Ancient i Anubis z poprawkami w CS2
Tak więc najnowsza aktualizacja gry CS2 dotyczy w dużej mierze Anubisa i Ancienta. To właśnie te dwie mapy pojawiły się wraz z poprzednim patchem, zastępując jednocześnie Overpassa i Vertigo. Sami deweloperzy poświęcili swój czas, by m.in. usprawnić kolizje oraz przenikanie się elementów. Chociaż część poprawek odnosi się również do oświetlenia oraz wody, czyli dwóch elementów, które wraz z pojawieniem się silnika Source 2 zostały znacznie usprawnione. Całe szczęście wygląda jednak na to, że od samego początku doskonale działa funkcja z pływającymi kurczakami. Przypomnijmy, że obecny na mapach Counter-Strike'a drób od wczoraj potrafi poruszać się w wodzie!
Pełny opis nowej aktualizacji gry Counter-Strike 2:
Mapy
- Anubis
- poprawiono clipping poruszania się na całej mapie
- dostosowano kolizje w okolicach filarów
- załatano dziury w geometrii świata
- naprawiono problemy z przenikaniem broni i bomby przez geometrię świata
- Ancient
- poprawiono przejrzystość wody na respie terro
- dostosowano lokacje, w których możliwy jest skok
- dostosowano kolizje w okolicach narożników
- różne poprawki dotyczące oświetlenia
Różne
- naprawiono błąd z restartowaniem rundy podczas przeładowywania broni
- naprawiono błąd, w wyniku którego granat zapalający nie eksplodował w wodzie
- od teraz członki ragdolla tworzą rozprysk, gdy uderzają w wodę
Początkowo w zamkniętych testach Counter-Strike'a 2 dostępny był to tylko Dust2, który potem zastąpił Mirage. Następnie w grze pojawiły się Nuke i Office, a także Overpass i Vertigo. Teraz przyszła pora na Anubisa i Ancienta. Oznacza to, że jedyną areną z obecnej puli turniejowej, która do tej pory nie pojawiła się w Counter-Strike'u 2, jest Inferno. Niemniej już wcześniej wyciekły grafiki pokazujące, jak to pole walki wyglądać będzie na silniku Source 2.