Bohaterowie w patchu 14.2

Lista poprawek w porównaniu do zapowiedzi wersji 14.2 nieco urosła. I choć niektóre z nich ograniczają się wyłącznie do statystyk podstawowych lub umiejętności biernych, inne mogą zaważyć dość mocno na naszym postrzeganiu postaci. Nieoczekiwanie na listę wskoczyła Briar wraz z Twisted Fatem, których spektrum modyfikacji podchodzi wręcz pod miano miniaturowego reworka. Możemy więc mieć tylko nadzieję, że dodanie nowych form skalowania i podpięcia kolejnych możliwości pod poszczególne umiejętności nie przyczyni się w ich przypadku do powielenia losu Rell.

Wzmocnienia

  • Ahri
    • Urok (E)
      • Zmniejszono czas odnawiania: z 14 do 12 sekund.
  • Camille
    • Podstawowe statystyki
      • Zwiększono zdrowie: z 646 do 670 punktów.
    • Defensywa Adaptacyjna (bierna)
      • Zmniejszono czas odnowienia: z 20-10 do 18-10 sekund.
    • Protokół Precyzji (Q)
      • Zwiększono dodatkową prędkość ruchu: z 20-40% do 30-40%.
  • Darius
    • Zdziesiątkowanie (Q)
      • Zmniejszono koszt many: z 30-50 do 30-45 punktów.
      • Zwiększono leczenie zależne od brakującego zdrowia za każdy cel: z 13% za cel (maksymalnie 39%) do 15% za cel (maksymalnie 45%).
    • Pochwycenie (E)
      • Zwiększono przebicie pancerza: z 15-35% do 20-40%.
  • Ezreal
    • Mistyczny Strzał (Q)
      • Zwiększono skalowanie się umiejętności z AD: ze 130% do 135%.
    • Strumień Esencji (W)
      • Zwiększono skalowanie się umiejętności: z 60% do 100% dodatkowych obrażeń od ataku.
    • Celna Salwa (R)
      • Zwiększono obrażenia: z 350-650 punktów (+100% dodatkowych obrażeń od ataku i 90% od mocy umiejętności) do 350-700 punktów (+120% dodatkowych obrażeń od ataku i 90% od mocy umiejętności).
  • Garen
    • Odwaga (W)
      • Ujednolicono czas działania 30% redukcji obrażeń: z 2-5 sekund do stałych 4 sekund.
    • Osąd (E)
      • Zwiększono skalowanie się umiejętności z AD: z 32-40% do 36-40%.
  • Gragas
    • Statystyki podstawowe
      • Zwiększono przyrost pancerza: z 4,8 do 5 punktów.
      • Zwiększono przyrost zdrowia: ze 109 do 115 punktów.
    • Wybuchająca Beczka (R)
      • Zmniejszono czas odnowienia: ze 120-80 do 100-70 sekund.
  • Gwen
    • Tysiąc Cięć (bierna)
      • Zwiększono skalowanie się umiejętności: z 0,65% za każde 100 punktów AP na 0,72% za każde 100 punktów AP.
  • Hwei
    • Temat: Udręka (E)
      • Zmniejszono czas odnowienia: z 15-11 do 12-10 sekund.
    • Ponure Oblicze (EQ)
      • Zwiększono czas trwania ucieczki: ze stałej 1 sekundy na 1-1,5 sekundy.
  • Illaoi
    • Statystyki podstawowe
      • Zwiększono manę: z 300 do 350 punktów.
      • Zwiększono przyrost many: z 50 do 60 punktów.
      • Zwiększono przyrost zdrowia: ze 109 do 115 punktów.
    • Prorok Starszego Boga (bierna)
      • Zwiększono leczenie zależne od brakującego zdrowia: z 4,5% do 5%.
  • Karma
    • Statystyki podstawowe
      • Zwiększono zdrowie: z 604 do 630.
    • Wewnętrzny Płomień (Q)
      • Zwiększono skalowanie się umiejętności z AP: z 50% do 70%.
    • Inspiracja (E)
      • Zwiększono wytrzymałość tarczy: z 80-240 punktów (+45% AP) na 80-260 punktów (+60% AP)
  • Karthus
    • Zrównanie z Ziemią (Q)
      • Zwiększono obrażenia: z 43-115 na 45-125 punktów.
    • Ściana Bólu (W)
      • Zwiększono zmniejszenie odporności na magię: z 15% do 25%.
  • Shen
    • Statystyki podstawowe
      • Zwiększono obrażenia od ataku: z 60 do 64 punktów.
  • Twisted Fate
    • Statystyki podstawowe
      • Zmniejszono prędkość ataku: z 0,651 do 0,625 jednostki.
      • Zmniejszono przyrost prędkości ataku: z 3,22% do 3%.
    • Sprzyjające Szczęście (bierna)
      • Dodano Szczęśliwą 20: Trafienia krytyczne rzucają teraz dodatkową sześcienną kostką, która skłania się bardziej do 1 niż do 6.
    • Joker (Q)
      • Dodano skalowania się z dodatkowymi obrażeniami od ataku w wysokości 50%.
    • Wybierz Kartę (W)
      • Dodano mnożnik trafień krytycznych do poszczególnych kart.
      • Wybór karty będzie resetował czas ataku podstawowego bohatera.
      • Wybór karty będzie wpływał na Inhibitory i Nexus.
    • As z Rękawa (E)
      • Zwiększono dodatkową prędkość ataku: z 10-40% do 10-60%.
      • Dodano skalowanie się umiejętności z AD w wysokości 75%.
      • Umiejętność będzie miała 50% skuteczności przeciwko wieżom.
      • Talia bohatera będzie w pełni skompletowana przy odrodzeniu.
  • Veigar
    • Statystyki podstawowe
      • Zwiększono zdrowie: z 550 do 580.

