Echo Esports to profesjonalna organizacja gamingowa założona w 2020 roku przez najbardziej utytułowanych graczy World of Warcraft wszech czasów. Teraz do grona ich partnerów strategicznych dołącza Displate, marketplace dostarczający metalowe plakaty do kolekcjonerów z 64 krajów.

W ramach współpracy kreacje Displate jako partnera gildii będą obecne w streamach oraz innych produkcjach zawodników Echo przez cały 2022 rok. Displate planuje również przygotować wspólnie z drużyną zasięgową kampanię reklamową. Ponadto na platformie Displate znajdzie się autoryzowany merch Echo w postaci tworzonych wspólnie z fanami i zawodnikami plakatów, nawiązujących do świata WoW i toczonych rozgrywek.

Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy powitać Displate w świecie esportu. Ich wsparcie dla naszego zespołu i zainteresowanie tym, co robimy, było niesamowite. Dzielą naszą wizję i wspierają nas w kształtowaniu jak najlepszej przyszłości dla Echo i naszej społeczności. Nie możemy się doczekać wspólnej pracy przy wielu wydarzeniach – komentuje Yunus "Scripe" Yüksektepe, CEO Echo.

Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z Echo, gildią numer jeden w World of Warcraft na świecie. Mamy oczywiście nadzieję, że to dopiero początek owocnego partnerstwa strategicznego i jednocześnie pierwszy i nie ostatni krok Displate.com w stronę esportu. Z niecierpliwością czekamy na start aktywacji, którymi wesprzemy Echo w ich zmaganiach w Race to World First i Mythic Dungeon Invitationals. To partnerstwo to nasze zobowiązanie wobec geeków, których w społeczności naszych klientów jest naprawdę sporo – podkreśla Bartek Maćkowiak, Influencer Marketing Manager w Displate.

Dla Displate to olbrzymi potencjał. W 2021 osiągnęliśmy sprzedaż na poziomie ponad 5 mln metalowych plakatów, a w ciągu ostatnich 2 lat pięciokrotnie zwiększyliśmy przychody. Jedną z najbardziej popularnych kategorii na platformie od lat jest kategoria gaming. Wejście w świat sportów elektronicznych było tylko kwestią czasu. W ten sposób stajemy w szranki z innymi markami nieendemicznymi, które w ten sposób walczą o uwagę młodego konsumenta – dodaje Edyta Kowal, Brand & Marketing Communication Director.

Rozgrywki Race to World First, zainicjowane w 2019 roku, śledzi wielomilionowa społeczność głodna strategicznych smaczków i taktyk, na jakie decydują się profesjonalni gracze w wyścigu po tytuł mistrza. Bycie w centrum wydarzeń, możliwość zajrzenia za kulisy rozgrywek to jeden z głównych czynników, dla których esport gromadzi takie rzesze fanów zgromadzonych na Twitchu. Niejednokrotnie większe niż Super Bowl, czy finał ligi mistrzów.

Źródło: informacja prasowa