CS2 znowu zaktualizowany
Counter-Strike 2 znowu otrzymał wszak porcję modyfikacji, których celem jest poradzenie sobie z istniejącymi błędami. I to nierzadko błędami naprawdę ciekawymi. A to odgłos granatu podczas eksplozji w powietrzu nie pojawiał się. Innym razem, nawet jeżeli zespół głosował za poddaniem się, to gra mogła uznać, że nic z tego, nie udało wam się. A jeszcze w innych przypadkach w trybie Skrzydłowy można było odnieść wrażenie, że terroryści mają nie jedną bombę, a... dwie. I każdy z nich niesie ze sobą po jednej. Teraz ma to być już przeszłość, bo Valve zapewnia, iż sobie z tym poradziło. Ponadto deweloperzy dodali także kilka innych poprawek oraz zaprezentowali nam komendy pomocne podczas tworzenia dedykowanych serwerów społeczności.
Pełny opis nowej aktualizacji gry Counter-Strike 2:
Dźwięk
- naprawiono błąd, w wyniku którego odgłos granatu nie pojawiał się podczas eksplozji w powietrzu
- dodano oddzielne odgłosy dla granatów lądujących na i poza areną gry
Rozgrywka
- naprawiono błąd, w wyniku którego obaj terroryści w trybie Skrzydłowym wyglądali, jakby mieli bombę
Różne
- naniesiono różne poprawki błędów renderowania Vulkan
- zaktualizowano ikonę Phoenix Soldier, by uwzględnić ostatnią zmianę koloru kominiarki
- naprawiono problemy z renderowaniem w panelu inspekcji nametaga
- uniemożliwiono bindowanie toggleconsole do mouse1, gdyż uniemożliwiało to normalne interakcje w menu
- dodano różne poprawki błędów i usprawnienia dla skórek broni oraz naklejek
- naprawiono błąd, w wyniku którego głosowanie za poddaniem się było nieprawidłowo uznawane za nieudane
Animacje
- naprawiono błąd, w wyniku którego foot pinning nie był aktywny
Mapy
- dodano różne poprawki błędów i usprawnienia dla mapy Ancient
Perfect Worlds
- gracze korzystający z gry w Chinach i mający wcześniej zaakceptowany Steam China Subscriber Agreement otrzymają teraz przy uruchomieniu możliwość między trybami "-perfectworld" lub "-worldwide"
- monit uruchamiania można uruchomić za pomocą komendy "-promptperfectworld" lub całkowicie ominąć, jeśli używana jest komenda "-perfectworld" lub "-worldwide"
Dedykowane serwery społeczności
- aby uruchomić dedykowany serwer społeczności, można użyć komendy
- cs2 -dedicated +map de_dust2
- aby umożliwić logowanie, należy dodać do listy komand serwera
- +sv_logfile 1 -serverlogging
- lub dodać plik konfiguracyjny
- sv_logfile 1
- log on
- aby włączyć przekazywanie adresu logowania HTTP, należy upewnić się, że włączono logowanie tak, jak powyżej, oraz użyć komendy
-
- logaddress_add_http "<server address>:<port>"
- wysłane logi można obsługiwać w ten sam sposób, jak w CS:GO