Bohaterowie w patchu 14.14

Same modyfikacje nałożone na postacie w wersji 14.14 są zdecydowanie obszerne. W większości przypadków dostaliśmy złożone zmiany pojedynczych umiejętności lub drobniejsze, nałożone na kilka osobnych skilli. Najbardziej wyróżniają się w puli czempionów Aurelion Sol oraz Milio. Architekt Gwiazd może wykazywać nieco problemów z gospodarką many, niemniej z pewnością zostaje to zrekompensowane w jego wzmocnionej umiejętności specjalnej. Co zaś tyczy się Łagodnego Płomienia, nałożone na niego poprawki z pewnością spodobają się miłośnikom grania na pozycji wspierającego. Chyba że przyjdzie się wam zmierzyć z nim na linii, a nie być w jego posiadaniu.

Wzmocnienia

  • Aphelios
    • Unieruchamiające Zaćmienie (Q)
      • Zwiększono obrażenia umiejętności: z 50-110 (+26-35% bonusowego AD) do 50-140 (+32-50% bonusowego AD).
    • Działko Strażnicze (Q)
      • Zwiększono obrażenia umiejętności: z 31-100 (+40-60% bonusowego AD) do 35-125 (+42-60% bonusowego AD).
    • Rzeź (Q)
      • Zwiększono skalowanie się umiejętności z AD: z 20-35% do 22-40%.
  • Cho'Gath
    • Rozerwanie (Q)
      • Zwiększono obrażenia magiczne umiejętności: z 80-320 do 80-340.
    • Migbłystalne Kolce (E)
      • Zwiększono obrażenia magiczne umiejętności: z 22-82 do 20-100 punktów.
  • Jayce
    • Porażająca Eksplozja (Q w Formie Działa)
      • Zwiększono obrażenia fizyczne: z 55-330 (+120% AD) do 60-335 (+125% AD).
  • Sion
    • Kuźnia Dusz (W)
      • Ujednolicono obrażenia magiczne zależne od maksymalnego zdrowia przeciwnika: z 10-14% do stałych 14%.
  • Smolder
    • Superspalający Oddech (Q)
      • Zwiększono obrażenia: z 15-55 do 20-60 punktów.
  • Zed
    • Ostrze Shuriken (Q)
      • Zwiększono obrażenia: z 70-210 do 80-220 punktów.
    • Cięcie Cienia (E)
      • Zwiększono skrócenie czasu odnawiania za każdego trafionego przeciwnika: z 2 do 3 sek.

Osłabienia

  • Bel'Veth
    • Statystyki podstawowe
      • Zmniejszono zasięg ataku: ze 150 do 175 jednostek.
    • Bezustanny Bankiet (R)
      • Zwiększono zasięg umiejętności: z 50 do 75 jednostek.
  • Brand
    • Pożoga (E)
      • Zwiększono czas odnawiania się umiejętności: z 12-8 do 13-9 sekund.
      • Zmniejszono obrażenia umiejętności: z 60-160 do 55-155.
  • Corki
    • Statystyki podstawowe
      • Zmniejszono HP: z 640 do 610.
  • Jax
    • Kontratak (E)
      • Zwiększono czas odnawiania się umiejętności: z 15-9 do 17-9 sek.
  • Kindred
    • Statystyki podstawowe
      • Zmniejszono HP: z 610 do 595.
    • Taniec Strzał (Q)
      • Zmniejszono premię do prędkości ataku: z 35% do 30%.
  • Lillia
    • Wypełniony Snami Kostur (bierna)
      • Zmniejszono skuteczność leczenia przeciwko bohaterom uderzonym po pierwszym przeciwniku: z 33% do 15%.
    • Wirujące Nasiono (E)
      • Zmniejszono obrażenia umiejętności: z 70-170 (+60% AP) do 60-170 (+50% AP).
  • Rumble
    • Ogniopluj (Q)
      • Zmniejszono całkowite obrażenia magiczne: ze 125-185 do 80-180.
      • Ujednolicono modyfikator obrażeń zadawanych stworom: z 55-75% do stałych 70%.
      • Umiejętność będzie zadawać jedno dodatkowe draśnięcie stworom w alei, jeżeli doprowadzi to do ich zabójstwa.
  • Tristana
    • Statystyki podstawowe
      • Zwiększono manę: z 250 do 300.
    • Szybki Ostrzał (Q)
      • Dodano koszt użycia: 50 punktów many.
      • Zmniejszono prędkość ataku: z 65-125% do 50-110%.
    • Rakietowy Skok (W)
      • Zmniejszono koszt zaklęcia: z 60 do 50 punktów many.
  • Zyra
    • Cierniowy Ogród (bierna)
      • Zmodyfikowano obrażenia roślin: z 16-84 (+18 AP) do 15-75 (+20% AP)
      • Zmniejszono obrażenia dodatkowe zadawane potworom: z 60-100 do 50-100.

