Studio Riot Games ujawniło szczegóły nowej aktualizacji, której zawartość trafi do League of Legends: Wild Rift w ciągu kilku najbliższych dni. Łatka oznaczona numerem 2.2a przyniesie do gry m.in. nowego bohatera – Rammusa. Obrońca ten pojawi się na naszych urządzeniach mobilnych już 22 kwietnia. Ponadto w grze znajdzie się też nowa linia skórek, a także liczne elementy kosmetyczne takie, jak: emotki, ikony czy błyskotki.

Oprócz tego w aktualizacji oznaczonej jako 2.2a ujrzymy również wydarzenie o nazwie Obserwatorzy Gwiazd. Rozpocznie się ono już 15 kwietnia i potrwa do końca bieżącego miesiąca. Za udział w nim będziemy mogli zdobyć Niebieskie Drobinki oraz odblokować różnego rodzaju akcesoria kosmetyczne. Ponadto twórcy w najnowszej łatce skupili się licznych zmianach w balansie gry, o których przeczytacie poniżej.

Nowe przedmioty kosmetyczne

Ikony: Wyprawa Obserwatorów Gwiazd, Triumf Obserwatorów Gwiazd

Emotki: Obserwator Gwiazd Pingu

Powroty: Do Gwiazd, Kosmiczna Transcendencja

Błyskotki: Obserwator Gwiazd

Skórki: Obserwatorka Gwiazd Camille, Obserwatorka Gwiazd Soraka, Obserwator Gwiazd Twisted Fate, Wulkaniczny Rammus, Stoper Rammus

Zmiany w przedmiotach, zaklęciach i wieżach

Kula Nieskończoności:

  • Łączny koszt: 2850 szt. złota → 3150 szt. złota

Słoneczna Egida:

  • Obrażenia podstawowe: 16-30 pkt. → 16-25 pkt.
  • Współczynnik dodatkowych obrażeń procenta zdrowia: 1% → 0,8%

Wspaniałość: 

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że koszt przedmiotu był wyświetlany jako 800 szt. złota.
  • Poprawna cena to 500 szt. złota.

Wieże:

W pierwszych 4 minutach (poprzednio 3) zewnętrzne wieże w alei solowej (Barona) i środkowej zyskują 90 pkt. dodatkowego pancerza oraz odporności na magię.

W pierwszych 4 minutach (poprzednio 3) wszystkie zewnętrzne wieże zyskują dodatkowe statystyki obronne, gdy w pobliżu znajduje się kilku wrogów:

  • Łącznie 2 bohaterów: 10 pkt. pancerza i odporności na magię.
  • Łącznie 3 bohaterów: 100 pkt. → 250 pkt. pancerza i odporności na magię.
  • Łącznie 4 bohaterów: 200 pkt. → 300 pkt. pancerza i odporności na magię.
  • Łącznie 5 bohaterów: 300 pkt. → 350 pkt. pancerza i odporności na magię.

Zmiany Bohaterów

Alistar:

Z Byka

  • Obrażenia: 55/130/205/280 pkt. → 50/120/190/260 pkt.
  • Współczynnik obrażeń zadawanych wieżom: 150% → 75%

Blitzcrank:

Rakietowy Chwyt

  • Obrażenia: 60/120/180/240 pkt. → 80/140/200/260 pkt.

Zwiększone Obroty

  • Czas działania samospowolnienia: 1,5 s → 1 s

Corki:

Uzbrojenie Hextech

  • Częstotliwość pojawiania się Paczki: 100 s → 150 s

Diana:

Podstawowe statystyki

  • Podstawowe zdrowie: 570 pkt. zdrowia → 610 pkt. zdrowia

Ostrze Księżycowej Poświaty

  • Po rzuceniu zaklęcia prędkość ataku Diany zwiększa się o 30-120% (w zależności od poziomu) na 3 następne ataki.

