Bohaterowie i cechy w patchu 13.21
Patch 13.21 to głównie wzmocnienia. Porządną dawkę mocy dostaje przede wszystkim Bilgewater, w którym buffy kierowane są w stronę Miss Fortune, Nautilusa oraz Ryze'a. Mniej ucieszą miłośnicy multicasterów. Nie tylko Vel'Koz wraz z Twisted Fate'em dostają nieco po kosztach zaklęć i obrażeniach, ale też sama cecha zostaje osłabiona. Skuteczność przy trzech i czterech postaciach będzie zmniejszona o stałe 35%. Lepsze informacje trzymają się challengerów, którzy dostają dodatkową prędkość ataku.
Wzmocnienia
- Darius
- Zwiększono obrażenia umiejętności specjalnej: z 82-90% do 90-100%.
- Miss Fortune
- Zwiększono obrażenia umiejętności specjalnej: z 225-550% AP do 240-580% AP.
- Zmniejszono koszt zaklęć: z 10/60 na 0/50 punktów many.
- Nautilus
- Zwiększono pancerz i odporność na magię: z 35 do 40.
- Zwiększono wzmocnienie dodatkowego pancerza i odporności na magię: z 35% do 40%.
- Fiora
- Zwiększono liczbę punktów zdrowia: z 850 do 950.
- Kai'Sa
- Zwiększono obrażenia umiejętności specjalnej: z 75-240% AP do 80-240% AP.
- Nasus
- Zwiększono pancerz i odporność na magię: z 50 do 55.
- Silco
- Zwiększono obrażenia umiejętności specjalnej: z 75-425% AP do 85-425% AP.
- Zmniejszono koszt zaklęć: z 50 do 45 punktów many.
- Ahri
- Zwiększono obrażenia Kradzieży Esencji: z 90-1000% AP do 105-1000% AP.
- Bel'Veth
- Zwiększono pancerz i odporność na magię: z 50 do 60.
- Ryze (Bilgewater)
- Zmniejszono koszt zaklęć: z 30/100 na 30/90 punktów many.
- Ryze (Piltover)
- Zmniejszono koszt zaklęć: z 30/100 na 30/90 punktów many.
Osłabienia
- Sona
- Zmniejszono obrażenia umiejętności specjalnej: ze 180-440% AP do 170-420% AP.
- Taric
- Zwiększono koszt zaklęć: z 0/65 do 15/85 punktów many.
- Twisted Fate
- Zmniejszono obrażenia umiejętności specjalnej: ze 185-435% AP do 155-380 AP.
- Vel'Koz
- Zmniejszono obrażenia umiejętności specjalnej: z 245-600% AP do 220-550% AP.
- Sejuani
- Zmniejszono współczynnik nieuchronnych obrażeń zależny od zdrowia: z 1,5-10% do 1-10%.
Pozostałe zmiany w wersji 13.21
Drobne modyfikacje dotknęły też niektórych przedmiotów w grze. Chętnie używana w kompozycjach opierających się na zaklęciach Włócznia Shojin dostaje aż 10% dodatkowych obrażeń, by zachęcić graczy do sięgania po nią częściej na postaciach bazujących na AD. Kolejnym strzałem w multicasterów jest zaś osłabienie Niebieskiego Wzmocnienia, które będzie przyznawać tylko połowę bonusu. Równe nieszczęście dotknęło Ślubowanie Protektora, gdzie zredukowana zostanie początkowo liczba punktów many. Nerfy sięgnęły też Kamiennej Płyty Gargulca oraz Obrońcy Korony. Były to jedne z chętniej używanych przedmiotów na pierwszej linii ognia.
Szczegółowy opis patcha 13.21 znajdziecie tutaj. Pozostałe informacje na temat gry z w zakładce Teamfight Tactics.