W ramach inicjatywy każdego miesiąca jeden z klubów występujących w PKO Bank Polski Ekstraklasie wybiera cel charytatywny, który jest następnie wspierany przez wszystkie zespoły ligi.
– Ogromnie się cieszymy, że środowisko piłkarskie na najwyższym poziomie, które ma tak znaczący wpływ na kształtowanie się postaw społecznych szczególnie u młodych ludzi, z potrzeby serca zainicjowało to charytatywne dzieło, jakim jest #EkstraPomoc. Głęboko wierzymy, że łącząc sport i pomaganie, pokażemy, jak się “gra do jednej bramki”, a razem z klubami Ekstraklasy uda nam się dotrzeć do szerszego grona darczyńców i zaszczepić w kibicach jeszcze mocniej gen charytatywności – nie kryje radości Agnieszka Nowik, wiceprezes Fundacji Siepomaga.
– To dla nas bardzo ważne, że po dwóch latach funkcjonowania projektu udało nam się zyskać tak doświadczonego partnera, jakim jest Siepomaga.pl. Mam nadzieję, że dzięki temu będziemy w stanie pomagać jeszcze lepiej tym, którzy tego wsparcia najbardziej potrzebują. Jestem przekonany, że z takim wsparciem wykorzystamy w pełni potencjał komunikacyjny, kibicowski oraz meczowy klubów naszej ligi – dodaje z kolei Bartosz Orzechowski Manager ds. Komunikacji w Ekstraklasie SA.
Również z tej okazji do trybu FIFA Ultimate Team w grze EA SPORTS FIFA 23 trafiły wyjątkowe koszulki bezpośrednio nawiązujące do inicjatywy #EkstraPomoc. Stroje są już dostępne w trybie FUT przez ograniczony czas. Liczymy, że gracze poprzez noszenie tych koszulek w grze, pomogą większej liczbie osób zapoznać się z inicjatywą i tym samym jeszcze szersze osób zdecyduje się wesprzeć ten szczytny cel.
Szczegóły na temat akcji #EkstraPomoc można znaleźć tutaj.
Źródło: informacja prasowa