Bohaterowie Teamfight Tactics
W tym patchu Teamfight Tactics zdecydowanie widzimy odrobinę przychylności w kierunku renegatów i pojedynkowiczów. Mniej łaski spotkały jedne z najczęściej wybieranych kompozycji, bazujących na takich postaciach jak Kai'Sa, Miss Fortune czy Garen.
Wzmocnienia
- Gangplank
- Zwiększona prędkość ataku: z 0,65 do 0,7 jedn.
- Kayle
- Zwiększony współczynnik obrażeń od ataku Gwieździstego Czaroostrza: ze 155% do 175%.
- Aatrox
- Zwiększone obrażenia Wyssania Duszy: z 200-1200 do 220-1200 pkt.
- Zwiększone obrażenia Ostrza Darkinów: z 200-1200 do 220-1200 pkt.
- Jhin
- Zwiększone obrażenia: z 65 do 70 pkt.
- Viego
- Zwiększona liczba punktów życia: z 950 do 1000 pkt.
- Zwiększone obrażenia Łamacza Serc: z 240-800 do 260-900.
- Camille
- Zwiększony współczynnik obrażeń od ataku Taktycznego Podcięcia: z 210% do 240%.
- Zwiększony czas działania rozbrojenia: z 1,5-1,75 do 1,75-2 sek.
- Lux
- Zwiększone obrażenia dodatkowe Oświetlającej Osobliwości: z 120% do 150%.
- Jax
- Zwiększona prędkość ataku Niezłomnego Szturmu za każde trzy ataki podstawowe: z 15% do 18%.
- Zwiększone obrażenia Adaptacyjnego Uderzenia: z 80-210 do 85-210 pkt.
- Riven
- Zwiększona wartość tarczy Triumfalnego Powrotu: z 40% zdrowia do 45% zdrowia.
- Warwick
- Zmniejszone obrażenia Ogromu Danych za każde 100 pkt. zdrowia: z 0,75% do 0,65%.
- Zwiększone początkowe zdrowie Nakarmionego: z 40 do 60 pkt.
- Zwiększone początkowe zdrowie Nakarmionego+: z 140 do 150 pkt.
- Wukong
- Zwiększenie obrażeń Kamiennej Skóry: ze 140-315 do 150-335 pkt.
- Ezreal z Przyszłości
- Zwiększony współczynnik obrażeń od ataku Alternatywnej Ez-Realności: 133-277% do 133-533%
- Lee Sin
- Zwiększone zmniejszeni many Oczyszczającej Osłony: z 10 do 15 pkt.
- Pyke
- Zmniejszone użycia Twojej Działki za każdą wymianę: z 3 do 2.
Osłabienia
- Kai'Sa
- Zmniejszone obrażenia Gwiezdnego Naładowania: z 135-335 do 125-310.
- Zmniejszona prędkość ataku Gwiezdnego Naładowania: z 75% do 60%.
- Garen
- Zwiększone osłabienie many: z 90/180 do 100/200 pkt.
- Zwiększone zmniejszenie many Pełnej Mocy na Miecz: z 30 do 50 pkt.
- Zmniejszona wartość tarczy Mój Miecz Twoją Tarczą: z 15% zdrowia do 12% zdrowia.
- Zmniejszony czas trwania tarczy Mój Miecz Twoją Tarczą: z 6 do 4 sek.
- Miss Fortune
- Zmniejszone obrażenia Czasu na Ostrzał: z 32-150 do 30-150.
- Zmniejszone kolejne obrażenia Czasu na Ostrzał: z 18-100 do 15-100 pkt.
- Obrońcy
- Zmniejszony pancerz: z 25-200 do 25-180 pkt.
- Ashe
- Zmniejszona prędkość ataku Laserowej Wiązki: z 50% do 45%.
- Nasus
- Zmniejszone leczenie Duszożercy przy udziale w zabójstwie: z 300 do 275 pkt.
- Jinx
- Zmniejszona podstawowa szybkość ataku Zabawmy się!: z 35% do 30%.
- Rell
- Zmniejszona dodatkowa moc umiejętności Trzymać Szyk: z 80% do 60%.
- Yasuo
- Zmniejszone dodatkowe obrażenia Wichrów Wędrowca: z 20% do 8%.
Modyfikacje
- Gadżeciaki
- Obrażenia i zmniejszenie obrażeń za każdy przedmiot: z 3/10% do 4/9%
Inne usprawnienia w aktualizacji
Warto wspomnieć też o dużych zmianach, raczej nakierowanych na wzmocnienia, w obrębie Kuźni Ornna. Dodatkowo wiele nowego dzieje się w przedmiotach światła, które również będą raczej mocniejsze niż słabsze. Co więcej, ulepszenia powiązane z niektórymi cechami będą się teraz pojawiać tylko na etapie 4-2, by zlikwidować sytuacje, w których odrobina szczęścia dawała graczom zbyt dużą przewagę nad innymi.
Nie zapominajmy też o Portalach, które wkraczają do normalnej rozgrywki, by urozmaicić nam nieco zabawę. Portale będą się pojawiać w przypadkowych miejscach. Na początku trochę częściej, by usprawnić rozgrywkę. Każdy z nich będzie też odsyłał do innego regionu, co skutkuje innymi rodzajami benefitów – od elementów ekwipunku, przez złoto, po kukły i samych bohaterów. Szczegóły aktualizacji znajdują się tutaj.