Nowe technologie pozwalają na osiąganie coraz lepszych wyników na esportowych arenach. Kim byłby gracz bez myszki, klawiatury czy monitora? No właśnie, a skoro już przy monitorze jesteśmy, to może chcecie zdobyć nowy? W ramach kampanii Osiągaj więcej. Powered by Huawei organizowany jest turniej League of Legends, w którym wygrać można m.in. gamingowe monitory HUAWEI MateView GT 27" oraz smartwatche HUAWEI Watch GT 2e!

Zostań podopiecznym Rybsona lub Overpowa

Organizatorzy rywalizacji zamiast klasycznej rozgrywki pięciu na pięciu, postawili na zmagania 3 vs 3, dzięki czemu łatwiej zebrać drużynę. Na drodze kwalifikacji wyłonieni zostaną reprezentanci dwóch znanych w świecie League of Legends influencerów: Artura "Rybsona" Gębicza i Remigiusza "Overpowa" Puscha.

By znaleźć się pod skrzydłami Rybsona, należy wziąć udział w otwartych dla wszystkich kwalifikacjach, które odbędą się 6, 12 i 18 listopada. Z kolei, by zostać reprezentantem ekipy Overpowa, trzeba wziąć udział w otwartych kwalifikacjach zaplanowanych na 7, 11 lub 11 listopada. Kwalifikacje finałowe do obu drużyn zostaną rozegrane 20 listopada (Overpow) i 21 listopada (Rybson) i zagrają w nich po trzy drużyny reprezentujące każdego z twórców.

Mistrzowskie trio poznamy natomiast 27 listopada. Właśnie wtedy zagrają ze sobą w League of Legends zespoły Rybsona i Overpowa. Główną nagrodą dla triumfatorów będą gamingowe monitory HUAWEI MateView GT 27" oraz 350 PLN. Jest to najnowszy monitor marki Huawei stworzony z myślą o graczach. Jego 27-calowy zakrzywiony ekran 2K oferuje częstotliwość odświeżania na poziomie 165 Hz. Pozostali finaliści otrzymają smartwatche HUAWEI Watch GT 2e i również 350 zł.

Harmonogram rozgrywek League of Legends Osiągaj więcej. Powered by Huawei:

Osiągaj więcej z Huawei

Chcesz wejść na wyższy poziom? Udowodnij to, podejmij wyzwanie i sięgnij po zwycięstwo w esportowych turniejach. Kampania "Osiągaj więcej" marki Huawei obejmuje serię angażujących aktywności dla graczy, którzy chcą wejść na wyższy poziom swoich umiejętności, realizować wyzwania i odnosić zwycięstwa. W ramach kampanii odbędą się m.in. rozgrywki w Teamfight Tactics, League of Legends i VALORANTA. W akcję zaangażowani są m.in. Remigiusz "Overpow" Pusch, Artur "Rybson" Gębicz czy Karolina "Nieuczesana" Brodnicka.

Jednocześnie na YouTube można śledzić serię filmów, w których twórcy (m.in. Dealerek, Tritsus, Tidzimi i inni) zachęcają do pokonania labiryntu w Minecrafcie, spróbowania swoich sił w niecodziennych trybach rozgrywki w World of Tanks i wejścia w świat sportów ekstremalnych poprzez grę Riders Republic.

Tekst powstał przy współpracy z agencją gaming marketingu GAMESET