Nowa wizualizacja Skarnera

Skarner przeszedł bardzo długą, wyboistą drogę, zanim dotarł do aktualnego punktu swojego rozwoju. Stwór o cielsku skorpiona z hextechowym kolcem mijał się nie tylko z aktualną dynamiką gry, ale także jej ubogaconą fabułą. Dlatego teraz stał się anatomiczną hybrydą pomiędzy skorpionem i pszczołą, pozbawioną hextecha, za to przepełnioną ixtaliańską magią. Zgodnie z opinią samych twórców, wygląda on po prostu jak głaz z nogami.

Skarner i jego umiejętności

Dotychczasowa rozgrywka Skarnerem była raczej prosta. Aktywował on swoje iglice wokół mapy, zyskując lekkie wzmocnienie, zadawał kolosalne obrażenia, nie dawał się zabić i doprowadzał przeciwników do szału swoim przeciągnięciem. To ostatnie pozostaje z nami. Jak z resztą jego zestawu umiejętności?

  • Q jest bardzo podstawowo wyglądającym zaklęciem. Swoim ogonem Skarner wyrywa pokaźny głaz spod siebie. Czas ładowania lub animacji umiejętności będzie najprawdopodobniej przeciągnięty, by dać przestrzeń na zwiększenie jej potęgi – zarówno pod kątem wyglądu, jak i statystyk. Trzymanie kamienia w szczypcach wzmacniać będzie ataki podstawowe bohatera. Niemniej ten może też nim rzucić, nakładając spowolnienie.
  • W Kryształowego Strażnika zgodnie z konceptową animacją ma też zatrząść całą ziemią. Bohater skacze na niewielką wysokość, wywołując kamienną falę uderzeniową wokół siebie.
  • E ma być uzupełnieniem palety kontroli tłumów. Przy ograniczonej kontroli, Skarner nabiera prędkości. Jeżeli uda mu się napotkać po drodze bohatera, ma szansę przyszpilić go do ściany, nakładając ogłuszenie i zadając obrażenia. Po drodze podnosi on też kolejny głaz. W trakcie używania tej umiejętności zdaje się on nie liczyć ze strukturami terenu. Może się więc okazać, że będzie to idealna umiejętności do ganków lub ucieczki.
  • R, zgodnie z tym, co zostało zasugerowane powyżej, pozostaje w bardzo zbliżonej formie do oryginalnej. Nadzianie ma bowiem zrównoważyć urozmaiconą rozgrywkę postaci po jego kompleksowych modyfikacjach, a nie przyćmiewać pozostałe zmiany. Zostanie więc zmniejszony poziom jego niezawodności, co sugeruje odejście od systemu "point and click".

Zanimowane prezentacje umiejętności możecie zobaczyć w tym artykule. Pozostałe informacje dotyczące aktualizacji deweloperskiej zaś tutaj.