Zgodnie z oczekiwaniami Mark "Scruffy" Yetter zaprezentował nam kolejną listę zmian dla League of Legends, które wejdą w życie w kolejnym tygodniu. Tym razem ponownie najbardziej intrygujące są aktualizacje bohaterów, zwłaszcza tych, którzy mają zostać "zmienieni", a nie konkretnie osłabieni bądź też wzmocnieni.

Bohaterowie

Riot zdecydował się niemalże kompletnie odświeżyć Akali i Xin Zhao, a zmiany obu czempionów na pierwszy rzut oka wydają się bardzo interesujące. Czyżby to oznaczało powrót tej dwójki do regularnej gry na drabince rankingowej i w profesjonalnej grze? Przekonamy się już niedługo.

Osłabieni

  • Gnar
    • Mniejsza podstawowa prędkość ataku (z 0,625 na 0,593)
  • Hecarim
    • Szał (Q):
      • Mniejsze obrażenia (z 60–228 na 60–208 pkt)
  • Karthus
    • Zrównanie z Ziemią (Q):
      • Mniejsze obrażenia (z 45–125 na 45–115 pkt)
  • Lillia
    • Melodyjna Kołysanka (R):
      • Dłuższy czas odnowienia (z 130–90 na 150–110 sekund)
  • Renekton
    • Dominus (R):
      • Mniejsze dodatkowe zdrowie (z 250–700 do 250–550 pkt)
  • Urgot
    • Czystka (W):
      • Mniejsze obrażenia efektów przy trafieniu (z 75% do 50%)

Wzmocnieni

  • LeBlanc
    • Zniekształcenie (W):
      • Mniejszy koszt many (z 60–120 do 60–100 pkt)
  • Pyke
    • Widmowy Odpływ (E):
      • Krótszy czas odnowienia (ze stałych 15 do 15–11 sekund)
  • Sylas
    • Petrucytowa Eksplozja (Bierna):
      • Większa prędkość ataku (z 80% do 125%)
    • Królobójca (W):
      • Krótszy czas odnowienia (z 13–7 na 13–6 pkt)
  • Volibear
    • Wściekłe okaleczenie (W):
      • Większe leczenie przy ataku na zranionym potworze (z 50 do 100%)
    • Rozszczepiacz Niebios (E):
      • Większy limit obrażeń (ze 150–750 do stałych 750 pkt)

Zmienieni

  • Akali
    • Mniejsze podstawowe zdrowie (z 575 na 500 pkt)
    • Większy przyrost zdrowia co poziom (z 95 do 105 pkt)
    • Piętno Zabójczyni (Bierna):
      • USUNIĘTO: Atak w rywala po wejściu do pierścienia nie będzie przywracał już energii
    • Technika Pięciu Cięć (Q):
      • Większy koszt energii na pierwszych poziomach, ale mniejszy na późniejszych (z 120–100 na 130–70 pkt)
      • USUNIĘTO: Na piątym poziomie nie będzie już zadawał dodatkowych obrażeń stworom i potworom
    • Osłona Zmierzchu (W):
      • NOWE: Zapewnia premię 80 punktów do maksymalnej energii
    • Salto Shurikena (E):
      • Większe łączne obrażenia (ze 100–380 [+70% AD i +100% AP] na 100–450 [+85% i +120% AP])
      • Mniejszy procent łącznych obrażeń przy pierwszym ataku (z 50% do 30%)
      • Większy procent łącznych obrażeń przy drugim ataku (z 50% do 70%)
    • Skrytobójcze Wykończenie (R):
      • ZMIANA: Pierwszy atak będzie zadawał obrażenia magiczne
      • Większe obrażenia pierwszego ataku (ze 125–325 [+50% dodatkowego AD] na 80–360 [+50% dodatkowego AD i 30% AP])
  • Xin Zhao
    • Zdecydowanie (Bierna):
      • Zmieniony przelicznik leczenia (z 10-112 [+10% AD] [+40% AP] na 7-92 [+10% AD] [+55% AP] pkt)
    • Cios Trzech Szponów (Q):
      • Mniejsze dodatkowe obrażenia (z 20-52 na 16-52 pkt)
    • Z Wiatru Grom (W):
      • Mniejszy czas odnowienia (z 12-8 na 12-6 sekund)
      • Większy zasięg pchnięcia włócznią (z 900 na 1000 jednostek)
      • Większy przelicznik pchnięcia włócznią (z 0 na 50% AP)
      • NOWE: Pchnięcie włócznią rzuca trafionym stworom i bohaterom wyzwanie oraz zapewnia wizję celu na 3 sekundy
      • NOWE: Obrażenia pchnięcia włócznią wzrastają do maks. 33% w zależności od szansy na uderzenie krytyczne
      • Większy koszt many (z 45 na 60 pkt)
      • Dłuższy czas używania umiejętności (z 0,5-0,4 na 0,5 sekund)
      • Mniejsze obrażenia stworom (z 50 na 50-0% na poziomach 1-16)
      • NOWE: Umiejętność dostanie wizualną aktualizację
    • Zuchwała Szarża (E):
      • Mniejszy czas odnowienia (z 12 na 11 sekund)
      • Mniejszy prędkość szarży (z 3000 na 2500 jednostek)
      • Większy zasięg na celach, którym rzucono wyzwanie (do 1100)
    • Garda Półksiężyca (R):
      • Dłuższy czas trwania kręgu (z 3 na 5 sekund)
      • NOWE: Umiejętność posiada teraz przelicznik mocy umiejętności (110%)

