Łączenie marek ze streamerami

O skuteczności takiego rozwiązania świadczy rozwój polskiego startupu inStreamly, którego częścią jest Streamcoi. Firma umożliwiła dotarcie do Generacji Z już ponad 250 markom, wśród których były m.in. Samsung, Netflix, Sony, Porsche czy adidas. W inStreamly zarejestrowanych jest już ponad 94 000 streamerów. Z kolei Streamcoi używają m.in. iBUYPOWER, G2 Esports i Riot Games.

Według statystyk zbieranych przez Sullygnome aż 99% twórców działających na platformie Twitch to mikrostreamerzy, którzy średnio mają do 250 widzów. Podobnie jak inStreamly, program WARRIOR umożliwi każdemu twórcy działającemu na Twitchu i YouTube zarabianie na tym, co kocha najbardziej – streamowaniu.

Streamcoi

Program WARRIOR ma za zadanie łączyć marki ze streamerami w Brazylii. Doświadczony zespół Outplay wykorzysta swoją wiedzę oraz znajomość lokalnego rynku, by endemiczne i nieendemiczne firmy mogły w efektywny sposób dotrzeć do społeczności zgromadzonej wokół streamerów.

Częścią WARRIOR od samego początku będą również najpopularniejsi brazylijscy streamerzy, którzy w mediach społecznościowych mają miliony obserwujących. Mowa tu o członkach takich grup, jak LOUD, Cidade Alta, Los Grandes i Tropicaos.

Polska technologia zasila WARRIOR

WARRIOR zostało zbudowane na technologii Streamcoi. Dzięki niej marki mogą dotrzeć ze swoimi kampaniami w łatwy, efektywny i mierzalny sposób do gigantycznej społeczności setek lub nawet tysięcy streamerów. Streamcoi sprawia, że reklamy są natywnym elementem transmisji. Na bieżąco zbiera także szczegółowe dane, pozwalające mierzyć efektywność kampanii czy informacje o demografii odbiorców.

Streamcoi

Mikroinfluencerzy są bardziej efektywni w docieraniu do swoich lojalnych fanów, ale markom i agencjom nie jest łatwo z nimi współpracować. Nasza technologia zmieniła to w Europie i mocno wierzę, że brazylijski rynek również na tym skorzysta. Cieszę się, że dostrzeżono szansę, jaką daje technologia Streamcoi. Brazylia to dopiero początek naszej ekspansji, bo już prowadzimy zaawansowane rozmowy w ponad dziesięciu regionach poza Europą – przyznał Jakub Janaszek, General Manager w Streamcoi.

Źródło: informacja prasowa