Pożegnanie Inkborn Fables

By oddać cześć aktualnemu sezonowi, deweloperzy postanowili trochę zaszaleć. Dodano nowe właściwości niektórym cechom, Encounterzy przez najbliższe tygodnie będą na lekkich sterydach, a najbardziej ikoniczne postacie z całego Inkborn Fables zostały mniej lub bardziej wzmocnione.

Encounterzy

  • Tańce z Kobuko przyznają więcej przedmiotów.
  • Tristana obdarzy nas większą ilością złota.
  • Łowienie ryb z Tahm Kenchem będzie łatwiejsze, co oznacza szybszy dostęp do najlepszych nagród.

Cechy postaci

  • Behemoth
    • Dodano ośmioro Behemothów, którzy przyznają 115 pancerza i odporności na magię.
    • Behemoci stają się o 50% więksi.
  • Fortune
    • Na trzecim poziomie będą posiadać 3 zamiast 2 punktów szczęścia.
    • Zmniejszono pułap maksymalnej wypłaty z 250 do 225 punktów.
  • Warden
    • Dodano ośmiu Wardenów, którzy przyznają 45% redukcji obrażeń.
    • Posiadanie całej ósemki będzie też pokazywać przypisanych nam przeciwników.
  • Sniper
    • Zmniejszono przyrost obrażeń zależny od odległości od celu: z 8-35% do 8-34,7%.

Postacie w patchu 14.14

Wzmocnienia. Wzmocnienia. Więcej wzmocnień! Jak już żegnać set, to z finezją. Wszyscy bohaterowie na poniższej liście zostali zbuffowani, by oddać to, co uznano w secie za najlepsze. Aby nie przesadzić z miłością do Inkborn Fables, ograniczono się jednak do jednostek o maksymalnym koszcie trzech złota.

  • Jax
    • Zmniejszono koszt zaklęcia: z 20/60 do 0/40.
  • Kobuko
    • Zwiększono szybkość ataku: z 0,5 do 0,6.
    • Kobuko będzie teraz większy z augmentem Lucky Paws.
  • Malphite
    • Zwiększono szybkość ataku: z 0,55 do 0,65.
  • Rek'Sai
    • Zmniejszono koszt zaklęcia: z 40/90 do 40/80.
    • Zwiększono skalowanie się mocy zaklęcia z HP: z 12% do 15%.
  • Sivir
    • Zwiększono czas trwania zaklęcia: z 6-8 do 6-10 sekund.
  • Yasuo
    • Zwiększono skalowanie się wytrzymałości tarczy z pancerzem i odpornością na magię: z 50-75% do 60-100%.
  • Aatrox
    • Zwiększono leczenie się z umiejętności: ze 120-200% do 180-270% AP.
  • Riven
    • Zmniejszono koszt zaklęcia: z 0/25 do 0/20.
  • Alune
    • Zwiększono obrażenia podstawowe: z 40 do 55.
  • Diana
    • Zwiększono obrażenia przy trafieniu umiejętności: z 75-180% AP do 90-220% AP.

Więcej na temat aktualizacji możecie przeczytać na oficjalnej stronie gry. Historię aktualizacji prześledzicie zaś tutaj.