VALORANT w wersji 7.09

VALORANT w wersji 7.09 wprowadza do gry Iso. Nowego agenta zapowiedziano w połowie października, ale w grze debiutuje on dopiero teraz z premierą Epizodu 7 Aktu III. Ale na nim się zawartość patcha nie kończy. Zmian doczekało się też kilku innych bohaterów, w tym Cypher i Raze. – Wypróbujcie naszego nowego szturmowca (dajcie znać, co o nim myślicie) i nie zapomnijcie o resecie rang, nowej Przepustce bojowej oraz kolejnym etapie Premier – zachęca Jo-Ellen Aragon, kierowniczka ds. społeczności VALORANT. Przy okazji, rzućcie okiem na zmiany strzelby Judge, dotyczące pojemności magazynka czy rozrzutu.

Pełną listę nowości zawartych w aktualizacji VALORANTA prezentujemy poniżej:

Aktualizacje agentów

  • Iso
    • Szeregi agentów zasila Iso!
      • Jego umiejętności możecie poznać na naszej stronie agentów.
      • Zobaczcie, jak nasz nowy szturmowiec poluje na swoje cele
  • Cypher
    • Potykacz (C)
      • Skrócono czas ogłuszenia wroga przez pułapkę z 3 do 1,5 sek
      • Po ogłuszeniu lub śmierci wroga złapanego w pułapkę Potykacz (C) nie niszczy się już, a zamiast tego uzbraja ponownie po upływie 0,5 sek. i może złapać kolejnego wroga
      • Czas trwania spowolnienia po złapaniu w pułapkę został zwiększony z 0,75 do 2 sek
  • Skye
    • Wilczy Cios (Q)
      • Zmodyfikowano kolizję Wilczego Ciosu, aby przechodził pod Potykaczami umieszczonymi na średniej wysokości. Nie ma to wpływu na obszary trafień broni
  • Fade
    • Grasant (C)
      • Zmodyfikowano kolizję Grasantów (C), aby przechodziły nad Potykaczami umieszczonymi na wysokości stopy oraz pod Potykaczami umieszczonymi na wysokości głowy. Nie ma to wpływu na obszary trafień broni
  • Raze
    • Farbujący Granat (E)
      • Zmniejszono promień wybuchu głównego granatu z 6 m do 5,5 m
      • Zmniejszono promień wybuchu drugorzędnych granatów z 6 m do 5,25 m
      • Zmniejszono minimalne obrażenia wybuchu głównego granatu z 15 pkt. do 1 pkt
      • Zmniejszono minimalne obrażenia wybuchu drugorzędnych granatów z 15 pkt. do 1 pkt
      • Zmniejszono mnożnik obrażeń zadawanych wrogim zdolnościom użytkowym z 250% do 100%
    • Bombowa Paka (Q)
      • Bomba zdalna nie zadaje obrażeń, dopóki nie zostanie w pełni uzbrojona
      • Wydłużono czas uzbrajania się bomby zdalnej z 0,5 sek. do 1,5 sek

Aktualizacje broni

  • Judge
    • Zmniejszono pojemność magazynka z 7 do 5
    • Zwiększono rozrzut przy skakaniu z 1,25 do 2,25 pkt
    • Zwiększono rozrzut przy bieganiu z 0,10 do 0,75 pkt
  • Zachowanie graczy
    • Podczas zgłaszania graczy w grze pojawi się teraz dodatkowa możliwość ich wyciszenia

Zmiany społecznościowe

  • Zaktualizowano ikony, które pojawiają się na liście znajomych, gdy grają w inne gry Riot Games
    • Teraz wykrywamy ludzi w Riot Mobile i TFT i wyświetlamy dla nich unikalne ikony
    • Osoby będące online w Riot Mobile mają szarą kropkę
  • Ikona "Nieznana gra" to teraz czerwona pięść Riotu
  • Zaktualizowano ikony wyświetlane dla osób grających w LoL-a, LoR-a i Wild Rift

Aktualizacje premier

  • Trening premier
    • W określone dni niemeczowe będziecie mogli dołączyć do kolejki treningowej. Sprawdźcie harmonogram! Takie mecze posiadają strukturę meczów Premier, ale nie wpłyną na wasz wynik Premier
  • Aktualizacje zgłoszeń
    • Drużyny stworzone przed lub w trakcie nowego okresu tworzenia drużyn będą teraz mogły rekrutować członków i brać udział w Premier w dowolnym momencie podczas etapu!
  • Przerwy
    • W każdym meczu drużyny będą miały po jednej przerwie oraz dodatkową przerwę w przypadku dogrywki
  • Odznaki Premier
    • Odznaki są odzwierciedleniem wyniku waszych drużyn i ewoluują przez cały etap
  • Próg kwalifikacji do Play-offów
    • Zmniejszamy próg kwalifikacji w tym etapie do 600 punktów. Rozumiemy, że w tej pracowitej porze roku planowanie meczów drużyny może być skomplikowane, dlatego ograniczamy kary za opuszczenie tygodnia
  • Matchmaking
    • Wprowadziliśmy drobne zmiany w dobieraniu sprawiedliwych meczów cotygodniowych
  • Strefy
    • Niektóre regiony nie mogą wspierać takiej samej liczby dywizji, dlatego wprowadziliśmy zmiany w określonych strefach, by zapewnić rozsądniejszy czas oczekiwania w kolejkach i zwiększyć uczciwość gier

Naprawione błędy

  • Ogólne
    • Naprawiono błąd, w wyniku którego na niektórych konfiguracjach sprzętowych pojawiał się biały ekran podczas logowania
  • Systemy dotyczące rozgrywki
    • Naprawiono rzadki błąd, w wyniku którego puszczanie liny wywoływało odgłos kroku