Już we wtorek o godzinie 1:00 na serwerach League of Legends: Wild Rift pojawi się patch 2.1. Przede wszystkim przyniesie on nowe funkcje z powtórkami i trybem obserwatora na czele. Do gry zostaną dodane także liczne skórki oraz różne ulepszenia interfejsu. Sporym zmianom ulegnie także balans gry. Niestety, jeśli chodzi o zapowiadanych wczoraj bohaterów, to na ich pojawienie będziemy musieli jeszcze chwilę poczekać.

Funkcje

Powtórki

  • Będą dostępne dla ostatnich 50 meczów.
  • Zostały wyposażone w specjalny interfejs, który pokazuje przedmioty, czary, złoto obu drużyn i wiele więcej.
  • Dostępne będą różne ustawienia prędkości.
  • Powtórki nie będą działać w trybie treningowym.
  • Powtórki wygasną z każdym nowych patchem.

Tryb obserwatora

  • Patch 2.1 przyniesie możliwość obserwowania meczów naszych znajomych.
  • W przypadku dobieranych gier będzie istniało 3-minutowe opóźnienie. Niestandardowe mecze będą natomiast posiadać 3 miejsca dla obserwatorów i nie będą występować w nim żadne opóźnienia.
  • Aby obserwować graczy będziemy musieli mieć go na liście znajomych.
  • Podczas obserwowania aleja Barona będzie zawsze na górze, zaś aleja Smoka na dole.
  • W opcjach będzie możliwość zablokowania tego trybu, aby inni nie mogli oglądać naszych spotkań.

Skórki

  • Księżycowa Bestia Alistar
  • Księżycowa Bestia Annie
  • Księżycowa Bestia Darius
  • Księżycowa Bestia Fiora
  • Księżycowa Bestia Jarvan IV
  • Księżycowa Bestia Miss Fortune
  • Teemo Panda
  • Rakan Kosmicznego Brzasku
  • Xayah Kosmicznego Zmierzchu
  • Łamaczka Serc Vayne
  • Kochany Rakan
  • Kochana Sona
  • Kochana Xayah

Rozgrywka

  • Dodano możliwość sprawdzenia dokładnego opóźnienia w grze.
  • Zaktualizowano w grze ustawienia czatu.
  • Dodano wskaźnik, który pokazuje zmniejszenie złota ze stworów, gdy gracz korzysta z Porażenia.
  • Od teraz wokół przycisków czarów przywoływacza pojawi się wskaźnik, który będzie pokazywał, jak długo niektóre zaklęcia będą aktywne.
  • Dodano możliwość ustalenia kolejności, w jakiej bohaterowie będą pojawiać się w menu namierzania przez portret. Wcześniej kolejność była ustanawiania automatycznie.
  • Do gry zostały dodane Wędrujące Kraby, które będą działały na tej samej zasadzie co w pecetowej wersji League of Legends.
  • Osłabiono wzmocnienie Namiestnika Barona. Teraz będzie ono aktywne jedynie przez 5 sekund od kiedy gracze wyjdą z zasięgu stworów.

Bohaterowie

Corki:

Bomba Fosforowa

  • Zwiększono dodatkowe obrażenia od ataku z 0,5 pkt. na 0,7 pkt.

Karabin Maszynowy

  • Osłabienie pancerza i odporności na magię będzie silniejsze. Wcześniej było to z 4/6/8/10 pkt. teraz natomiast wyniesie 8/12/16/20 pkt.

Ogień Zaporowy

  • Zwiększono obrażenia podstawowe z 80/95/110 pkt. na 80/115/150 pkt.
  • Zwiększono obrażenia od ataku z 0,25 pkt. na wszystkich poziomach do 0,25/0,45/0,65 pkt.
  • Zwiększono obrażenia podstawowe Pocisku Burzącego z 160/190/220 pkt. na 160/230/300 pkt.
  • Pocisk Burzący będzie silniejszy. Obrażenia zwiększone z 0,5 pkt. na wszystkich poziomach do 0,5/0,9/1,3 pkt.

Jarvan IV:

Podstawowe statystyki

  • Obrażenia od ataku co poziom będą się zwiększać o 4,55 pkt. Wcześniej było to jedynie 3,6 pkt.

Bojowy Rytm

  • Od teraz umiejętność ta będzie zadawać minimum 20 pkt. obrażeń.

Cios Smoka

  • Zwiększono obszar trafienia kombinacji Ciosu Smoka i Demaciańskiego Sztandaru z 2 jedn. do 2,5 jedn.

Kataklizm

  • Prędkość doskoku zmniejszona z 0,4 sek. do 0,25 sek.

Jax:

Cios z Wyskoku

  • Zwiększono zasięg z 6 jedn. do 6,5 jedn.
  • Zmniejszono czas odnowienia z 9/8/7/6 sek. do 7,5/7/6,5/6 sek.
  • Zwiększono obrażenia z 55/110/165/220 pkt. do 60/115/170/225 pkt.

Kai'sa:

Szperacz Pustki

  • Od teraz Szperacz Pustki poprawnie nakłada obrażenia Żrących Ran na trafiony cel.

Kennen:

Podstawowe statystyki

  • Podstawowe obrażenia od ataku zmniejszone z 58 pkt. do 52 pkt.
  • Prędkość ruchu zmniejszona z 335 jedn. do 330 jedn.

Porażenie Elektryczne

  • Zwiększono czas odnowienia z 12/10/8/6 sek. do 15/12/9/6 sek.

