Bohaterowie w patchu 14.8
Clou programu w wersji 14.8 z pewnością będzie tu Skarner, który niedawno zagościł na serwerach w swej odświeżonej formie. Wraz z upływem czasu odnotowano poprawę jego wystąpień na Summoners Rift, co oznacza, iż odrobina praktyki pozwoliła graczom zaadaptować się do jego obecnej formy. W lesie i na górnej alei wręcz nieco za bardzo. W związku z tym to właśnie pod kątem tych dwóch pozycji będzie on osłabiany. Jednocześnie będą podjęte próby poprawy płynności rozgrywki Przedwiecznym Suwerenem.
Oprócz niego nerf hammerem oberwą jeszcze tylko cztery postacie. Wśród nich jest Azir, który okazał się nieco zbyt popularny po ponownym wkroczeniu na scenę profesjonalną. Podobnie ma się też Briar, której osiągi na niższych rankingach są nieco zbyt wysokie. Zac zaś ma być bardziej przyszpilony do lasu niż którejkolwiek z linii, podczas gdy Zeri zostaje ukarana za niedawne modyfikacje przedmiotów powiązanych z atakami krytycznymi. Do ważnych zmian należą też te, które dotkną Mordekaisera. Jego umiejętność specjalna zostanie zmodyfikowana tak, by nie można było się przed nią wybronić za pomocą Quicksilver Sasha.
Wzmocnienia
- Akali
- Draven
- Galio
- Graves
- Gwen
- Hwei
- Jarvan IV
- Jhin
- Kai'sa
- LeBlanc
- Olaf
- Ryze
- Sylas
- Thresh
- Viego
- Yone
Osłabienie
- Azir
- Briar
- Zac
- Zeri
Modyfikacje
- Mordekaiser
- Skarner
Pozostałe zmiany wprowadzone w wersji 14.8
Zmiany pojawią się też u potworów Pustki znajdujących się w dżungli. Wzmocnienia doczekają się między innymi Voidgrubsy – nie tylko pod kątem zadawanych obrażeń, ale też ich zabitej liczby celem późniejszego ich przywołania. Będą też zmienione odstępy między ich pojawianiem się tak, aby mniej kolidowały ze smokami. Ma to wymusić więcej konfliktów pomiędzy drużynami. Zmiany dotkną też samego Barona, który aktualnie zdaje się w oczach deweloperów niedostatecznie potężny. Jego ataki w związku z tym zostaną w nieznacznym stopniu zmodyfikowane, tak aby stanowić większe zagrożenie dla graczy. Poprawki te będą jednak ograniczone na tyle, by nie wprowadzić większych opóźnień w samym rozwoju rozgrywki i niepotrzebnie jej nie wydłużyć.
14.8 is the MSI patch!
Voidgrubs:
- We're buffing Voidgrubs this patch by buffing the damage and the number of grubs required to get the first grub summon spawn
- We're also separating the spawn time from Dragon a bit to make trading less of a reality and to have teams engage… pic.twitter.com/1btsK3db9c— Matt Leung-Harrison (@RiotPhroxzon) April 9, 2024
Więcej na temat nadchodzących zmian przeczytacie już wkrótce na stronie League of Legends. Bieżące wieści ze świata gry znajdziecie zaś tutaj.