Spragnieni nowej zawartości w VALORANCIE? Wasze oczekiwania zostaną więc spełnione połowicznie, bo z jednej strony do gry nadchodzi nowa aktualizacja. Z drugiej zaś nie zmieni ona zbyt wiele.
Nerf Classica, zmiany na Fracture
Tak naprawdę dwie najważniejsze modyfikacje, jakie przygotowali dla nas deweloperzy z Riot Games, dotyczą Classica oraz Fracture. Pistolet doczekał się nerfa – od teraz jego celność podczas poruszania się będzie wyraźnie mniejsza. Z kolei na najnowszej obecnej w grze mapie doszło do drobnego remontu, a wszystko po to, by arena ta była lepiej zbalansowana pod względem m.in. położenia i dostępności osłon. Fanów płynnych animacji powinny natomiast ucieszyć usprawnienia związane z poruszaniem się na tyrolkach oraz linach, które teraz będzie odczuwalnie płynniejsze.
Tak wygląda wizualna prezentacja wprowadzonych zmian:
Pełny opis najnowszej aktualizacji VALORANTA:
Aktualizacja broni
- Classic
- Zwiększono błąd strzelania w chodzie z 0,05 do 0,6 pkt. (łącznie błąd podczas chodzenia wzrósł z 1,95 do 2,5 pkt.)
- Zwiększono błąd strzelania w biegu z 0,2 do 1,3 pkt. (łącznie błąd podczas biegania wzrósł z 2,1 do 3,2 pkt.)
- Zwiększono błąd strzelania podczas skoku z 1,1 do 2,1 pkt. (łącznie błąd podczas skakania wzrósł z 3,0 do 4,0 pkt.).
Aktualizacja map
- Fracture
- Bariera atakujących przy arkadzie B została cofnięta w kierunku mostu po stronie atakujących, by ułatwić obrońcom walkę o ten obszar
- Bariera obrońców przy linie A została przesunięta ku górnej części lin, aby ułatwić Strażnikom przygotowanie
- Kula w sali A została przeniesiona w bardziej neutralne miejsce, mniej korzystne dla atakujących
- Dodano nową osłonę w strefie odrodzenia atakujących, by przysłonić widok od strony wejścia do sali na główną B, co powinno zmniejszyć presję wywieraną na atakujących, kiedy obrońcy nacierają szybko z flanki
Aktualizacja systemów gry
- Płynniejsze korzystanie z lin/tyrolek. Naprawiono pozbawione płynności poruszanie, które mogło występować po zatrzymaniu się lub zmianie kierunku ruchu w trakcie korzystania z tyrolki lub liny. Problem występował zwłaszcza podczas wykonywania krótkich ruchów i zatrzymywania się
- Funkcje esportowe
- Obserwatorzy korzystający z kontrolerów nie są już ograniczeni tylko do osi X/Y, kiedy przyspieszają przy użyciu prawego spustu (R1)
- Obserwatorzy mogą teraz ustawiać lateralizację rąk dla drużyn. Kiedy ta opcja jest włączona, gracze rozpoczynający grę jako atakujący będą widoczni dla obserwatorów jako praworęczni, a ci rozpoczynający jako obrońcy – leworęczni
- Ogólne
- Jedna ścieżka dla całego ruchu odbywającego się do serwerów gry. Ci z was, którzy mieli swoje preferowane serwery, mogą zauważyć brak dotychczas preferowanego umiejscowienia serwera. Bez obaw, po prostu scaliliśmy dwie ścieżki prowadzące do serwerów gry w jedną – żadne serwery nie zostały usunięte
Naprawione błędy
- Tryb rankingowy
- Naprawiono błąd, w wyniku którego domyślna odznaka rangi aktu widoczna była na ekranach ładowania gry nierankingowej
- Agenci
- Cypher nie może już umieszczać Kamery Szpiegowskiej na ruchomych drzwiach na mapie Breeze, aby je zniszczyć lub widzieć przez nie, kiedy są opuszczone. Naprawiono także inne miejsca na tym samym obszarze, w których Cypher nie mógł umieszczać Kamery Szpiegowskiej
- Naprawiono błąd, w wyniku którego efekty wizualne Prądu Wstępującego Jett w widoku pierwszoosobowym wyświetlały się nieprawidłowo