7. X13 AUTO

Zestawienie rozpoczynamy od broni zapasowej, która jest ukłonem dla graczy decydujących się na zestaw bez atutu pozwalającego na wybór dwóch karabinów. X13 to w pełni automatyczny pistolet, który najlepiej sprawdzi się w potyczkach na bardzo krótkim dystansie, czyli np. walkach wewnątrz budynków. Dzięki wyborowi akimbo możemy dzierżyć jednocześnie dwa takie same pistolety kosztem korzystania z przyrządów celowniczych. Oznacza to, że nie możemy liczyć na stuprocentową celność, co jednak jest wynagradzane przez ogromne obrażenia, które możemy zadawać w ten sposób. Jeśli graliście w stare Call of Duty: Modern Warfare 2 z 2009 roku i pamiętacie słynne G18, to X13 może częściowo przypomnieć nostalgiczne momenty. Pistolety z Warzone 2.0 są jednak nieco bardziej zbalansowane, więc nie bójcie się, że gra zostanie przez nie całkowicie zdominowana.

  • WYLOT LUFY: FT STEEL FIRE ↑ 1.40 → 1.00
  • LUFA: ZAMEK XRK SIDEWINDER-6 ↑ 0.50 → 0.40
  • LASER: LASER PISTOLETOWY 1MW
  • RĘKOJEŚĆ: AKIMBO X13
  • MAGAZYNEK: 33-NABOJOWY MAGAZYNEK

6. TAQ-56

TAQ-56 to długodystansowa broń o najmniejszym odrzucie w Call of Duty: Warzone 2.0, co sprawia, że jest piekielnie celna. Cena, jaką ponosi za tę cechę, to nie najwyższe obrażenia, które w tym przypadku są jak najbardziej zrozumiałe. Przez pierwsze tygodnie po premierze gry Warzone 2.0 TAQ-56 bezapelacyjnie pełniło funkcję króla Al Mazrah, jednak w ostatnim czasie ten karabin widujemy coraz rzadziej. Mimo to nadal należy do ścisłej "topki", stąd też obecność w tym zestawieniu.

  • WYLOT LUFY: HARBIRNGER D20 ↑ 0.72 → 0.48
  • POD LUFĄ: FTAC RIPPER 56 ↑ 0.16 → 0.18
  • AMUNICJA: AMUNICJA O ZWIĘKSZONEJ PRĘDKOŚCI 5,56 ↓ 0.50 → 4.42
  • MAGAZYNEK: 60-NABOJOWY MAGAZYNEK
  • CELOWNIK: AIM OP-V4

5. Signal 50

W Warzone 2.0 nawet karabiny snajperskie o największym kalibrze nie są w stanie powalić przeciwnika jednym strzałem, jeśli ten jest w pełni opancerzony. W związku z tym trzeba było rozejrzeć się za innymi statystykami, które znacząco wpływają na operowanie snajperkami. Okazało się, że w takim przypadku kluczową rolę odgrywa szybkostrzelność, a zatem wybór padł na Signala 50, czyli jedyną z tej kategorii półautomatyczną broń. Chociaż nie jest ona oszałamiająca pod względem mobilności, to sieje śmierć znacznie szybciej niż inne karabiny snajperskie, dlatego znalazła się w tym zestawieniu. Przy doborze dodatków warto postawić na kontrolę odrzutu, tak by zmaksymalizować szansę na precyzyjne posłanie jednego pocisku zaraz po drugim w określone miejsce.

  • WYLOT LUFY: BRUEN L40 KOBRA ↑ 1.36 ←0.77
  • LUFA: 29" TV KILO-50 ↑ 0.44 ← 0.27
  • POD LUFĄ: FTAC RIPPER 56 ↑ 0.70 → 0.37
  • AMUNICJA: AMUNICJA O ZWIĘKSZONEJ PRĘDKOŚCI KALIBRU 0.50 ↓ 0.54
  • RĘKOJEŚĆ: CHWYT CRONEN BLOCKADE ↑0.29 → 0.45

4. TAQ-V

TAQ-V to świetna alternatywa dla TAQ-56, z której skorzystać mogą gracze, dla których bardziej liczą się wysokie obrażenia niż celność. Jest to karabin o wiele trudniejszy w kontroli od swojego poprzednika, jednak przy doborze odpowiednich dodatków, staje się dość znośny w użyciu. Szczególny wzrost TAQ-V mogliśmy zauważyć w ostatnich tygodniach, gdzie zaczął pojawiać się jako zamiennik dla broni, którą zobaczycie na samym dole tej listy.

