Patch 14.15 w pigułce

Patch 14.15 wprowadza wiele interesujących detali, zwłaszcza w przypadku strzelców. Deweloperzy starają się nieco przytemperować aktualny trend grania ich na solowych alejach i przywrócić ich tam, gdzie należą. W związku z tym możemy oczekiwać osłabień takich przedmiotów, jak Pogromca Krakenów (Kraken Slayer) czy Kosa Statikka (Statikk Shiv). Dla równowagi zaś zespół będzie się starać oddać odrobinę mocy ekwipunkowi dedykowanemu postaciom magicznym.

Kolejne wzmocnienia dotkną buffowane w patchu 14.13 Mroczne Żniwa (Dark Harvest). Na więcej poprawek załapał się też niedawno modyfikowany Zed. Co zaś dotyczy się Varusa, ma on się ponownie skupiać nieco bardziej wokół swojego Q niż W, jak to dzieje się w tym momencie.

Wzmocnienia

  • Varus
    • Statystyki podstawowe
      • Zwiększono bazowe AD: z 57 do 59 punktów.
    • Uosobienie Zemsty (bierna)
      • Zwiększono szybkość ataku otrzymywaną przy zabiciu stwora: z 10% do 10-20% zależnych od poziomu.
      • Zwiększono AD i AP otrzymywane przy zabiciu przeciwnika: z 15% szybkości ataku do 25% szybkości ataku.
      • Zwiększono maksymalną szybkość ataku otrzymywaną przy zabiciu przeciwnika: z 2,76 do 3,0
    • Kołczan Rozkładu (W)
      • Zredukowano obrażenia zadawane przez ataki podstawowe zarażonym przeciwnikom: z 7-35 do 5-25.
  • Yasuo
    • Statystyki podstawowe
      • Zwiększono pancerz: z 30 do 32 punktów.
    • Zamaszyste Cięcie (E)
      • Zwiększono obrażenia umiejętności: z 60-100 do 70-130.
      • Zwiększono skalowanie się ładunków: z 15-25% zależnych od poziomu do 25%.
  • Talon
    • Noxiańska Dyplomacja (Q)
      • Teraz zawsze doskakuje do swojego celu.
      • Skrócono zasięg wymagany do aktywacji dźgnięcia.

Osłabienia

  • Leona
    • Słoneczny Blask (bierna)
      • Zmniejszono maksymalne obrażenia: ze 168 do 151.
    • Zaćmienie (W)
      • Zmniejszono maksymalne obrażenia: ze 195 do 175.
  • Ezreal
    • Mistyczny Strzał (Q)
      • Zmniejszono skalowanie się obrażeń z AD: ze 140% do 130%.
  • Shyvana
    • Ognisty Podmuch (E)
      • Zmodyfikowano obrażenia: z 60-220 (+40% całkowitego AD i 90% AP) do 85-245 (+50% całkowitego AD i 80% AP).

Modyfikacje

  • Akali
    • Osłona Zmierzchu (W)
      • Zmodyfikowano czas odnawiania się umiejętności: ze stałych 20 do skalujących się 20-16 sekund.
    • Skrytobójcze Wykończenie (R)
      • Zmodyfikowano obrażenia pierwszego ataku: z 80-360 do 110-330.
      • Zwiększono obrażenia drugiego ataku: z 60-200 do 70-210.
      • Zwiększono czas odnawiania się umiejętności: ze 100-60 do 120-60 sekund.
  • Cassiopeia
    • Statystyki podstawowe
      • Zwiększono bazową liczbę punktów many: z 350 do 400.
      • Zmniejszono przyrost many: z 60 do 40 punktów.
    • Trujący Wybuch (Q)
      • Zmniejszono maksymalny koszt umiejętności: z 90 do 70 punktów many.
      • Zmniejszono skalowanie się z AP: z 90% do 70%.
    • Miazmat (W)
      • Zmniejszono maksymalny koszt many: ze 110 do 100.
    • Podwójny Kieł (E)
      • Ujednolicono koszt zaklęcia: ze skalujących się 50-42 do stałych 40 punktów many.
      • Zmniejszono skalowanie się z bonusowym AP: z 60% do 55%.
  • Irelia
    • Statystyki podstawowe
      • Zwiększono HP: z 590 do 630.
      • Zmniejszono regenerację HP: z 8,5 do 6.
  • Skarner
    • Statystyki podstawowe
      • Zwiększono przyrost zdrowia: ze 105 do 110.
    • Roztrzaskana Ziemia/Tąpnięcie (Q)
      • Zmniejszono koszt zaklęcia: z 50 do 45 punktów many.
    • Uderzenie Ixtal (E)
      • Nie będzie już łapało ludzi za Skarnerem.
  • Sylas
    • Smagnięcie Łańcuchem (Q)
      • Zmniejszono czas odnawiania się umiejętności: z 11-7 do 10-6 sekund.
      • Zmniejszono obrażenia drugiego uderzenia: z 70-290 (+90% AP) do 60-280 (+80% AP).
    • Królobójca (W)
      • Zmodyfikowano leczenie: ze stałych 35% AP do 20% AP (+5% bonusowego HP).
      • Zmniejszono skalowanie się umiejętności z AP: z 80% do 70%.
    • Uprowadzenie (E2)
      • Zmniejszono skalowanie się umiejętności z AP: z 80% do 70%.
  • Yone
    • Śmiercionośna Stal (Q)
      • Zwiększono obrażenia umiejętności: z 20-100 do 20-120.
    • Przypieczętowany Los (R)
      • Zwiększono czas odnawiania się umiejętności: ze 120-60 do 120-80 sekund.
  • Zed
    • Ostrze Shuriken (Q)
      • Zmodyfikowano obrażenia: z 80-220 (+110% bonusowego AD) do 80-240 (+100% bonusowego AD).
    • Znak Śmierci (R)
      • Zwiększono czas odnawiania się umiejętności: ze 120-80 do 120-100 sekund.

Pełną listę modyfikacji już wkrótce będziecie mogli przeczytać na stronie League of Legends. Historię aktualizacji prześledzicie zaś tutaj.