Ostatni dzień czerwca powinien być udany dla fanów League of Legends: Wild Rift. Do gry trafiła bowiem nowa aktualizacja oznaczona numerem 2.3b. Wraz z nią w mobilnym hicie od Riot Games pojawiły się takie nowości, jak: niedostępni wcześniej bohaterowie (Lucian oraz Senna), ekskluzywne skórki czy specjalne akcesoria kosmetyczne. Ponadto tytuł doczekał się zmian w balansie rozgrywki.

W tym miejscu warto jednak podkreślić, że nie wszystkie nowinki zostały zaimplementowane do gry już dziś. Zawartość łatki 2.3b będzie dodawana do LoL: Wild Rift na przestrzeni kilkunastu najbliższych dni, a najlepszym przykładem są tu wspomniani wcześniej bohaterowie, których będziemy mogli przetestować na naszych smartfonach dopiero 9 lipca.

Dodane skórki i akcesoria

Skórki:

  • Senna z True Damage
  • Lucian Najemnik

Akcesoria:

  • Błyskotki: Walka w Słusznej Sprawie, Na Dobre i na Złe
  • Ramka ikony: Portal Strażników
  • Emotki: Wyglądam Nieźle, Czuję Się Nieźle; Mój Bohater!
  • Ikony: Światełko w Ciemności, Mistrzowski Strażnik
  • Tagi Pojawienia: Strażnik I, Strażnik II, Strażnik III

Buffy i nerfy bohaterów w patchu 2.3b

Draven:

Gorąca Krew

  • Prędkość ruchu: 40/45/50/55% → 50/55/60/65%

Z Drogi!

  • Czas odnowienia: 18/16/14/12 s → 15/14/13/12 s

Fizz:

Trójząb

  • Dodatkowe obrażenia zadawane potworom: 200% → 150%

Garen:

Osąd

  • Obrażenia podstawowe: 15/20/25/30 pkt. → 11/14/17/20 pkt.
  • Skalowanie z obrażeniami od ataku: 0,25/0,3/0,35/0,4 pkt. → 0,3/0,35/0,4/0,45 pkt.

Demaciańska Sprawiedliwość

  • Obrażenia podstawowe: 150/300/450 pkt. → 150/275/400 pkt.
  • Obrażenia zależne od procenta brakującego zdrowia: 20/25/30% → 15/20/25% + 8% za każde 100 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku
  • Maks. obrażenia zadawane potężnym potworom: 600/600/600 pkt.

Irelia:

Podstawowe statystyki

  • Podstawowa regeneracja many: 15 pkt. → 18 pkt.

Fala Ostrzy

  • Obrażenia podstawowe: 10/40/70/100 pkt. → 15/45/75/105 pkt.
  • Współczynnik leczenia w zależności od obrażeń od ataku: 0,14/0,16/0,18/0,2 pkt.→ 0,19/0,21/0,23/0,25 pkt.

Obłędny Duet

  • Obrażenia podstawowe: 70/120/170/220 pkt. → 100/150/200/250 pkt.

Ostrze Obrończyni

  • Obrażenia podstawowe Nawałnicy: 125/225/325 pkt. → 125/250/375 pkt.
  • Obrażenia Ściany Ostrzy: 75/125/175 pkt. → 100/150/200 pkt.

Jinx:

SuperMegaRakieta Śmierci!

  • Maksymalne obrażenia zadawane potężnym potworom: 500/650/800 pkt.

Kha'zix:

Zakosztuj Ich Strachu

  • Obrażenia podstawowe: 65/100/135/170 pkt. → 60/95/130/165 pkt.

Rammus:

Rozwścieczająca Prowokacja

  • Prędkość ataku: 50/60/70/80% → 35/45/55/65%

Riven:

Waleczność

  • Wytrzymałość tarczy: 95/135/175/215 pkt. → 105/145/185/225 pkt.

