Bohaterowie w patchu 14.2
Lista poprawek w porównaniu do zapowiedzi wersji 14.2 nieco urosła. I choć niektóre z nich ograniczają się wyłącznie do statystyk podstawowych lub umiejętności biernych, inne mogą zaważyć dość mocno na naszym postrzeganiu postaci. Nieoczekiwanie na listę wskoczyła Briar wraz z Twisted Fatem, których spektrum modyfikacji podchodzi wręcz pod miano miniaturowego reworka. Możemy więc mieć tylko nadzieję, że dodanie nowych form skalowania i podpięcia kolejnych możliwości pod poszczególne umiejętności nie przyczyni się w ich przypadku do powielenia losu Rell.
Wzmocnienia
- Ahri
- Urok (E)
- Zmniejszono czas odnawiania: z 14 do 12 sekund.
- Urok (E)
- Camille
- Podstawowe statystyki
- Zwiększono zdrowie: z 646 do 670 punktów.
- Defensywa Adaptacyjna (bierna)
- Zmniejszono czas odnowienia: z 20-10 do 18-10 sekund.
- Protokół Precyzji (Q)
- Zwiększono dodatkową prędkość ruchu: z 20-40% do 30-40%.
- Podstawowe statystyki
- Darius
- Zdziesiątkowanie (Q)
- Zmniejszono koszt many: z 30-50 do 30-45 punktów.
- Zwiększono leczenie zależne od brakującego zdrowia za każdy cel: z 13% za cel (maksymalnie 39%) do 15% za cel (maksymalnie 45%).
- Pochwycenie (E)
- Zwiększono przebicie pancerza: z 15-35% do 20-40%.
- Zdziesiątkowanie (Q)
- Ezreal
- Mistyczny Strzał (Q)
- Zwiększono skalowanie się umiejętności z AD: ze 130% do 135%.
- Strumień Esencji (W)
- Zwiększono skalowanie się umiejętności: z 60% do 100% dodatkowych obrażeń od ataku.
- Celna Salwa (R)
- Zwiększono obrażenia: z 350-650 punktów (+100% dodatkowych obrażeń od ataku i 90% od mocy umiejętności) do 350-700 punktów (+120% dodatkowych obrażeń od ataku i 90% od mocy umiejętności).
- Mistyczny Strzał (Q)
- Garen
- Odwaga (W)
- Ujednolicono czas działania 30% redukcji obrażeń: z 2-5 sekund do stałych 4 sekund.
- Osąd (E)
- Zwiększono skalowanie się umiejętności z AD: z 32-40% do 36-40%.
- Odwaga (W)
- Gragas
- Statystyki podstawowe
- Zwiększono przyrost pancerza: z 4,8 do 5 punktów.
- Zwiększono przyrost zdrowia: ze 109 do 115 punktów.
- Wybuchająca Beczka (R)
- Zmniejszono czas odnowienia: ze 120-80 do 100-70 sekund.
- Statystyki podstawowe
- Gwen
- Tysiąc Cięć (bierna)
- Zwiększono skalowanie się umiejętności: z 0,65% za każde 100 punktów AP na 0,72% za każde 100 punktów AP.
- Tysiąc Cięć (bierna)
- Hwei
- Temat: Udręka (E)
- Zmniejszono czas odnowienia: z 15-11 do 12-10 sekund.
- Ponure Oblicze (EQ)
- Zwiększono czas trwania ucieczki: ze stałej 1 sekundy na 1-1,5 sekundy.
- Temat: Udręka (E)
- Illaoi
- Statystyki podstawowe
- Zwiększono manę: z 300 do 350 punktów.
- Zwiększono przyrost many: z 50 do 60 punktów.
- Zwiększono przyrost zdrowia: ze 109 do 115 punktów.
- Prorok Starszego Boga (bierna)
- Zwiększono leczenie zależne od brakującego zdrowia: z 4,5% do 5%.
- Statystyki podstawowe
- Karma
- Statystyki podstawowe
- Zwiększono zdrowie: z 604 do 630.
- Wewnętrzny Płomień (Q)
- Zwiększono skalowanie się umiejętności z AP: z 50% do 70%.
- Inspiracja (E)
- Zwiększono wytrzymałość tarczy: z 80-240 punktów (+45% AP) na 80-260 punktów (+60% AP)
- Statystyki podstawowe
- Karthus
- Zrównanie z Ziemią (Q)
- Zwiększono obrażenia: z 43-115 na 45-125 punktów.
- Ściana Bólu (W)
- Zwiększono zmniejszenie odporności na magię: z 15% do 25%.
- Zrównanie z Ziemią (Q)
- Shen
- Statystyki podstawowe
- Zwiększono obrażenia od ataku: z 60 do 64 punktów.
