Już we wtorek o godzinie 1:00 na serwerach League of Legends: Wild Rift pojawi się patch 2.1. Przede wszystkim przyniesie on nowe funkcje z powtórkami i trybem obserwatora na czele. Do gry zostaną dodane także liczne skórki oraz różne ulepszenia interfejsu. Sporym zmianom ulegnie także balans gry. Niestety, jeśli chodzi o zapowiadanych wczoraj bohaterów, to na ich pojawienie będziemy musieli jeszcze chwilę poczekać.
Funkcje
Powtórki
- Będą dostępne dla ostatnich 50 meczów.
- Zostały wyposażone w specjalny interfejs, który pokazuje przedmioty, czary, złoto obu drużyn i wiele więcej.
- Dostępne będą różne ustawienia prędkości.
- Powtórki nie będą działać w trybie treningowym.
- Powtórki wygasną z każdym nowych patchem.
Tryb obserwatora
- Patch 2.1 przyniesie możliwość obserwowania meczów naszych znajomych.
- W przypadku dobieranych gier będzie istniało 3-minutowe opóźnienie. Niestandardowe mecze będą natomiast posiadać 3 miejsca dla obserwatorów i nie będą występować w nim żadne opóźnienia.
- Aby obserwować graczy będziemy musieli mieć go na liście znajomych.
- Podczas obserwowania aleja Barona będzie zawsze na górze, zaś aleja Smoka na dole.
- W opcjach będzie możliwość zablokowania tego trybu, aby inni nie mogli oglądać naszych spotkań.
Skórki
- Księżycowa Bestia Alistar
- Księżycowa Bestia Annie
- Księżycowa Bestia Darius
- Księżycowa Bestia Fiora
- Księżycowa Bestia Jarvan IV
- Księżycowa Bestia Miss Fortune
- Teemo Panda
- Rakan Kosmicznego Brzasku
- Xayah Kosmicznego Zmierzchu
- Łamaczka Serc Vayne
- Kochany Rakan
- Kochana Sona
- Kochana Xayah
Rozgrywka
- Dodano możliwość sprawdzenia dokładnego opóźnienia w grze.
- Zaktualizowano w grze ustawienia czatu.
- Dodano wskaźnik, który pokazuje zmniejszenie złota ze stworów, gdy gracz korzysta z Porażenia.
- Od teraz wokół przycisków czarów przywoływacza pojawi się wskaźnik, który będzie pokazywał, jak długo niektóre zaklęcia będą aktywne.
- Dodano możliwość ustalenia kolejności, w jakiej bohaterowie będą pojawiać się w menu namierzania przez portret. Wcześniej kolejność była ustanawiania automatycznie.
- Do gry zostały dodane Wędrujące Kraby, które będą działały na tej samej zasadzie co w pecetowej wersji League of Legends.
- Osłabiono wzmocnienie Namiestnika Barona. Teraz będzie ono aktywne jedynie przez 5 sekund od kiedy gracze wyjdą z zasięgu stworów.
Bohaterowie
Corki:
Bomba Fosforowa
- Zwiększono dodatkowe obrażenia od ataku z 0,5 pkt. na 0,7 pkt.
Karabin Maszynowy
- Osłabienie pancerza i odporności na magię będzie silniejsze. Wcześniej było to z 4/6/8/10 pkt. teraz natomiast wyniesie 8/12/16/20 pkt.
Ogień Zaporowy
- Zwiększono obrażenia podstawowe z 80/95/110 pkt. na 80/115/150 pkt.
- Zwiększono obrażenia od ataku z 0,25 pkt. na wszystkich poziomach do 0,25/0,45/0,65 pkt.
- Zwiększono obrażenia podstawowe Pocisku Burzącego z 160/190/220 pkt. na 160/230/300 pkt.
- Pocisk Burzący będzie silniejszy. Obrażenia zwiększone z 0,5 pkt. na wszystkich poziomach do 0,5/0,9/1,3 pkt.
Jarvan IV:
Podstawowe statystyki
- Obrażenia od ataku co poziom będą się zwiększać o 4,55 pkt. Wcześniej było to jedynie 3,6 pkt.
Bojowy Rytm
- Od teraz umiejętność ta będzie zadawać minimum 20 pkt. obrażeń.
Cios Smoka
- Zwiększono obszar trafienia kombinacji Ciosu Smoka i Demaciańskiego Sztandaru z 2 jedn. do 2,5 jedn.
Kataklizm
- Prędkość doskoku zmniejszona z 0,4 sek. do 0,25 sek.
Jax:
Cios z Wyskoku
- Zwiększono zasięg z 6 jedn. do 6,5 jedn.
- Zmniejszono czas odnowienia z 9/8/7/6 sek. do 7,5/7/6,5/6 sek.
- Zwiększono obrażenia z 55/110/165/220 pkt. do 60/115/170/225 pkt.
Kai'sa:
Szperacz Pustki
- Od teraz Szperacz Pustki poprawnie nakłada obrażenia Żrących Ran na trafiony cel.
Kennen:
Podstawowe statystyki
- Podstawowe obrażenia od ataku zmniejszone z 58 pkt. do 52 pkt.
- Prędkość ruchu zmniejszona z 335 jedn. do 330 jedn.
Porażenie Elektryczne
- Zwiększono czas odnowienia z 12/10/8/6 sek. do 15/12/9/6 sek.