  • WYLOT LUFY: POLARFIRE-S ↑ 0.14 ← 0.71
  • POD LUFĄ: CHWYT PRZEDNI COMMANDO ↑ 0.62→ 0.34
  • AMUNICJA: AMUNICJA O ZWIĘKSZONEJ PRĘDKOŚCI 7,62 ↑ 0.54 ← 5.23
  • MAGAZYNEK: 50-NABOJOWY MAGAZYNEK BĘBNOWY
  • CELOWNIK: AIM OP-V4

3. Lachmann Sub

Pod nazwą Lachmann Sub nie kryje się nic innego niż stare, dobre MP5, będące już klasykiem w tym gatunku gier komputerowych. Podobnie jak w innych strzelankach, Lachmann Sub jest bardzo mobilny i zadaje ogromne obrażenia, dlatego był oczywistą pozycją, która musiała znaleźć się w tym zestawieniu. Jak na pistolet maszynowy jest niezwykle wszechstronny, dzięki czemu zagościł w ekwipunku niejednego gracza. W dodatkach najlepiej będzie skupić się na zwiększeniu mobilności, gdyż dzięki temu jeszcze szybciej będziecie mogli dogonić i wykończyć przeciwników.

  • WYLOT LUFY: XTEN RR-40 ↓ 0.45 → 0.32
  • LASER: LASER VLK LZR 7MW
  • KOLBA: MODYFIKACJA USUWAJĄCA KOLBĘ LM
  • RĘKOJEŚĆ: LACHMANN TCG-10 ↑ 0.61 ← 0.17
  • MAGAZYNEK: 50-NABOJOWY MAGAZYNEK BĘBNOWY

2. Fennec 45

W Call of Duty: Warzone 2.0 do walk na krótkim dystansie oraz w zamkniętych przestrzeniach najlepiej sprawdzi się Fennec 45. Ten pistolet maszynowy dzięki swojej ogromnej szybkostrzelności pozwala na eliminowanie rywali w mgnieniu oka, a dodatkowo nie można nic zarzucić jego mobilności. Jedynym minusem tej broni są 45-nabojowe magazynki, które czasami mogą wydawać się niewystarczające, szczególnie kiedy pojawia się więcej niż jeden przeciwnik. Mimo to, obrażenia zadawane Fenneca 45 są tak duże, że szkoda by było z niego nie korzystać.

  • WYLOT LUFY: SINGUARD MKV ↓ 0.63 → 0.39
  • LUFA: 5,5" FENNEC MINITAC ↓ 0.40 ← 0.27
  • LASER: LASER VLK LZR 7MW
  • RĘKOJEŚĆ: CHWYT GUMOWY FENNEC ↑ 0.55 ← 0.45
  • MAGAZYNEK: 45-NABOJOWY MAGAZYNEK FENNEC

1. RPK

Na najwyższym szczeblu podium uplasował się karabin dobrze znany każdemu graczowi Call of Duty: Warzone 2.0. RPK, bo o nim mowa, od kilku dobrych tygodni sieje zamęt na Al Mazrah i nic w tym dziwnego. Ogromne obrażenia, łatwa kontrola odrzutu i nie najgorsze jak na RKM-a mobilność i szybkość celowania to cechy, które spowodowały, że RPK obecne jest w ekwipunku każdego gracza. Jest to także ulubiony wybór osób, które próbują wygrać rozgrywkę przy użyciu atomówki. Dzięki odpowiednim dodatkom odrzut tego RKM-a będzie jeszcze mniejszy, a 75-nabojowe magazynki sprawią, że walka nawet z całym oddziałem wrogów nie będzie żadnym problemem.

  • WYLOT LUFY: POLARFIRE-S ↑ 0.32→ 0.81
  • LASER: LASER FSS OLE-V
  • CELOWNIK: AIM OP-V4
  • POD LUFĄ: FTAC RIPPER 56 ↑ 0.59→ 0.30
  • AMUNICJA: AMUNICJA O ZWIĘKSZONEJ PRĘDKOŚCI 7,62 MM ↓ 0.59 ← 2.32

Powyższe bronie to absolutna konieczność, jeśli chcecie zwiększyć swoją szansę na wygraną w Call of Duty: Warzone 2.0. Obecnie nie zapowiada się, by twórcy mieli podjąć jakieś kroki, by zmienić ich balans, a więc zestawienie to może okazać się niezwykle pomocne w nadchodzących tygodniach. Na pierwsze większe zmiany liczyć możemy dopiero w połowie lutego, kiedy na serwery wkroczy drugi sezon gry.