Przedmioty i systemy

Poprzednia aktualizacja nie obfitowała w zmiany przedmiotów i systemów, co twórcy postanowili zmienić w kolejnej. Wiele z nich zostanie wzmocnionych, a drugie tyle osłabionych. Jednakże w żadnym przypadku nie są to raczej kolosalne poprawki.

Osłabione

  •  Krwiożerczy Łowca (Runa)
    • Mniejszy podstawowy wszechwampiryzm (z 1 na 0%)
    • Mniej wszechwampiryzmu co ładunek (z 1,7 na 1,5%)
  •  Zwinne Nogi (Runa)
    • Mniejszy przelicznik leczenia (z 30 na 20% AP)
  • Ostrze Zniszczonego Króla
    • Mniej kradzieży życia (z 12 na 10%)
    • Więcej obrażenia Syfonu (z 40-120 na 40-150 pkt)
  • Gruboskórność Steraka
    • ZMIANA: Każdy ładunek Zewu Krwi po pierwszym jest osłabiony o 50%
  • Łamacz Falangi
    • Mniej zdrowia (z 300 na 200 pkt)
  • Naramiennik Poszukiwacza
    • Mniej pancerza co eliminację (z 1 na 0,5; maksymalnie 15, nie 30)
  • Roślinna Bariera
    • Mniej odporności na magię (z 0,5 na 0,3; maksymalnie 25, nie 20)
    • Mniej mocy umiejętności (z 25 na 20)
  • Kostur Pustki
    • Mniejszy mocy umiejętności (z 65 na 70 pkt)
    • Większy koszt (z 2500 na 2700 szt. złota)

Wzmocnione

  • Pieśń Bitewna Shurelyi
    • Mniejszy czas odnowienia Inspiracji (z 90 na 75 sekund)
  • Nawałnica Luden
    • NOWE: Zadawanie obrażeń bohaterom za pomocą umiejętności skraca czas odnowienia o 0,5 sekundy (maks 6 ładunków na umiejętność)
  • Słoneczna Egida
    • ZMIANA: Płonące cele będą otrzymywać teraz do 12% dodatkowych obrażeń magicznych w zależności od ich maksymalnego zdrowia
  • Zabójczy Kapelusz Rabadona
    • Mniejszy koszt (z 3800 na 3600 szt. złota)

Zmienione

  • Nieśmiertelny Łuklerz
    • Mniej kradzieży życia (z 12 na 10%)
    • Linia Życia: Nie zapewnia już kradzieży życia
    • NOWE: Zyskaj 25-50% prędkości ataku przy aktywacji
    • Większa wartość tarczy (z 250-700 na 300-800)
  • Teleportacja
    • Teleportacja nie przyznaje już Respawn Homeguards, jak i samego Homeguards
    • Większa prędkość poruszania się (z 30-50 na 50%)
    • Mniejszy czas odnowienia (z 420-240 na 420-210 sekund)
  • Cierpienie Liandry'ego
    • Mniejszy koszt (z 3100 na 2800 szt. złota)
  • Żelazny Bicz
    • Mniejszy koszt (z 1200 na 1100 szt. złota)
    • Dłuższy czas odnowienia umiejętności (z 15 na 20 sekund)
  • Porażenie
    • Więcej podstawowego leczenia (z 70 na 90 pkt)
  • Ponurnik (Gromp)
    • Stwór będzie teraz dawał więcej doświadczenia (z 125-168,75 na 135-182,25 pkt)

Przypominamy, że patch 11.6 ma trafić na oficjalne serwery League of Legends w następną środę, 17 marca.