Bohaterowie

Modyfikacje u bohaterów w większość przypadków są raczej niewielkie. Deweloperzy w głównej mierze chcą nieco utemperować najpopularniejsze w obecnej mecie wybory. Jest też kilka buffów, szczególnie u postaci, które zostały nieco zapomniane.

Nowości

  • Udyr
    • W tym patchu pojawi się nowy, zreworkowany Udyr!

Wzmocnienia

  • Caitlyn
    • W Głowę (Bierna)
      • Zwiększono przelicznik obrażeń od ataku: z 60/85/110% do 60/90/120%
    • Strzał w Dziesiątkę (R)
      •  Obrażenia są teraz zwiększone o 0-25% w zależności od bieżącej szansy na trafienie krytyczne.
  • Irelia
    • Podstawowe Statystyki
      • Zwiększono podstawową odporność na magię: z 28 do 30 pkt.
      • Zwiększono przyrost pancerza: z 4,2 do 4,7 pkt
  • Jayce
    • Ku Niebiosom! (Q w formie młota)
      • Zwiększono podstawowe obrażenia: z 55-255 do 55-280 pkt.
    • Cios Gromu (Q w formie młota)
      • Zwiększono podstawowe obrażenia: z 8-20% do 8-22% maksymalnego zdrowia celu
  • Kai'Sa
    • Druga Skóra (Bierna)
      • Zwiększono podstawowe obrażenia przy trafieniu: z 4-16 do 5-23 pkt
      • Zwiększono dodatkowe obrażenia Żrących Ran za każdy ładunek Plazmy nałożony przed użyciem: z 1-8 do 1-12 pkt.
    • Icathiański Deszcz
      • Zwiększono przelicznik od mocy umiejętności: z 25% do 30%
    • Instynkt Zabójcy
      • Zwiększono przelicznik od mocy umiejętności: z 90% do 120%
  • Malphite
    • Granitowa Tarcza (Bierna)
      • Zmniejszono czas odnowienia: z 10-6 do 8-6 sekund
    • Trzask Pioruna (W)
      • Zmniejszono czas odnowienia: z 12 do 12-10 sekund
  • Tristana
    • Szybki Ostrzał (Q)
      • Zwiększono dodatkową prędkość ataku: z 50-110% do 65-125%
  • Zoe
    • Złodziejka Czarów (W)
      • Stwory zabite przez sojuszniczych bohaterów od teraz też będą upuszczać kule, jeśli Zoe znajduje się w zasięgu 1500 jedn.
    • Senna Bańka Kłopotów (E)
      • Zwiększono podstawowe obrażenia: z 60-220 do 70-230 pkt.
      • Zwiększono przelicznik od mocy umiejętności: z 40% do 45%
      • Zwiększono maksymalne obrażenia od pęknięcia: 60-220 do 70-230 pkt.
      • Zwiększono przelicznik maksymalnych obrażeń od pęknięcia od mocy umiejętności: z 40% do 45%
  • Zyra
    • Korzenny Uścisk (E)
      • Zmniejszony czas trwania blokady po rzuceniu umiejętności: z 0,15-0,4 do 0,15 sekundy

Osłabienia

  • Draven
    • Wirujący Topór (Q)
      • Zmniejszono podstawowe obrażenia: z 45-65 do 40-60 pkt.
  • Poppy
    • Uderzenie Młotem (Q)
      • Zmniejszono maksymalne obrażenia procenta zdrowia zadawane stworom/potworom: z 50-170 do 30-150 pkt.
  • Yuumi
    • Ziuum (E)
      • Zmniejszono przelicznik od mocy umiejętności dodatkowej prędkości ruchu: z 6% do 2% za 100 pkt. mocy umiejętności
      • Zwiększono czas odnowienia: z 12-8 do 12-10 sekund
  • Zeri
    • Szybka Seria (Q)
      • Zmniejszono przelicznik od obrażeń od ataku: z 105-125% do 100-120%
    • Laserowy Wstrząs (W)
      • Zmniejszono przelicznik od obrażeń od ataku: z 130% do 100%
      • Zmniejszono przelicznik od mocy umiejętności: z 60% do 40%

Modyfikacje

  • Diana Diana
    • Ostrze Księżycowej Poświaty (Bierna)
      • Zmniejszono podstawowe obrażenia: z 20-250 do 20-220 pkt.
    • Lunarny Skok (E)
      • Zwiększono przelicznik od mocy umiejętności: z 45% do 50%

Przedmioty

Wśród przedmiotów doszło tylko do jednej zmiany. Niewielkie wzmocnienia otrzymała Zasłona Równości, która była bardzo rzadko wybierana przez graczy. Powód jest jeden – Naszyjnik Żelaznych Solari jest po prostu o wiele częściej przydatny.

Wzmocnienia

  • Zasłona Równości
    • Zwiększono czas działania: z 4 do 5 sekund
    • Zwiększono wzmocnienie obrażeń Iskrzenia: z 9% do 10%

Inne

Patch 12.16 przyniesie aktualizację efektów wizualnych Fizza na jego podstawowej wersji oraz kilku starszych skórkach. Pojawi się także pięć całkowicie nowych skinów: Opancerzony Tytan Nasus, Janna z Cyberaureolą (w wersji zwykłej i prestiżowej), Camille Dowódczyni Uderzeniowa oraz Lucian Paladyn Uderzeniowy. Jak zwykle deweloperzy naprawili sporą liczbę błędów gry. Pełny opis patcha można znaleźć tutaj.