycznych z 1% na 0.5 AD na 1% na 0.4 AD
Zmiany w przedmiotach
Czas na przedmioty, czyli ponownie crème de la crème, wszak tutaj szykują się ponownie największe zmiany. Mowa głównie o przedmiotach mitycznych, których statystyki poważnie się zmienią.
- Przedmioty pod głębokie rany
- Dłuższe trwanie debuffa (z 2 na 3 sekundy)
- Pieśń Bitewna Shurelyi
- Większa dodatkowa prędkość ruchu (z 40% na 60%)
- Kostur Archanioła
- Większa moc umiejętności (z 60 na 65)
- Szafirowy Kryształ zastąpiony Wzmacniającą Księgą w ścieżce budowania
- Uścisk Serafina
- Większa moc umiejętności (z 60 na 65)
- Ioniańskie Buty Jasności Umysłu
- Więcej przyśpieszenia umiejętności (z 15 na 20)
- Huragan Runaana
- Mniejszy koszt (z 3400 na 2500 szt. złota)
- Mniejsze obrażenia pocisków Furii Wiatru (z 40-70% na 40%)
- Mniej obrażeń od ataku (z 25 na 0)
- Kilof zastąpiony Długim Mieczem w ścieżce budowania
- Muramana
- Szok nie aplikuje się już jedynie do fizycznych zaklęć
- Większy koszt (z 2600 na 2900 szt. złota)
- Szafirowy Kryształ zastąpiony Długim Mieczem w ścieżce budowania
- Mniejsze obrażenia pasywne szoku (z 4% na 2,5%)
- Więcej many zmienionej na obrażenia od ataku (z 2% na 2.5% przy aktywowaniu)
- Mroczne Ostrze Draktharru
- Więcej obrażeń od ataku (z 55 na 60)
- Mniejsze obrażenia Nightstalkera (pasywnej umiejętności; ze 100, +30% bAD, na 65, +25% bAD)
- Więcej obrażeń od ataku w przypadku upgrade'a Ornna (z 70 na 75)
- Hextechowy Pas Rakietowy
- Mniejsze obrażenia Supersonic (aktywnej umiejętności; ze 175-250, +15 AP, na 125, +15% AP)
- Więcej przyśpieszenia umiejętności (z 80 na 90)
- Więcej dodatkowego zdrowia (z 250 na 300)
- Więcej przyśpieszenia umiejętności w przypadku upgrade'a Ornna (z 110 na 120)
- Więcej dodatkowego zdrowia w przypadku upgrade'a Ornna (z 350 na 400)
- Nocny Żniwiarz
- Mniejsze obrażenia Soulrenda (pasywnej umiejętności; ze 125-200, +15 AP, na 125, +15% AP)
- Więcej przyśpieszenia umiejętności (z 80 na 90)
- Więcej dodatkowego zdrowia (z 250 na 300)
- Więcej przyśpieszenia umiejętności w przypadku upgrade'a Ornna (z 110 na 120)
- Więcej dodatkowego zdrowia w przypadku upgrade'a Ornna (z 350 na 400)
- Moc Trójcy
- Mniejsze obrażenia od ataku (z 35 na 25)
- Więcej przyśpieszenia umiejętności (z 10 na 20)
- Więcej obrażeń od ataku w przypadku upgrade'a Ornna (z 45 na 35)
- Więcej przyśpieszenia umiejętności w przypadku upgrade'a Ornna (z 15 na 25)
- Chłeptacz Posoki
- Mniejsze obrażenia Unikalnego Cięcia (aktywnej umiejętności; ze 110% dodatkowego AD na 100% dodatkowego AD)
- Więcej leczenia z Unikalnego Cięcia (z 20% całkowitego AD, +12% brakującego zdrowia, na 25% całkowitego AD, +12% brakującego zdrowia)
- Unikalne Cięcie będzie od teraz kalkulowane osobno za każdego trafionego bohatera
- Łamacz Falangi
- Mniejsze obrażenia Zatrymującego Cięcia (aktywnej umiejętności; ze 110% całkowitego AD na 100% całkowitego AD)
- Mniejsze obrażenia od ataku (z 50 na 45)
- Więcej przyśpieszenia umiejętności (z 10 na 20)
- Mniejsze obrażenia od ataku w przypadku upgrade'a Ornna (z 60 na 55)
- Więcej przyśpieszenia umiejętności w przypadku upgrade'a Ornna (z 15 na 25)
- Szpon Ciemnego Typa
- Mniejsze obrażenia Sandswipe (aktywnej umiejętności; ze 100, +30% bAD, na 65, +25% bAD)
- Więcej przyśpieszenia umiejętności (z 10 na 20)
- Więcej przyśpieszenia umiejętności w przypadku upgrade'a Ornna (z 15 na 25)
- Mniej obrażeń od ataku w przypadku upgrade'a Ornna (z 80 na 75)