Podczas Meet at Rift 2023 zaplanowanych jest wiele atrakcji dla planujących przybyć gości. Jedną z nich z pewnością będzie Orbit ALLd STAR – showmatch gwiazd League of Legends, które początek swojej kariery z profesjonalnym gamingiem i/lub tworzeniem contentu datują na pierwszą połowę istnienia tej gry. Przypomnijmy – League of Legends to gra, która ma już 13 lat i nadal znajduje się na szczycie popularności wśród użytkowników komputerów osobistych.

Mecz gwiazd, oldboyów, zaplanowany jest na sobotę, 4 lutego o godzinie 12:00. Wezmą w nim udział m.in. takie osobistości jak Nervarien, Rybson, Arquel, Lewus, Kubon czy Vegie. Podczas showmatchu nie zabraknie również emocji dla fanów Teamfight Tactics. Przetestujemy naszych uczestników nie tylko pod względem mechanik, ale również strategicznego myślenia i sprawnej analizy sytuacji. Stawką jest uznanie największego gamingowego community w Polsce. Gwiazdy w akcji będzie można zobaczyć na żywo w EXPO XXI przy ulicy Prądzyńskiego w Warszawie lub online na kanale Nervariena.

Ponadto dla fanów, którzy odwiedzą festiwal Meet at Rift w Warszawie organizator, agencja GAM3RS_X, przygotował wyjątkową niespodziankę – możliwość rozegrania meczu w jednej drużynie z gwiazdami. Informacje jak tego dokonać będą podane na evencie.

Oprócz showmatchu na przybyłych gości czekać będzie szereg innych atrakcji, które umilą dwa dni festiwalowe a będą to:

  • strefa meet & greet z topowymi influencerami kojarzonymi z grami Riot Games , między innymi z Nervarienem, Kubonem, Rybsonem i wieloma innymi
  • strefy free to play, na których entuzjaści gamingu będą mogli zmierzyć się w takich tytułach jak League of Legends, Valorant, Team Fight Tactics, Wild Rift czy Legends of Runterra
  • konkurs cosplay, który wyłoni kolejnego zwycięzcę najatrakcyjniejszego stroju związanego z produkcjami Riot Games
  • strefa foodtrucków

Partnerem tytularnym showmatchu jest Orbit, który oprócz świetnej zabawy i budowania pewności siebie w czasie eventu, zadba o zdrowie i czystość zębów uczestników wydarzenia, częstując gości swoimi produktami - bezcukrową gumą do żucia. Orbit to marka popularna w środowisku graczy, jest sponsorem turnieju Orbit Cup, który w poprzedniej edycji skupiał się właśnie na League of Legends, a także jest sponsorem organizacji esportowych devils.one, AGO Esports, Anonymo Esportrs i Illuminar Gaming.

Jednym z głównych partnerów festiwalu Meet at Rift jest iiyama, czyli jeden z czołowych producentów monitorów gamingowych na świecie. Firma dostarczy 50 sztuk monitorów, w tym G-Master GB2790QSU-B1 Gold Phoenix wyposażony w 27-calowy panel Fast IPS o rozdzielczości WQHD i częstotliwości odświeżania 240Hz, dzięki któremu gracze doświadczą wysokiej jakości obrazu w dynamicznych grach Riot Games. Uczestnicy wydarzenia będą mogli zapoznać się także z pięcioma innymi szybkimi monitorami iiyama G-Master dla graczy z serii Red Eagle oraz Gold Phoenix.

Festiwal Meet at Rift ponadto wspierają Rockstar Energy Drink i Alior Bank wraz z Mastercard. Bank w swojej ofercie posiada Konto dla graczy. Dodatkowo we współpracy z Mastercard przygotowano zestaw specjalnych nagród, które szczególnie przypadną do gustu wszystkim graczom - na przykład klawiatury, myszki lub fotele gamingowe, a nawet kody cyfrowe do najpopularniejszych konsol. Zdobędziesz je, płacąc Kartą dla Graczy - Debit Mastercard. Natomiast Rockstar Energy Drink zapewni wszystkim moc pozytywnych emocji, która przełoży się na fantastycznie spędzony czas podczas dwóch dni festiwalu. Producent napojów dał się poznać od najlepszej strony społeczności na eventach gamingowych m.in. Poznań Game Arena, na którym jego stoisko było przepełnione ciekawymi aktywacjami i tłumnie przybyłymi gośćmi. Za komunikację i strategię wejścia Rockstar Energy Drink odpowiada dom mediowy Media Direction Sp. z o.o. Patronat medialny wydarzenia objął Polsat Games, Radio ESKA, CD-Action oraz Interia. Organizatorem festiwalu Meet at Rift Winter 2023 jest agencja GAM3RS_X, której celem jest dostarczanie emocji i rozrywki społeczności gamingowej, we współpracy z WE!RE Fantasy, które odpowiedzialne jest za komunikację w mediach i z influencerami.

Źródło: informacja prasowa