- Statystyki podstawowe
- Twisted Fate
- Statystyki podstawowe
- Zmniejszono prędkość ataku: z 0,651 do 0,625 jednostki.
- Zmniejszono przyrost prędkości ataku: z 3,22% do 3%.
- Sprzyjające Szczęście (bierna)
- Dodano Szczęśliwą 20: Trafienia krytyczne rzucają teraz dodatkową sześcienną kostką, która skłania się bardziej do 1 niż do 6.
- Joker (Q)
- Dodano skalowania się z dodatkowymi obrażeniami od ataku w wysokości 50%.
- Wybierz Kartę (W)
- Dodano mnożnik trafień krytycznych do poszczególnych kart.
- Wybór karty będzie resetował czas ataku podstawowego bohatera.
- Wybór karty będzie wpływał na Inhibitory i Nexus.
- As z Rękawa (E)
- Zwiększono dodatkową prędkość ataku: z 10-40% do 10-60%.
- Dodano skalowanie się umiejętności z AD w wysokości 75%.
- Umiejętność będzie miała 50% skuteczności przeciwko wieżom.
- Talia bohatera będzie w pełni skompletowana przy odrodzeniu.
- Statystyki podstawowe
- Veigar
- Statystyki podstawowe
- Zwiększono zdrowie: z 550 do 580.
- Statystyki podstawowe
Osłabienia
- Blitzcrank
- Statystyki podstawowe
- Zmniejszono pancerz: z 40 do 37.
- Pięść Mocy (E)
- Zmniejszono całkowite obrażenia od ataku: z 200% do 180%.
- Statystyki podstawowe
- Fizz
- Cios Jeżowca (Q)
- Zmniejszono skalowanie się umiejętności z AP: z 50% do 45%.
- Trójząb (W)
- Zmniejszono skalowanie się umiejętności z AP: z 40% do 30%.
- Cios Jeżowca (Q)
- Jax
- Kontratak (E)
- Zmniejszono minimalne obrażenia: z 55-75 punktów (+70% AP i 4% maksymalnego zdrowia celu) do 40-160 punktów (+70% AP i 3,5% maksymalnego zdrowia celu).
- Kontratak (E)
- Rumble
- Ogniopluj (Q)
- Zmniejszono obrażenia: ze 135-195 do 125-185.
- Elektroharpun (E)
- Zmniejszono obniżenie odporności na magię: z 12-20% do 12-18%.
- Ogniopluj (Q)
- Teemo
- Toksyczne Strzałki (E)
- Zmniejszono skalowanie się umiejętności z AP: z 30% do 25%.
- Trująca Pułapka (R)
- Zwiększono czas ładowania się umiejętności: z 30-20 do 35-25 sekund.
- Toksyczne Strzałki (E)
Modyfikacje
- Briar
- Karmazynowa Klątwa (bierna)
- Zmodyfikowano wzmocnienie leczenia: z 0,5% za każdy 1% brakującego zdrowia na 0,4% (+0,025% za każde 100 punktów dodatkowego zdrowia) za każdy 1% brakującego zdrowia.
- Zawrót Głowy (Q)
- Dodano do umiejętności przeliczniki z AP w wysokości 60%.
- Umiejętności będzie od teraz zadawać obrażenia magiczne.
- Dodano do umiejętności redukcję odporności na magię równą redukcji pancerza.
- Dodano Uzdrawiający Cios: umiejętności będzie nakładać efekt przy trafieniu i kradzież życia.
- Krwawy Szał (W)
- Zmodyfikowano leczenie: z 36-60% zadanych obrażeń do 25-45% (+5% maksymalnego zdrowia bohaterki) zadanych obrażeń.
- Karmazynowa Klątwa (bierna)
Zmiany przedmiotów w wersji 14.2
Lista modyfikacji ku uciesze wielu graczy w patchu 14.2 tylko się rozrosła. I to w większości o nerfy. Do znanych już wcześniej przedmiotów takich jak Krwawa Pieśń (Bloodsong), Mroźne Serce (Frozen Heart), Szczelinotwórca (Riftmaker) oraz Przypływ Burzy (Stormsurge), dołączył Eksperymentalny Hexpierśnik (Experimental Hexplate), którego receptura nieco podrożała, a dodatkowa prędkość ataku zmalała. W zamian za to jednak wzrosła jego podstawowa prędkość ataku. Lista wzmocnień w stosunku do tej wymienionej tutaj nie uległa zmianie.
Warto też dodać, że wraz z aktualizacją 14.2 do gry wkracza nowa postać, Ognisty Podlotek, Smolder. Szczegóły dotyczące aktualizacji możecie przeczytać na oficjalnej stronie League of Legends.