Osłabienia

  • Blitzcrank
    • Statystyki podstawowe
      • Zmniejszono pancerz: z 40 do 37.
    • Pięść Mocy (E)
      • Zmniejszono całkowite obrażenia od ataku: z 200% do 180%.
  • Fizz
    • Cios Jeżowca (Q)
      • Zmniejszono skalowanie się umiejętności z AP: z 50% do 45%.
    • Trójząb (W)
      • Zmniejszono skalowanie się umiejętności z AP: z 40% do 30%.
  • Jax
    • Kontratak (E)
      • Zmniejszono minimalne obrażenia: z 55-75 punktów (+70% AP i 4% maksymalnego zdrowia celu) do 40-160 punktów (+70% AP i 3,5% maksymalnego zdrowia celu).
  • Rumble
    • Ogniopluj (Q)
      • Zmniejszono obrażenia: ze 135-195 do 125-185.
    • Elektroharpun (E)
      • Zmniejszono obniżenie odporności na magię: z 12-20% do 12-18%.
  • Teemo
    • Toksyczne Strzałki (E)
      • Zmniejszono skalowanie się umiejętności z AP: z 30% do 25%.
    • Trująca Pułapka (R)
      • Zwiększono czas ładowania się umiejętności: z 30-20 do 35-25 sekund.

Modyfikacje

  • Briar
    • Karmazynowa Klątwa (bierna)
      • Zmodyfikowano wzmocnienie leczenia: z 0,5% za każdy 1% brakującego zdrowia na 0,4% (+0,025% za każde 100 punktów dodatkowego zdrowia) za każdy 1% brakującego zdrowia.
    • Zawrót Głowy (Q)
      • Dodano do umiejętności przeliczniki z AP w wysokości 60%.
      • Umiejętności będzie od teraz zadawać obrażenia magiczne.
      • Dodano do umiejętności redukcję odporności na magię równą redukcji pancerza.
      • Dodano Uzdrawiający Cios: umiejętności będzie nakładać efekt przy trafieniu i kradzież życia.
    • Krwawy Szał (W)
      • Zmodyfikowano leczenie: z 36-60% zadanych obrażeń do 25-45% (+5% maksymalnego zdrowia bohaterki) zadanych obrażeń.

Zmiany przedmiotów w wersji 14.2

Lista modyfikacji ku uciesze wielu graczy w patchu 14.2 tylko się rozrosła. I to w większości o nerfy. Do znanych już wcześniej przedmiotów takich jak Krwawa Pieśń (Bloodsong), Mroźne Serce (Frozen Heart), Szczelinotwórca (Riftmaker) oraz Przypływ Burzy (Stormsurge), dołączył Eksperymentalny Hexpierśnik (Experimental Hexplate), którego receptura nieco podrożała, a dodatkowa prędkość ataku zmalała. W zamian za to jednak wzrosła jego podstawowa prędkość ataku. Lista wzmocnień w stosunku do tej wymienionej tutaj nie uległa zmianie.

Warto też dodać, że wraz z aktualizacją 14.2 do gry wkracza nowa postać, Ognisty Podlotek, Smolder. Szczegóły dotyczące aktualizacji możecie przeczytać na oficjalnej stronie League of Legends.