Ostatnio w mousesports sporo się dzieje. Organizacja ledwie kilka dni temu przeszła największy w swojej historii rebranding i od teraz znana jest jako MOUZ. Ale na tym nie koniec, bo przy okazji prezentacji nowych strojów ujawniła, iż udało jej się nawiązać współpracę ze znaną niemiecką firmą odzieżową Puma.
![]() |
CZYTAJ TEŻ: MOUZ, nie mousesports. Rebranding niemieckiej organizacji |
Niemiecka organizacja i niemiecka marka odzieżowa łączą siły
– Współpraca z Pumą to ogromny krok dla mousesports – przyznał Jan Dominicus, który pełni w organizacji funkcję Chief Business Development Officer. – Jesteśmy niesamowicie dumni, że Puma przy okazji angażu w niemiecką społeczność esportową zdecydowała się wybrać właśnie MOUZ. Jestem szczęśliwy, że po naszym rebrandingu będziemy w stanie dostarczyć naszym kibicom wysoce funkcjonalne i stylowe produkty, które zaprojektowaliśmy wspólnie z pracownikami Pumy. Teraz do nas i naszych drużyn należy reprezentowanie Pumy na największych arenach światowego esportu – dodał.
Obie strony postanowiły nawiązać długoterminową współpracę, której pierwsze efekty zobaczymy podczas zbliżającego się PGL Major Stockholm 2021. To właśnie na nadchodzących mistrzostwach świata w CS:GO reprezentanci popularnych Myszy premierowo zaprezentują się w zupełnie nowej serii odzieży, którą Puma przygotowała dla MOUZ. W ramach owej serii powstały dwie wersje koszulek meczowych oraz m.in. bluza z kapturem, spodnie, a także różne wersje t-shirtów. O ile jednak zawodnicy będą korzystać z nich już teraz, to fani, którzy zamówią swoje egzemplarze, otrzymają je dopiero w grudniu 2022.
MOUZ to kolejna organizacja esportowa, której stroje dostarcza Puma. Niemieckie przedsiębiorstwo od dawna współpracuje również z Cloud9, Gen.G Esports, ORDER, Futbolist oraz x-komem AGO.