Wersja 14.10 z kompleksowymi zmianami cech

Jak widać poniżej, wyjątkowo dużo dzieje się w sektorze cech. Większość z nich to wzmocnienia skoncentrowane wokół tych słabszych, lub wręcz najsłabszych, w ostatnim okresie połączeń. Tym samym pojawiają się chociażby próby odratowania Inkshadow czy lekkiego wsparcia dla Mythiców, którzy przestali być tak ochoczo używani przez zawodników, jak na początku setu. Po wartościach dostało się jednak Trickshotom, którzy z mocno dominującą Kai'Są byli od dłuższego czasu niesamowicie potężni, a także Umbralom oraz Porcelain. Tym ostatnim wręcz podwójnie, ponieważ pod topór w patchu 14.10 poszła też najsilniejsza przedstawicielka cechy, Lissandra.

Wzmocnienia

  • Behemoth
    • Zwiększono czas trwania wzmocnienia: z 5 do 8 sekund.
    • Zwiększono bazową odporność na magię i pancerz: z 25-80 do 25-85.
  • Exalted
    • Zwiększono obrażenia podstawowe: z 5% do 7%.
  • Ghostly
    • Zmniejszono liczbę ataków niezbędnych do przywołania duszków: z 6 do 5.
  • Inkshadow
    • Zwiększono dodatkowe obrażenia oraz redukcję obrażeń przy pięciu jednostkach: z 10% do 15%.
  • Mythic
    • Zwiększono podstawowe AD i AP: z 10-32 do 11-35.
  • Reaper
    • Zwiększono bazowy przyrost obrażeń krytycznych: z 20% do 25%.
    • Zwiększono nieuchronne obrażenia czterech jednostek: z 45% do 50%.
  • Sniper
    • Zwiększono obrażenia za każdy sześcian dystansu od wroga: z 7-30% do 8-35%.
  • Storyweaver
    • Zwiększono obrażenia Kayle przy pięciu jednostkach: z 225% do 250%.
    • Zwiększono obrażenia Zwoju Przyspieszenia: z 10% do 20%.
    • Skrócono czas ładowania Tomu Odrodzenia: z 8 do 7 sekund.
  • Warden
    • Zwiększono redukcję obrażeń na początku pojedynku: z 15% do 18%.
    • Zwiększono bazową redukcję obrażeń: z 10-33% do 10-35%.

Osłabienia

  • Porcelain
    • Zmniejszono redukcję obrażeń przy czterech postaciach: z 35% do 33%
    • Zmniejszono szybkość ataku przy czterech postaciach: z 60 do 55.
  • Trickshot
    • Zmniejszono obrażenia czterech jednostek: z 60% do 50%.
  • Umbral
    • Zmniejszono wytrzymałość tarczy: z 200-1000 do 200-900.

Bohaterowie w patchu 14.10

Jak już wspomnieliśmy we wstępie, tutaj widzimy przede wszystkim mnogość zabawy z HP. Część z postaci, którym w wersji 14.8 przypisano dodatkowe wartości, zostaje ponownie zbalansowanych pod tym względem. Nie są to jednak drastyczne zmiany. Najbardziej odczuwalne będą poprawki Annie, która aktualnie jest jednym z najpotężniejszych frontów w grze. Miłośnicy kompozycji krążących wokół niej z pewnością odczują osłabienia. Nie powinny jednak one ekstremalnie zaważyć na jej grywalności.

Wzmocnienia

  • Ahri
    • Zwiększono obrażenia zaklęcia: z 280-630 do 300-675.
    • Zwiększono obrażenia wtórne: ze 130-295 do 150-335.
  • Garen
    • Zmniejszono koszt zaklęcia: z 30/80 na 30/70.
  • Jax
    • Zwiększono pancerz i odporność na magię, nadane przez zaklęcie: z 60 do 90.
  • Kobuko
    • Zmniejszono koszt zaklęcia: z 30/80 do 30/70.
  • Rek'Sai
    • Zmniejszono koszt zaklęcia: z 10/100 do 10/90.
    • Zwiększono pancerz i odporność na magię: z 50 do 75.
  • Kindred
    • Zwiększono obrażenie pierwotne zaklęcia: ze 125-285 do 135-300.
  • Neeko
    • Zwiększono leczenie za pomocą zaklęcia: z 275-350 do 300-400.
  • Teemo
    • Zwiększono obrażenia zaklęcia: z 380-1050 do 400-1150.
  • Yorick
    • Zmniejszono koszt zaklęcia: z 40/90 do 40/80.
  • Soraka
    • Zwiększono pierwotne obrażenia zaklęcia: z 230-550 do 260-600.
  • Lillia
    • Zmodyfikowano wzór, względem którego Lillia dobiera obszar użytego zaklęcia. Będzie teraz częściej trafiać większe grupy przeciwników.
  • Sett
    • Zmniejszono koszt zaklęcia: ze 100/180 do 80/160.

Osłabienia

  • Gnar
    • Zmniejszono ilość AD za każdy ładunek: z 2,5% do 2%.
  • Annie
    • Zmniejszono HP: z 1050 do 1000.
    • Zmniejszono leczenie: z 5% do 4%.
    • Zmniejszono HP po transformacji: z 300-1500 do 300-1200.
    • Zmniejszono obrażenia zaklęcia: ze 150-2500 do 150-2000.
  • Kayne
    • Zmniejszono HP: z 1200 do 1100.
    • Zmniejszono pancerz i odporność na magię: z 60 do 55.
  • Sylas
    • Zmniejszono HP: z 1200 do 1100.
    • Zmniejszono leczenie za pomocą zaklęcia: ze 120-600 do 110-600.
  • Xayah
    • Zmniejszono AD: z 85 do 80.

Modyfikacje

  • Yasuo
    • Zwiększono bazową tarczę: ze 175-250 do 225-300.
    • Zmniejszono bonusową tarczę z cechy Fated: z 300 do 250.
  • Aatrox
    • Zwiększono szybkość ataku: z 0,65 do 0,7.
    • Zmniejszono koszt zaklęcia: z 40/90 do 0/60.
    • Zmniejszono leczenie za pomocą zaklęcia: z 200-300 do 120-180.
  • Zoe
    • Zmniejszono pierwotne obrażenia zaklęcia: z 290-695 do 280-650.
    • Zwiększono obrażenia wtórne (rykoszet): z 95-225 do 140-325.
  • Lissandra
    • Zmniejszono koszt zaklęcia: z 60/120 do 45/105.
    • Jeżeli nie zabije przeciwnika zaklęciem, nie będzie już mogła rzucić przeciwnikiem. Nie zadaje też już obrażeń obszarowych.

Pozostałe zmiany w aktualizacji 14.10

W środę na serwery wejdzie też szereg modyfikacji artefaktów. Na liście mamy chociażby Corrupted Vampiric Scepter, który uzyska aż 10% dodatkowych punktów procentowych szybkości ataku, a także Unending Despair z 20% więcej obrażeń przeciwko postaciom objętym tarczą. Rapid Firecanon, który jest jednym z częściej używanych elementów ekwipunku strzelców, również dostanie lekkiego buffa. Wiele poprawek wejdzie też wśród przedmiotów światła i wspierających. Cała lista składająca się z dziewiętnastu pozycji będzie miała jednak tylko dwa osłabienia. Przypadły one na Crest of Cinders oraz More-More-Ellonomic. Zmiany nie ominęły też niektórych augmentów, a nawet jednego encountera. Aatrox będzie przydzielał o 5 HP mniej.

Więcej już wkrótce będziecie mogli przeczytać na oficjalnej stronie League of Legends.