LPL łączy siły z Durexem

Organizatorzy chińskich rozgrywek poprzez post na Weibo zapowiedzieli swój najnowszy związek reklamowy z producentem m.in. lubrykantów i prezerwatyw. Takie połączenie to ewenement w środowisku League of Legends, nigdy wcześniej nie doszło do podobnej współpracy w jednej z największych lig na świecie. Pierwszego lokowania ich produktów możemy się spodziewać podczas zbliżającego się Mid-Season Invitational, jednak z racji planów długoterminowych efekty zobaczymy również na mistrzostwach świata w październiku. Marka Durex dołączy do innych spółek, wśród których znajdują się takie giganty, jak producent smartfonów OnePlus, Mercedes czy też potentat technologiczny Intel.

Mimo niecodzienności tego zajścia kooperacja między światem LoL-a a Durexem już się kiedyś pojawiała i to nawet na polskim podwórku. Takiej reklamy podjęli się Paweł "delord" Szabla, były zawodnik Ultraligi, trener oraz streamer, a także Paulina "Shini Waifu" Gorczyńska, również znana streamerka.