Milik i Rojo łączą siły
Już od pewnego czasu zanosiło się na to, że i owszem, bo Milik oraz Rojo zapowiadali swój wspólny, tajemniczy projekt. Projekt, którym okazała się stworzona wspólnie z GGDAB platforma gamingowa Day of Duel. – Jesteśmy pomostem pomiędzy światem tradycyjnego sportu i gamingu. Dzięki współpracy z takimi specjalistami w swoich dziedzinach, jak Arkadiusz Milik i Patryk "Rojo" Rojewski, nasza platforma łączy w sobie przemyślany projekt, zdrową rywalizację i sportowego ducha – możemy przeczytać w oficjalnym komunikacie przedstawicieli spółki, która do życia powołana została w 2019 roku.
Jak w ogóle owa platforma ma funkcjonować? Dość prosto, bo będziemy musieli po prostu wybrać grę, potem tryb, uiścić wpisowe i na końcu przystąpić do zmagań. Właśnie – wpisowe. To kwestia najbardziej interesująca, bo w wypadku DoD rywalizować będziemy nie tylko o kolejne zwycięstwa, ale również o zgarnięcie uiszczonej przez członków starcia puli pieniężnej, która pomniejszona zostanie o 10% prowizji na rzecz samej platformy. Co istotne, GGDAB uzyskało od Komisji Nadzoru Finansowego status Małej Instytucji Płatniczej, dzięki czemu wszystkie kwestie finansowe mają być w pełni bezpieczne. Z kolei o uczciwe dopasowanie rywali zadbać ma autorski algorytm firmy.
Emisja akcji ruszyła
Inną ciekawą kwestią jest fakt, że Day of Duel dostępne będzie nie tylko na komputerach osobistych, ale również na konsolach i urządzeniach mobilnych z systemami Android i iOS. – Utrzymanie aktywnych użytkowników oraz pozyskanie nowych jest jednym z najważniejszych celów rozwojowych naszej działalności związanej z prowadzeniem platformy DoD. Do końca 2025 roku chcielibyśmy, aby platforma pozwalała na prowadzenie rywalizacji w 62 grach oraz posiadała 130 500 aktywnych użytkowników. Niniejsze założenie będziemy chcieli zrealizować poprzez tworzenie autorskich gier oraz stosowanie systemu bonusowego – zapewniają przedstawiciele GGDAB.
Docelowo platforma ma wejść na rynek w marcu 2023 roku, ale plany właścicieli sięgają znacznie dalej. Wszak już w 2025 roku chcieliby oni zorganizować ogólnopolski festiwal Event Day of Duel. Wcześniej jednak GGDAB postanowiło zgromadzić inwestorów, bo tymi, jak się okazuje, będą nie tylko Milik oraz Rojo. Tak naprawdę zainwestować w DoD może każdy, bo spółka zdecydowała się skorzystać z crowdfoundingu. W związku z tym wypuściła ona na rynek 261 677 akcji o cenie emisyjnej 17,77 zł. Zbiórka potrwa do 19 maja, zaś próg jej powodzenia to 800 tysięcy złotych. Niemniej jeżeli przedstawicielom uda się wyemitować wszystkie akcje, zgromadzą oni kapitał w wysokości 4 650 000 zł. Wszyscy zainteresowani projektem znajdą więcej informacji pod tym adresem.