Zgodnie z oczekiwaniami Mark "Scruffy" Yetter zaprezentował nam kolejną listę zmian dla League of Legends, które wejdą w życie w kolejnym tygodniu. Tym razem ponownie najbardziej intrygujące są aktualizacje bohaterów, zwłaszcza tych, którzy mają zostać "zmienieni", a nie konkretnie osłabieni bądź też wzmocnieni.
Bohaterowie
Riot zdecydował się niemalże kompletnie odświeżyć Akali i Xin Zhao, a zmiany obu czempionów na pierwszy rzut oka wydają się bardzo interesujące. Czyżby to oznaczało powrót tej dwójki do regularnej gry na drabince rankingowej i w profesjonalnej grze? Przekonamy się już niedługo.
Osłabieni
- Gnar
- Mniejsza podstawowa prędkość ataku (z 0,625 na 0,593)
- Hecarim
- Szał (Q):
- Mniejsze obrażenia (z 60–228 na 60–208 pkt)
- Szał (Q):
- Karthus
- Zrównanie z Ziemią (Q):
- Mniejsze obrażenia (z 45–125 na 45–115 pkt)
- Zrównanie z Ziemią (Q):
- Lillia
- Melodyjna Kołysanka (R):
- Dłuższy czas odnowienia (z 130–90 na 150–110 sekund)
- Melodyjna Kołysanka (R):
- Renekton
- Dominus (R):
- Mniejsze dodatkowe zdrowie (z 250–700 do 250–550 pkt)
- Dominus (R):
- Urgot
- Czystka (W):
- Mniejsze obrażenia efektów przy trafieniu (z 75% do 50%)
- Czystka (W):
Wzmocnieni
- LeBlanc
- Zniekształcenie (W):
- Mniejszy koszt many (z 60–120 do 60–100 pkt)
- Zniekształcenie (W):
- Pyke
- Widmowy Odpływ (E):
- Krótszy czas odnowienia (ze stałych 15 do 15–11 sekund)
- Widmowy Odpływ (E):
- Sylas
- Petrucytowa Eksplozja (Bierna):
- Większa prędkość ataku (z 80% do 125%)
- Królobójca (W):
- Krótszy czas odnowienia (z 13–7 na 13–6 pkt)
- Petrucytowa Eksplozja (Bierna):
- Volibear
- Wściekłe okaleczenie (W):
- Większe leczenie przy ataku na zranionym potworze (z 50 do 100%)
- Rozszczepiacz Niebios (E):
- Większy limit obrażeń (ze 150–750 do stałych 750 pkt)
- Wściekłe okaleczenie (W):
Zmienieni
- Akali
- Mniejsze podstawowe zdrowie (z 575 na 500 pkt)
- Większy przyrost zdrowia co poziom (z 95 do 105 pkt)
- Piętno Zabójczyni (Bierna):
- USUNIĘTO: Atak w rywala po wejściu do pierścienia nie będzie przywracał już energii
- Technika Pięciu Cięć (Q):
- Większy koszt energii na pierwszych poziomach, ale mniejszy na późniejszych (z 120–100 na 130–70 pkt)
- USUNIĘTO: Na piątym poziomie nie będzie już zadawał dodatkowych obrażeń stworom i potworom
- Osłona Zmierzchu (W):
- NOWE: Zapewnia premię 80 punktów do maksymalnej energii
- Salto Shurikena (E):
- Większe łączne obrażenia (ze 100–380 [+70% AD i +100% AP] na 100–450 [+85% i +120% AP])
- Mniejszy procent łącznych obrażeń przy pierwszym ataku (z 50% do 30%)
- Większy procent łącznych obrażeń przy drugim ataku (z 50% do 70%)
- Skrytobójcze Wykończenie (R):
- ZMIANA: Pierwszy atak będzie zadawał obrażenia magiczne
- Większe obrażenia pierwszego ataku (ze 125–325 [+50% dodatkowego AD] na 80–360 [+50% dodatkowego AD i 30% AP])
- Xin Zhao
- Zdecydowanie (Bierna):
- Zmieniony przelicznik leczenia (z 10-112 [+10% AD] [+40% AP] na 7-92 [+10% AD] [+55% AP] pkt)
- Cios Trzech Szponów (Q):
- Mniejsze dodatkowe obrażenia (z 20-52 na 16-52 pkt)
- Z Wiatru Grom (W):
- Mniejszy czas odnowienia (z 12-8 na 12-6 sekund)
- Większy zasięg pchnięcia włócznią (z 900 na 1000 jednostek)
- Większy przelicznik pchnięcia włócznią (z 0 na 50% AP)
