Bohaterowie Teamfight Tactics

W tym patchu Teamfight Tactics zdecydowanie widzimy odrobinę przychylności w kierunku renegatów i pojedynkowiczów. Mniej łaski spotkały jedne z najczęściej wybieranych kompozycji, bazujących na takich postaciach jak Kai'Sa, Miss Fortune czy Garen.

Wzmocnienia

  • Gangplank
    • Zwiększona prędkość ataku: z 0,65 do 0,7 jedn.
  • Kayle
    • Zwiększony współczynnik obrażeń od ataku Gwieździstego Czaroostrza: ze 155% do 175%.
  • Aatrox
    • Zwiększone obrażenia Wyssania Duszy: z 200-1200 do 220-1200 pkt.
    • Zwiększone obrażenia Ostrza Darkinów: z 200-1200 do 220-1200 pkt.
  • Jhin
    • Zwiększone obrażenia: z 65 do 70 pkt.
  • Viego
    • Zwiększona liczba punktów życia: z 950 do 1000 pkt.
    • Zwiększone obrażenia Łamacza Serc: z 240-800 do 260-900.
  • Camille
    • Zwiększony współczynnik obrażeń od ataku Taktycznego Podcięcia: z 210% do 240%.
    • Zwiększony czas działania rozbrojenia: z 1,5-1,75 do 1,75-2 sek.
  • Lux
    • Zwiększone obrażenia dodatkowe Oświetlającej Osobliwości: z 120% do 150%.
  • Jax
    • Zwiększona prędkość ataku Niezłomnego Szturmu za każde trzy ataki podstawowe: z 15% do 18%.
    • Zwiększone obrażenia Adaptacyjnego Uderzenia: z 80-210 do 85-210 pkt.
  • Riven
    • Zwiększona wartość tarczy Triumfalnego Powrotu: z 40% zdrowia do 45% zdrowia.
  • Warwick
    • Zmniejszone obrażenia Ogromu Danych za każde 100 pkt. zdrowia: z 0,75% do 0,65%.
    • Zwiększone początkowe zdrowie Nakarmionego: z 40 do 60 pkt.
    • Zwiększone początkowe zdrowie Nakarmionego+: z 140 do 150 pkt.
  • Wukong
    • Zwiększenie obrażeń Kamiennej Skóry: ze 140-315 do 150-335 pkt.
  • Ezreal z Przyszłości
    • Zwiększony współczynnik obrażeń od ataku Alternatywnej Ez-Realności: 133-277% do 133-533%
  • Lee Sin
    • Zwiększone zmniejszeni many Oczyszczającej Osłony: z 10 do 15 pkt.
  • Pyke
    • Zmniejszone użycia Twojej Działki za każdą wymianę: z 3 do 2.

Osłabienia

  • Kai'Sa
    • Zmniejszone obrażenia Gwiezdnego Naładowania: z 135-335 do 125-310.
    • Zmniejszona prędkość ataku Gwiezdnego Naładowania: z 75% do 60%.
  • Garen
    • Zwiększone osłabienie many: z 90/180 do 100/200 pkt.
    • Zwiększone zmniejszenie many Pełnej Mocy na Miecz: z 30 do 50 pkt.
    • Zmniejszona wartość tarczy Mój Miecz Twoją Tarczą: z 15% zdrowia do 12% zdrowia.
    • Zmniejszony czas trwania tarczy Mój Miecz Twoją Tarczą: z 6 do 4 sek.
  • Miss Fortune
    • Zmniejszone obrażenia Czasu na Ostrzał: z 32-150 do 30-150.
    • Zmniejszone kolejne obrażenia Czasu na Ostrzał: z 18-100 do 15-100 pkt.
  • Obrońcy
    • Zmniejszony pancerz: z 25-200 do 25-180 pkt.
  • Ashe
    • Zmniejszona prędkość ataku Laserowej Wiązki: z 50% do 45%.
  • Nasus
    • Zmniejszone leczenie Duszożercy przy udziale w zabójstwie: z 300 do 275 pkt.
  • Jinx
    • Zmniejszona podstawowa szybkość ataku Zabawmy się!: z 35% do 30%.
  • Rell
    • Zmniejszona dodatkowa moc umiejętności Trzymać Szyk: z 80% do 60%.
  • Yasuo
    • Zmniejszone dodatkowe obrażenia Wichrów Wędrowca: z 20% do 8%.

Modyfikacje

  • Gadżeciaki
    • Obrażenia i zmniejszenie obrażeń za każdy przedmiot: z 3/10% do 4/9%

Inne usprawnienia w aktualizacji

Warto wspomnieć też o dużych zmianach, raczej nakierowanych na wzmocnienia, w obrębie Kuźni Ornna. Dodatkowo wiele nowego dzieje się w przedmiotach światła, które również będą raczej mocniejsze niż słabsze. Co więcej, ulepszenia powiązane z niektórymi cechami będą się teraz pojawiać tylko na etapie 4-2, by zlikwidować sytuacje, w których odrobina szczęścia dawała graczom zbyt dużą przewagę nad innymi.

Nie zapominajmy też o Portalach, które wkraczają do normalnej rozgrywki, by urozmaicić nam nieco zabawę. Portale będą się pojawiać w przypadkowych miejscach. Na początku trochę częściej, by usprawnić rozgrywkę. Każdy z nich będzie też odsyłał do innego regionu, co skutkuje innymi rodzajami benefitów – od elementów ekwipunku, przez złoto, po kukły i samych bohaterów. Szczegóły aktualizacji znajdują się tutaj.