Prędkość Błyskawicy

  • Obrażenia podstawowe zmniejszone z 85/140/195/250 pkt. do 70/125/180/235 pkt.
  • Skalowanie mocy umiejętności zmienione z 0,8 pkt. do 0,7 pkt.

Tnąca Burza

  • Obrażenia podstawowe zmniejszone z 35/70/105 pkt. do 30/60/90 pkt.
  • Skalowanie mocy umiejętności zmieniono z 0,2 pkt. do 0,15 pkt.

Tristana:

Szybki Ostrzał

  • Zwiększono prędkość ataku z wartości 30/50/70/90% na 50/70/90/110%
  • Czas trwania będzie teraz wynosił 7 sek. Wcześniej Szybki Ostrzał trwał 5 sek.

Rakietowy Skok

  •  Zwiększono obrażenia podstawowe z 60/130/200/270 pkt. na 85/155/225/295 pkt.

Ładunek Wybuchowy

  • Zmieniono podstawowe obrażenia efektu biernego za 40/70/100/130 pkt. na 55/85/115/145 pkt.
  • Zmieniono podstawowe obrażenia efektu użycia z 60/70/80/90 pkt. na 65/80/95/110 pkt.
  • Zmieniono skalowanie z obrażeniami od ataku z 50/70/90/110% dodatkowych obrażeń od ataku na 55/90/125/160% dodatkowych obrażeń od ataku

Twisted Fate:

  • Niebieska Karta – przywrócenie many z 50/65/80/95 pkt. na 60/90/120/150 pkt.
  • Zmieniono skalowanie mocy umiejętności Niebieskiej Karty z 0,5 pkt. na 0,8 pkt.
  • Zmieniono skalowanie mocy umiejętności Czerwonej Karty z 0,5 pkt. na 0,65 pkt.
  • Zmieniono czas trwania ogłuszenia Złotej Karty z 1/1,25/1,5/1,75 sek. na 1,25/1,5/1,75/2 sek.

Yasuo: 

Ostatnie Tchnienie

  • Zwiększono obrażenia podstawowe z 200/300/400 pkt. na 200/350/500 pkt.
  • Zmniejszono czas trwania animacji z 1,5 sek. na 1,25 sek.
  • Zmniejszono czas trwania podrzucenia z  1,5 sek. na 1,25 sek.

Zmiany w przedmiotach i zaklęciach

Widmowe Ostrze Youmuu:

Rozpęd

  • Ataki już nie przemieniają Rozpędu na dodatkowe obrażenia magiczne przy trafieniu.
  • Ataki nadal usuwają wszystkie ładunki Rozpędu.

Pancerz Umrzyka:

Rozpęd

  • Ataki już nie przemieniają Rozpędu na dodatkowe obrażenia magiczne przy trafieniu.
  • Ataki nadal usuwają wszystkie ładunki Rozpędu.

Miażdżący Cios

  • Ataki zadają obrażenia magiczne równe zużytym ładunkom Rozpędu. Ataki w zwarciu, które zużywają maksymalną liczbę ładunków Rozpędu, dodatkowo spowalniają cel o 50% na jedną sekundę.

Odkupienie (zaklęcie):

  • Wartość leczenia jest zmniejszona o 50%, jeśli cel został już uleczony innym Odkupieniem w ciągu ostatnich 20 sek.

Naszyjnik (zaklęcie):

  • Wartość tarczy Naszyjnika jest zmniejszona o połowę, jeśli cel został osłonięty innym Naszyjnikiem w ciągu ostatnich 20 sek.

Inne

  • Zmieniono ilość Niebieskich Drobinek w Skrzyniach Aktywności Tygodniowej. Zwiększono liczbę Punktów Aktywności potrzebnych do zdobycia trzeciej skrzyni w tygodniu.
  • Powroty, błyskotki i emotki można przekazywać w ramach prezentów.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że osiągnięcie 10. poziomu usuwało menu polecanych aktywności.
  • Skrzynie będą teraz priorytetowo przyznawać przedmioty nieposiadane wcześniej przez gracza. To naprawi problem, który nie pozwalał otworzyć skrzyni, gdy gracz posiadał już ich całą potencjalną zawartość.
  • Odświeżono samouczek, które teraz zawiera więcej informacji dla początkujących graczy
  • Poprawiono błędy związanie z logowaniem się do gry.
  • Bohaterowie, których zdobywamy za awans na kolejne poziomy, zostali usunięci z puli łupów i skrzyń.

Oprócz tego poznaliśmy jaka będzie w najbliższych dniach rotacja darmowych bohaterów. Od 4 do 10 lutego do naszej dyspozycji trafią: Aurelion Sol, Darius, Ezreal, Fizz, Jax, Jhin, Lee Sin, Shyvana, Sona oraz Soraka. Natomiast w kolejnym tygodniu będziemy mogli zagrać herosami takimi jak: Amumu, Braum, Camille, Draven, Graves, Nami, Varus, Wukong, Zed, Ziggs.

Niestety, nadal nie dowiedzieliśmy się więcej odnośnie wydarzenia Księżycowa Bestia. Wszystko dlatego, że rozpocznie się ono dopiero za jakiś czas i twórcy nie chcą zdradzać, na czym dokładnie będzie się ono opierać. Podobnie sprawa wygląda jeśli chodzi o nowych bohaterów. Xayah oraz Rakan pojawią się w Wild Rift dopiero w ramach kolejnej łatki podrzędnej. Oficjalna lista zmian dostępna jest pod tym adresem.