10. urodziny Vitality z nowym partnerem

Tym została pochodząca z Danii firma hummel, która związała się z Vitality do 2026 roku. Efektem tej współpracy są m.in. nowe koszulki popularnych Pszczół, które zostały już zaprezentowane za pośrednictwem mediów społecznościowych. Trykoty zdominowane są przez kolor czarny, na którym znalazły się liczne żółte elementy. Niemniej to dopiero początek, bo już teraz zapowiedziano, iż przez kolejne miesiące obie marki będą prezentować swojej społeczności kolejne produkty, w tym m.in. koszulki do biegania i kurtki, ale też odzież rocznicową. Rocznicową, bo Vitality wchodzi właśnie w dziesiąty rok swojej obecności w esporcie.

"Dołożymy wszelkich starań, by uczynić rok 2023 wyjątkowym"

Jesteśmy zachwyceni faktem, że możemy powitać markę hummel, która została nowym dostawcą wyposażenia dla Teamu Vitality na kolejne trzy lata. To zaszczyt, że możemy wspólnie wokół silnych esportowych wartości napisać historię naszego dziesiątego roku na scenie. Dołożymy wszelkich starań, by naszym reprezentantom udało się uczynić rok 2023 wyjątkowym. Chcemy, by ta współpraca mogła rozbłysnąć w trakcie najpiękniejszych międzynarodowych rozgrywek – przyznał Nicolas Maurer, współzałożyciel Vitality.

Branża esportowa przeżywa niezwykły wzrost, nie tylko pod względem liczy aktywnych graczy i fanów, ale także z uwagi na związany z nią rynek produktów. Dlatego jesteśmy niezwykle dumni z tego, że łączymy siły z Teamem Vitality, który należy do najlepszych na świecie i ma ogromną bazę kibiców zarówno w kraju, jak i za granicą. Jesteśmy pod wrażeniem ich profesjonalizmu oraz wydajności i z niecierpliwością czekamy na rozwój naszej współpracy, który przyniesie korzyść naszej społeczności – stwierdził z kolei Allan Vad Nielsen, dyrektor generalny hummel. W tym miejscu warto przypomnieć, że dla duńskiej firmy nie jest to pierwsza tego typu umowa na polu esportowym, gdyż już od 2020 działa ona wspólnie z pochodzącym właśnie z Danii Astralis.