Vayne:

Srebrne Bełty

  • Obrażenia podstawowe: 30/50/70/90 pkt. → 50/65/80/95 pkt.

Godzina Sądu

  • Czas odnowienia: 80/70/60 s → 75/65/55 s

Katarina:

Podstawowe statystyki

  • Pancerz: 35 pkt. → 30 pkt.

Twisted Fate:

Podstawowe statystyki

  • Pancerz: 35 pkt. → 30 pkt.

Ziggs: 

Podstawowe statystyki

  • Pancerz: 35 pkt. → 30 pkt.

Modyfikacje w trybie ARAM

Amumu:

  • Otrzymywane obrażenia: -10% → -15%

Braum:

  • Otrzymywane obrażenia: -15% → 0%

Dr Mundo:

  • Otrzymywane obrażenia: -15% → -5%

Irelia: 

  • Zadawane obrażenia: 0% → 10%

Jinx: 

  • Zadawane obrażenia: -5% → -10%

Lux: 

  • Otrzymywane obrażenia: -10% → -15%

Malphite:

  • Otrzymywane obrażenia: -15% → -5%

Miss Fortune:

  • Zadawane obrażenia: 0% → -8%
  • Otrzymywane obrażenia: 0% → 8%

Nami: 

  • Otrzymywane obrażenia: 0% → 5%
  • Leczenie: 0% → 5%

Seraphine:

  • Zadawane obrażenia:-15% → -20%
  • Otrzymywane obrażenia:15% → 20%

Singed:

  • Otrzymywane obrażenia:-5% → 0%

Sona:

  • Siła tarczy: 20% → 25%
  • Leczenie: 20% → 25%

Ziggs:

  • Zadawane obrażenia: 0% → -20%
  • Otrzymywane obrażenia: 0% → 20%

Zmiany w Runach

Determinacja – Drugi Oddech:

Drugi Oddech był zbyt za silny, dlatego postanowiono osłabić tę runę celem zrównania jej z innymi runami Determinacji. Usunięto również błąd w jej opisie, przez który mogło się wydawać, że jest silniejsza niż w rzeczywistości w przypadku bohaterów walczących w zwarciu.

  • Bierna stała regeneracja zdrowia: 6 pkt. zdrowia co 5 s → 5 pkt. zdrowia co 5 s.
  • Regeneracja zdrowia po otrzymaniu obrażeń od bohatera: poprawiono opis, aby pasował do faktycznego efektu.
    • Po otrzymaniu obrażeń od bohatera regenerujesz 3 pkt. + 1,5% brakującego zdrowia w ciągu 10 s (podwojone w przypadku bohaterów walczących w zwarciu).
    • Wcześniej w opisie widniała wartość: 6 pkt. + 3%.
    • Rzeczywiste wartości leczenia tego efektu pozostają bez zmian.

Nowe wydarzenie

Podczas gdy Czarna Mgła rozpościera się nad Runeterrą, starożytny zakon musi wzmocnić swoje szeregi, by ochronić gasnące światło. Dołączcie do Strażników i walczcie ramię w ramię z siłami Zrujnowania. Bądźcie świadkami ich przygód na pierwszej linii frontu!

Wydarzenie Strażnicy Światła będzie dostępne od 9 lipca.

Inne zmiany

  • Opis Porażenia teraz poprawnie przedstawia efekt regeneracji many tego czaru.
  • Opis superumiejętności Evelynn powinien teraz wskazywać na fakt, że obrażenia dodatkowe są zadawane wyłącznie bohaterom.
  • Zmiany systemowe – Usprawnienie funkcji połączenia dwupasmowego 4G/wi-fi

Rotacja darmowych bohaterów

1.07 7.07: Ahri, Camille, Kai’Sa, Olaf, Rakan, Renekton, Rengar, Sona, Varus, Zed

8.07 – 14.07: Akali, Fizz, Gragas, Jarvan IV, Jhin, Lulu, Soraka, Teemo, Tryndamere, Vayne