Kampania #UwolnijPodwójnąNaturę oraz seria Victus to połączenie dwóch światów – codzienności i gamingu. HP skupia się w niej na osobach, które komputer wykorzystują nie tylko jako maszynę do grania, ale także jako narzędzie do pracy, nauki i rozwoju. W końcu nie każdy jest esportowym wymiataczem. Według badań ponad 4 miliony Polaków w wieku 18-44 lat poświęca tylko kilkanaście godzin tygodniowo na granie w czasie wolnym (Badanie własne HP).
Tacy gracze potrzebują laptopa, który nie odrzuci swoim designem użytkowników mniej zorientowanych na gaming, a jednocześnie zaspokoi zarówno potrzeby dnia codziennego jak i pozwoli na komfortową rozgrywkę w swojej ulubionej grze w wolnym czasie. Jednocześnie, będzie na tyle kompaktowy i lekki, że można go bez problemu zabrać gdziekolwiek chcemy.
– W kampanii „Uwolnij Podwójną Naturę” zależy nam na prezentowaniu podwójnego oblicza każdego z nas. Bez konieczności wyboru i rezygnowania z jednego na rzecz drugiego. Chcemy, by dzięki laptopom Victus każdy mógł czerpać radość z grania, na urządzeniu, które nie krzyczy swoim wyglądem "jestem hardkorowym graczem", przy jednoczesnej możliwości realizacji innych wyzwań dnia codziennego np. tych zawodowych – powiedziała Katarzyna Dulemba, PS Gaming Marketing, HP Inc Polska.
HP Victus 16 to laptop skierowany dla osób, które lubią grać, ale nie samym gamingiem żyją. Granie w gry to dla nich hobby i rozrywka po pracy czy szkole. To laptop, który wypełni swoją funkcjonalnością potrzeby zawodowe i rozrywkowe, a co najważniejsze, zapewni potrzebną w obu tych przypadkach moc obliczeniową przy zachowaniu odpowiedniej ceny i estetyki. Taki właśnie jest HP Victus 16. Więcej o laptopie można przeczytać na tej stronie.
Oni odkryli już swoją podwójną naturę z HP
Ambasadorami HP Victus zostali ci, którzy w swojej działalności prywatnej i zawodowej balansują, między codziennością, a gamingiem:
- Piotr „Izak” Skowyrski – młody ojciec, dbający o swój biznes przedsiębiorca, a przede wszystkim najpopularniejszy w Polsce komentator esportowy i pasjonat gier, którego zna chyba każdy fan CS:GO (ale nie tylko).
- Jakub „Patec Wariatec” Patecki – internetowy twórca, który aktualnie zabiera swoich widzów na podróż po całym globie, i nawet będąc na drugim krańcu świata nie odmówi sobie odrobiny wirtualnej rozrywki.
- Maja Kuczyńska – wicemistrzyni Pucharu Świata i Mistrzyni Europy w indoor skydivingu. Na co dzień szybuje w przestworzach, lecz na ziemi pasjonuje się sztuką i relaksuje się grając.
W Internecie, na ulicach, w sieciach handlowych
Kampania #UwolnijPodwójnąNaturę obejmuje działania w najpopularniejszych kanałach social media (YouTube, Facebook, Instagram, TikTok, Twitter, Snapchat, Reddit), wspierają ją również ambasadorowie marki OMEN, czyli influencerzy OMEN Squad.
Wielkoformatowe kreacje outroodowe zobaczymy na ulicach największych miast w Polsce, a jej rozwinięcie zawita także do wybranych partnerów handlowych HP jako element promocji POS.
Kampania została przygotowana z pomocą agencji Mindspot odpowiadającej za, działania influencer marketingu oraz przygotowanie kreacji. Za zakup mediów outroodorowych odpowiada dom mediowy OMD, a realizacją zakupu mediów digital realizuje wewnętrzna agencja HP – Ziji.
Źródło: informacja prasowa