Prędkość Błyskawicy
- Obrażenia podstawowe zmniejszone z 85/140/195/250 pkt. do 70/125/180/235 pkt.
- Skalowanie mocy umiejętności zmienione z 0,8 pkt. do 0,7 pkt.
Tnąca Burza
- Obrażenia podstawowe zmniejszone z 35/70/105 pkt. do 30/60/90 pkt.
- Skalowanie mocy umiejętności zmieniono z 0,2 pkt. do 0,15 pkt.
Tristana:
Szybki Ostrzał
- Zwiększono prędkość ataku z wartości 30/50/70/90% na 50/70/90/110%
- Czas trwania będzie teraz wynosił 7 sek. Wcześniej Szybki Ostrzał trwał 5 sek.
Rakietowy Skok
- Zwiększono obrażenia podstawowe z 60/130/200/270 pkt. na 85/155/225/295 pkt.
Ładunek Wybuchowy
- Zmieniono podstawowe obrażenia efektu biernego za 40/70/100/130 pkt. na 55/85/115/145 pkt.
- Zmieniono podstawowe obrażenia efektu użycia z 60/70/80/90 pkt. na 65/80/95/110 pkt.
- Zmieniono skalowanie z obrażeniami od ataku z 50/70/90/110% dodatkowych obrażeń od ataku na 55/90/125/160% dodatkowych obrażeń od ataku
Twisted Fate:
- Niebieska Karta – przywrócenie many z 50/65/80/95 pkt. na 60/90/120/150 pkt.
- Zmieniono skalowanie mocy umiejętności Niebieskiej Karty z 0,5 pkt. na 0,8 pkt.
- Zmieniono skalowanie mocy umiejętności Czerwonej Karty z 0,5 pkt. na 0,65 pkt.
- Zmieniono czas trwania ogłuszenia Złotej Karty z 1/1,25/1,5/1,75 sek. na 1,25/1,5/1,75/2 sek.
Yasuo:
Ostatnie Tchnienie
- Zwiększono obrażenia podstawowe z 200/300/400 pkt. na 200/350/500 pkt.
- Zmniejszono czas trwania animacji z 1,5 sek. na 1,25 sek.
- Zmniejszono czas trwania podrzucenia z 1,5 sek. na 1,25 sek.
Zmiany w przedmiotach i zaklęciach
Widmowe Ostrze Youmuu:
Rozpęd
- Ataki już nie przemieniają Rozpędu na dodatkowe obrażenia magiczne przy trafieniu.
- Ataki nadal usuwają wszystkie ładunki Rozpędu.
Pancerz Umrzyka:
Rozpęd
- Ataki już nie przemieniają Rozpędu na dodatkowe obrażenia magiczne przy trafieniu.
- Ataki nadal usuwają wszystkie ładunki Rozpędu.
Miażdżący Cios
- Ataki zadają obrażenia magiczne równe zużytym ładunkom Rozpędu. Ataki w zwarciu, które zużywają maksymalną liczbę ładunków Rozpędu, dodatkowo spowalniają cel o 50% na jedną sekundę.
Odkupienie (zaklęcie):
- Wartość leczenia jest zmniejszona o 50%, jeśli cel został już uleczony innym Odkupieniem w ciągu ostatnich 20 sek.
Naszyjnik (zaklęcie):
- Wartość tarczy Naszyjnika jest zmniejszona o połowę, jeśli cel został osłonięty innym Naszyjnikiem w ciągu ostatnich 20 sek.
Inne
- Zmieniono ilość Niebieskich Drobinek w Skrzyniach Aktywności Tygodniowej. Zwiększono liczbę Punktów Aktywności potrzebnych do zdobycia trzeciej skrzyni w tygodniu.
- Powroty, błyskotki i emotki można przekazywać w ramach prezentów.
- Naprawiono błąd, który powodował, że osiągnięcie 10. poziomu usuwało menu polecanych aktywności.
- Skrzynie będą teraz priorytetowo przyznawać przedmioty nieposiadane wcześniej przez gracza. To naprawi problem, który nie pozwalał otworzyć skrzyni, gdy gracz posiadał już ich całą potencjalną zawartość.
- Odświeżono samouczek, które teraz zawiera więcej informacji dla początkujących graczy
- Poprawiono błędy związanie z logowaniem się do gry.
- Bohaterowie, których zdobywamy za awans na kolejne poziomy, zostali usunięci z puli łupów i skrzyń.
Oprócz tego poznaliśmy jaka będzie w najbliższych dniach rotacja darmowych bohaterów. Od 4 do 10 lutego do naszej dyspozycji trafią: Aurelion Sol, Darius, Ezreal, Fizz, Jax, Jhin, Lee Sin, Shyvana, Sona oraz Soraka. Natomiast w kolejnym tygodniu będziemy mogli zagrać herosami takimi jak: Amumu, Braum, Camille, Draven, Graves, Nami, Varus, Wukong, Zed, Ziggs.
Niestety, nadal nie dowiedzieliśmy się więcej odnośnie wydarzenia Księżycowa Bestia. Wszystko dlatego, że rozpocznie się ono dopiero za jakiś czas i twórcy nie chcą zdradzać, na czym dokładnie będzie się ono opierać. Podobnie sprawa wygląda jeśli chodzi o nowych bohaterów. Xayah oraz Rakan pojawią się w Wild Rift dopiero w ramach kolejnej łatki podrzędnej. Oficjalna lista zmian dostępna jest pod tym adresem.