Cios Półksiężyca

  • Czas odnowienia: 10/9/8/7 s → 9/8/7/6 s

Księżycowa Kaskada

  • Czas odnowienia: 14 s → 13/11,5/10/8,5 s

Lunarny Skok

  • (USUNIĘTO) Premia do prędkości ataku przeniesiona do (B) Ostrza Księżycowej Poświaty.

Zew Księżyca

  • Minimalne obrażenia podstawowe: 150/200/250 pkt. + 35% mocy umiejętności → 175/225/275 pkt. + 40% mocy umiejętności
  • Maksymalne obrażenia podstawowe: 300/400/500 pkt. + 70% mocy umiejętności → 350/450/550 pkt. + 80% mocy umiejętności

Dr Mundo:

Podstawowe statystyki

  • Obrażenia od ataku: 64 pkt. → 58 pkt.
  • Zdrowie: 690 pkt. zdrowia → 650 pkt. zdrowia
  • Pancerz: 45 pkt. → 40 pkt.

Masochizm

  • Czas działania: 5 s na wszystkich poziomach → 3/3,5/4/4,5 s

Galio:

Podstawowe statystyki

  • Zdrowie: 610 pkt. zdrowia → 570 pkt. zdrowia

Uderzenie Kolosa

  • Czas odnowienia: 5/4/3 s na poziomach 1/5/9 → 5/4,5/4 s na poziomach 1/5/9
  • Obrażenia podstawowe: 15-225 pkt. (w zależności od poziomu) → 15-190 pkt. (w zależności od poziomu)

Wichry Wojny

  • Skalowanie obrażeń procenta zdrowia z mocą umiejętności: 2% → 1,5%

Tarcza Duranda

  • Czas odnowienia: 15/14/13/12 s → 18/17/16/15 s
  • Skalowanie z mocą umiejętności: 60% → 45%

Cios Sprawiedliwości

  • Zasięg doskoku: 6,5 jedn. → 5,75 jedn.

Leona:

Pawęż Brzasku

  • Czas odnowienia: 6 s → 5 s na wszystkich poziomach

Ostrze Zenitu

  • Czas odnowienia: 13/12/11/10 s → 12/10/8/6 s

Pantheon:

Podstawowe statystyki

  • Obrażenia od ataku: 58 pkt. → 64 pkt.
  • Przyrost obrażeń od ataku: 2,65 pkt. co poziom → 3,6 pkt. co poziom

Kometarna Włócznia

  • Obrażenia podstawowe stuknięcia: 55/100/145/190 pkt. → 70/110/150/190 pkt.
  • Obrażenia podstawowe ładowania: 55/100/145/190 pkt. → 70/110/150/190 pkt.
  • Współczynnik dodatkowych obrażeń od ataku: 100% → 110%
  • Współczynnik dodatkowych obrażeń trafienia krytycznego: 150% → 165%

Shyvana:

Podstawowe statystyki

  • Zdrowie: 650 pkt. zdrowia → 610 pkt. zdrowia

Podwójne Ugryzienie

  • Czas odnowienia: 8/7/6/5 s → 9/8/7/6 s

Ognisty Podmuch

  • Współczynnik maksymalnych obrażeń procenta zdrowia przy trafieniu: 3,5% → 3%

Tristana:

Podstawowe statystyki

  • Przyrost obrażeń od ataku: 2,65 pkt. co poziom → 3,6 pkt. co poziom

Ładunek Wybuchowy

  • Czas odnowienia: 16 s na wszystkich poziomach → 16/15/14/13 s

Vi:

Podstawowe statystyki

  • Pancerz: 35 pkt. → 30 pkt.

Atak i Pobicie

  • Czas odnowienia: 85/65/45 s → 95/75/55 s

Rotacja darmowych bohaterów

15.04 – 21.04: Braum, Evelynn, Fizz, Galio, Graves, Jax, Kai’Sa, Lulu, Singed, Varus

22.04 – 28.04: Alistar, Aurelion Sol, Corki, Dr Mundo, Fiora, Shyvana, Soraka, Xayah, Xin Zhao, Ziggs