- NOWE: Pchnięcie włócznią rzuca trafionym stworom i bohaterom wyzwanie oraz zapewnia wizję celu na 3 sekundy
- NOWE: Obrażenia pchnięcia włócznią wzrastają do maks. 33% w zależności od szansy na uderzenie krytyczne
- Większy koszt many (z 45 na 60 pkt)
- Dłuższy czas używania umiejętności (z 0,5-0,4 na 0,5 sekund)
- Mniejsze obrażenia stworom (z 50 na 50-0% na poziomach 1-16)
- NOWE: Umiejętność dostanie wizualną aktualizację
- Zuchwała Szarża (E):
- Mniejszy czas odnowienia (z 12 na 11 sekund)
- Mniejszy prędkość szarży (z 3000 na 2500 jednostek)
- Większy zasięg na celach, którym rzucono wyzwanie (do 1100)
- Garda Półksiężyca (R):
- Dłuższy czas trwania kręgu (z 3 na 5 sekund)
- NOWE: Umiejętność posiada teraz przelicznik mocy umiejętności (110%)
- Zdecydowanie (Bierna):
Przedmioty i systemy
Poprzednia aktualizacja nie obfitowała w zmiany przedmiotów i systemów, co twórcy postanowili zmienić w kolejnej. Wiele z nich zostanie wzmocnionych, a drugie tyle osłabionych. Jednakże w żadnym przypadku nie są to raczej kolosalne poprawki.
Osłabione
- Krwiożerczy Łowca (Runa)
- Mniejszy podstawowy wszechwampiryzm (z 1 na 0%)
- Mniej wszechwampiryzmu co ładunek (z 1,7 na 1,5%)
- Zwinne Nogi (Runa)
- Mniejszy przelicznik leczenia (z 30 na 20% AP)
- Ostrze Zniszczonego Króla
- Mniej kradzieży życia (z 12 na 10%)
- Więcej obrażenia Syfonu (z 40-120 na 40-150 pkt)
- Gruboskórność Steraka
- ZMIANA: Każdy ładunek Zewu Krwi po pierwszym jest osłabiony o 50%
- Łamacz Falangi
- Mniej zdrowia (z 300 na 200 pkt)
- Naramiennik Poszukiwacza
- Mniej pancerza co eliminację (z 1 na 0,5; maksymalnie 15, nie 30)
- Roślinna Bariera
- Mniej odporności na magię (z 0,5 na 0,3; maksymalnie 25, nie 20)
- Mniej mocy umiejętności (z 25 na 20)
- Kostur Pustki
- Mniejszy mocy umiejętności (z 65 na 70 pkt)
- Większy koszt (z 2500 na 2700 szt. złota)
Wzmocnione
- Pieśń Bitewna Shurelyi
- Mniejszy czas odnowienia Inspiracji (z 90 na 75 sekund)
- Nawałnica Luden
- NOWE: Zadawanie obrażeń bohaterom za pomocą umiejętności skraca czas odnowienia o 0,5 sekundy (maks 6 ładunków na umiejętność)
- Słoneczna Egida
- ZMIANA: Płonące cele będą otrzymywać teraz do 12% dodatkowych obrażeń magicznych w zależności od ich maksymalnego zdrowia
- Zabójczy Kapelusz Rabadona
- Mniejszy koszt (z 3800 na 3600 szt. złota)
Zmienione
- Nieśmiertelny Łuklerz
- Mniej kradzieży życia (z 12 na 10%)
- Linia Życia: Nie zapewnia już kradzieży życia
- NOWE: Zyskaj 25-50% prędkości ataku przy aktywacji
- Większa wartość tarczy (z 250-700 na 300-800)
- Teleportacja
- Teleportacja nie przyznaje już Respawn Homeguards, jak i samego Homeguards
- Większa prędkość poruszania się (z 30-50 na 50%)
- Mniejszy czas odnowienia (z 420-240 na 420-210 sekund)
- Cierpienie Liandry'ego
- Mniejszy koszt (z 3100 na 2800 szt. złota)
- Żelazny Bicz
- Mniejszy koszt (z 1200 na 1100 szt. złota)
- Dłuższy czas odnowienia umiejętności (z 15 na 20 sekund)
- Porażenie
- Więcej podstawowego leczenia (z 70 na 90 pkt)
- Ponurnik (Gromp)
- Stwór będzie teraz dawał więcej doświadczenia (z 125-168,75 na 135-182,25 pkt)
Przypominamy, że patch 11.6 ma trafić na oficjalne serwery League of Legends w następną środę, 17 marca.