Coca-Cola i League of Legends

Teraz jednak Coca-Cola postawiła na niego inny krok. W ramach platformy Creations pojawiło się inspirowane League of Legends Coca-Cola Ultimate Zero Sugar – nowy smak, który dostępny jest w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Korei Południowej, Ameryce Łacińskiej oraz Afryce. – Współpraca z Riot Games pozwala nam w dalszym ciągu rozwijać platformę Coca-Cola Creations wraz z zupełnie nowym smakiem, który wzmocni naszą wspólną misję, by stawiać fanów i graczy na pierwszym miejscu we wszystkim, co robimy. Coca-Cola Ultimate, siódma odsłona Coca-Cola Creation, ma zdumiewający wygląd, uwalnia smak punktów doświadczenia dla graczy podczas ich podróży i poprawia wrażenia z rozgrywki – zapewniła Oana Vlad, starsza dyrektor globalnej strategii w Coca-Cola Company.

Co ważne, na puszcze Ultimate Zero Sugar, znalazły się wyraźne odniesienia do samego LoL-a, w tym niebieska poświata Hextech. Całość ma charakter edycji limitowanej, bo właśnie w taki sposób Coca-Cola Company wypuszcza kolejne smaki w ramach platformy Creations. W jej obrębie amerykańskie przedsiębiorstwo współpracowało już m.in. ze słynnym producentem muzycznym, Christopherem "Marshmello" Comstockiem, czy też z Rosalíą, hiszpańską zdobywczynią nagrody Grammy. A teraz przyszła pora na Riot Games, z którym Coca-Cola miała już okazję prowadzić wspólne działania w ramach LoL: Wild Rift, gdzie była globalnym partnerem esportu.