WePlay i GRID wspólnie grają dalej

Obie marki wspólnie funkcjonują od dwóch lat i teraz postanowiły trzymać się razem przez kolejny rok. W ramach zawartego porozumienia GRID skupi się na zarządzaniu, dystrybucji oraz monetyzacji danych związanych ze wszystkimi transmisjami przygotowanymi przez WePlay. Dodatkowo firma świadczyć będzie usługi w zakresie integralności oraz bezpieczeństwa gromadzonych informacji. Co ciekawe, GRID i WePlay miały już okazję współpracować ze sobą przy okazji najważniejszych wydarzeń na scenie CS:GO oraz Doty 2, w tym PGL Major Stockholm 2021 czy też WePlay AniMajor.

W GRID jesteśmy zaangażowani w budowanie długoterminowych relacji z naszymi partnerami. Współpraca z WePlay Esports to przykład tego, co można nazwać partnerstwem satysfakcjonującym dla obu stron. Przez ostatnie dwa lata WePlay Esports podniosło poziom swoich transmisji i poprawiło interaktywne doświadczenia związane z treściami esportowymi. Jesteśmy zachwyceni, że nadal możemy wykorzystywać dane WePlay Esports, by dostarczać im materiały potrzebne, by pozostać liderem innowacji w prowadzeniu transmisji. Ich podejście do zaangażowania fanów to wzór tego, jak oficjalne dane esportowe mogą być wykorzystywane jako paliwo do rozwoju całej branży – przyznał Charlie Hanley-Nickolls, chief procurement officer w GRID Esports.

W 2022 roku naszym celem jest dalsza rozbudowa naszego portfolio tak, by zawierało więcej gatunków, a także skupienie się na organizacji tematycznych wydarzeń. We wszystkich podejmowanych przez nas inicjatywach staramy się kontynuować wykorzystywanie innowacji i ulepszać dane WePlay Esports. Nasze partnerstwo z GRID pozwala maksymalnie wykorzystać zgromadzone przez nas materiały i poprawia doświadczenia płynące z transmisji sygnowanych przez WePlay Esports – stwierdził Valentyn Shevchenko, head of business development w WePlay Esports.