– Popularność esportu rośnie z każdym rokiem i cieszymy się, że możemy być częścią tej wszechstronnej i różnorodnej społeczności. Gra League of Legends to fascynujący mikrokosmos świata, w którym żyjemy. Wierzę, że ten projekt zaskoczy i zainspiruje nie tylko graczy, ale również miłośników motoryzacji. Nie możemy się doczekać aktywnej współpracy z fanami esportu – powiedział Leszek Sukiennik, dyrektor zarządzający Kia Polska.
– Dziękujemy za zaufanie i cieszymy się na kolejną współpracę z Kia Polska. Przy tym projekcie, chcemy zaskoczyć fanów esportu dzięki oryginalnym pomysłom przygotowanym przez dedykowany zespół pasjonatów w naszej agencji – mówi Maciej Boroń, Managing Director w Next Level Agency
Kampania Kia "Stay True to Your Lane" będzie miała swoje centrum w centrum Kia Discord. Discord to miejsce dla graczy i fanów League of Legends, w którym komunikują się i rozmawiają. Centrum Kia Discord będzie obejmowało pięć kanałów, z których każdy będzie poświęcony pięciu rolom w grze – aby pokazać różnicę i znaczenie każdego obszaru oraz zaprezentować pasję i zaangażowanie, jakie wszyscy wnoszą do gry. W centrum Kia Discord gracze mogą uzyskać dostęp do ekskluzywnych treści, konkursów, gadżetów i wydarzeń dostępnych na kanale związanym z daną rolą.
Kia Polska oprócz wcześniej wspomnianej kampanii została również oficjalnym partnerem Ultraligi, czyli zawodowej ligi esportowej skoncentrowanej na League of Legends, w której dziesięć drużyn walczy o mistrzowski tytuł już 10 sezonu. Transmisja Ultraligi jest obsługiwana przez Frenzy, transmitowana na kanałach telewizji Polsat Games. Jako oficjalny partner, Kia Polska zamierza wprowadzić szereg dodatkowych treści oraz specjalnych inicjatyw, które wzbogacą turniej o nowe atrakcje dla entuzjastów esportu.
Kia Polska, oprócz prawa do używania określenia "oficjalny partner Ultraligi” oraz logotypu Ultraliga w trakcie obowiązywania umowy, planuje zrealizować szereg materiałów dodatkowych oraz aktywacji specjalnych, które urozmaicą sam turniej i jego transmisję. Przykładowo firma będzie partnerem ULTRANEWSÓW, czyli filmów wideo podsumowujących poszczególne kolejki Ultraligi, emitowanych na kanałach Polsat Games. Kia planuje również produkcję klipów promocyjnych, które będą wyświetlane w trakcie przerw w rozgrywkach. Współpraca obejmuje także organizację konkursów skierowanych do społeczności skupionych zarówno wokół Ultraligi, jak i LEC. O kolejnych działaniach firmy będą informowały w toku współpracy.
– Cieszymy się, że Kia Polska obdarzyła nas zaufaniem w obszarze komunikacji z polskimi fanami League of Legends. Jesteśmy przekonani, że obecność marki Kia w charakterze oficjalnego partnera Ultraligi pomoże w dalszym rozwoju ligi, która w tym roku doczekała się dziesiątej, jubileuszowej odsłony – powiedział Michał Brzemiński, Dyrektor Zarządzający FRENZY. – Zakres działań i aktywacji, które wspólnie zrealizujemy jest imponujący i na pewno zostanie zauważony i doceniony nie tylko przez społeczność graczy – dodał Adam Mikołajczyk, manager odpowiedzialny z projekt Ultraliga.
League of Legends to największa i najszybciej rozwijająca się platforma esportowa na świecie, z ponad 150 milionami zarejestrowanych graczy i ponad 117 milionami graczy, którzy uczestniczą w grze każdego miesiąca. LEC, jedna z 12 światowych lig i rozgrywek na najwyższym poziomie w Europie, uzyskała w zeszłym sezonie szczytową oglądalność wynoszącą ponad 800 000 widzów. Kia została głównym sponsorem LEC w 2019 roku i przez lata oferowała graczom i fanom League of Legends wyjątkowe doświadczenia związane z marką, prowadząc kampanie marketingowe obejmujące najnowsze modele.
Źródło: informacja prasowa