Modyfikacje

  • Aurelion Sol
    • Statystyki podstawowe
      • Zwiększono AD: z 55 do 58.
    • Oddech Światła (Q)
      • Zwiększono początkowy koszt many: z 7,5-12,5 do 30-50 punktów.
      • Zwiększono częstotliwość pobierania many: z co 0,5 sekundy do 0,25 sekundy.
    • Astralny Lot (W)
      • Zwiększono zasięg: ze stałych 1200 jednostek do skalujących się 1500-1900 jednostek.
    • Osobliwość (E)
      • Ujednolicono koszt many: z 80-100 do stałych 80.
      • Tylko stwory w alei i potwory w dżungli będą spowolnione do 0 jednostek prędkości ruchu.
    • Spadająca Gwiazda/Załamanie Firmamentu (R)
      • Zwiększono skalowanie z AP: z 65% do 75%.
      • Załamanie Firmamentu będzie zadawać 125% obrażeń Spadającej Gwiazdy.
      • Fala uderzeniowa Załamania będzie zadawać 90% obrażeń Spadającej Gwiazdy.
  • Hecarim
    • Statystyki podstawowe
      • Zwiększono przyrost zdrowia: z 99 do 106.
    • Duch Postrachu (W)
      • Skrócono czas działania: z 5 do 4 sek.
      • Zwiększono leczenie: z 20% zmniejszonych do 10% dla obrażeń zadawanych przez sojuszników do 25% zmniejszonych do 12,5 dla obrażeń zadawanych przez sojuszników.
    • Niszczycielska Szarża (E)
      • Skrócono czas odnawiania się umiejętności: ze stałych 18 do skalujących się 20-16 sekund.
  • Irelia
    • Ioniański Zapał (bierna)
      • Zwiększono prędkość ataku: z 7,5-20% (na poziomach 1/7/13) do 7,5-25% (rozłożone na poziomy 1-18).
    • Ostrze Obrończyni (R)
      • Zmniejszono skrócenie czasu odnawiania Fali Ostrzy: z 0,5-2,5 do 0,5-1,5 sek.
  • Milio
    • Płoń! (bierna)
      • Zmodyfikowano sposób dystrybucji obrażeń umiejętności. Od teraz Milio będzie zadawał 7/11/15% obrażeń od ataku sojusznika (na poziomach 1/6/9) oraz 10-50 punktów (+20% AP) zależnych od poziomu bohatera.
    • Super Ekstra Ognisty Wykop (Q)
      • Skrócono czas odnawiania się umiejętności: z 12 do 10 sek.
      • Zwiększono zasięg umiejętności: z 1000 do 1200 jednostek.
      • Trafienie przynajmniej jednego przeciwnika będzie zwracać 50% kosztu many.
    • Bezpieczne Ognisko (W)
      • Zwiększono zasięg ponownego użycia: z 700 do 3000 jednostek.
      • Umiejętność będzie wolniejsza, podążając za celami w odległości powyżej 2500 jednostek.
    • Gorący Uścisk (E)
      • Zmodyfikowano wytrzymałość tarczy: z 60-180 (+30% AP) do 45-165 (+45% AP).
  • Nidalee
    • Sus (W w Postaci Pumy)
      • Dodano skalowanie się umiejętności z AD w wysokości 50%.
    • Zamach (E w Postaci Pumy)
      • Zmodyfikowano obrażenia magiczne umiejętności: z 80-260 (+40% AD) do 70-250 (+70AD).

Pełną listę modyfikacji możecie przeczytać na stronie League of Legends. Historię aktualizacji prześledzicie zaś tutaj.