Organizatorzy, agencja Gam3rs_x, należąca do grupy Fantasyexpo zaplanowali szereg niespodzianek, obiecujących dobrą zabawę i emocje dla gości, którzy postanowią pojawić się w Łodzi pod koniec wakacji. Jakie atrakcje będą czekać na uczestników Meet at Rift?

Sercem festiwalu tradycyjnie będzie scena główna, której harmonogram rozdzielony będzie pomiędzy:

  • największy do tej pory w Polsce turniej lanowy Teamfight Tactics – Rising Legends, czyli międzynarodowe rozgrywki Teamfight Tactics dla regionu EMEA, w którym udział wezmą najlepsi gracze TFT oraz ambasadorzy i promotorzy tego tytułu. Zawalczą oni o pulę nagród wysokości 13 000 EUR oraz o miejsce reprezentujące swój kraj w rozgrywkach EMEA Golden Spatula EMEA w TFT Set 12.
  • międzynarodowy konkurs cosplay – Heroes of Cosplay, który zapowiada się jako niezwykłe wydarzenie, które przyciąga uczestników z całej Europy. Uczestnicy zmierzą się w dwóch kategoriach: League of Legends oraz VALORANT, a w puli nagród znajduje się łącznie 4000 EUR, po 2000 EUR dla każdej kategorii. W Łodzi spotka się 14 finalistów, po 7 dla każdej gry, aby na miejscu zaprezentować swoje imponujące kreacje. To będzie wyjątkowa okazja, by podziwiać talent i kreatywność cosplayerów oraz zanurzyć się w świat ulubionych gier.
  • wyjątkowy turniej League of Legends – Meet at Rift Invitational. W rozgrywkach wezmą udział zaproszone drużyny. Ta atrakcja przyciągnie zarówno fanów gry, jak i miłośników esportu, oferując niezapomniane emocje na najwyższym poziomie.
  • Battle of Cafes to turniej, w którym cztery centra gamingowe – H.4.0.S, Kinguin Esports Lounge, Arena 27 oraz Basestack wyłoniły swoje reprezentacje poprzez wewnętrzne kwalifikacje. Dwie najlepsze reprezentacje zmierzą się w finale na głównej scenie Meet at Rift. Organizowane przez Arrmy wydarzenie obiecuje niezapomniane wrażenia i zaciętą rywalizację, pokazując, która z gamingowych świątyń posiada najlepszych graczy.

Poza sceną główną niewątpliwie wyjątkową i największą atrakcją będzie strefa Non Stop Gaming. Tu odwiedzający będą mogli zagrać we wszystkie gry Riot Games, rywalizując o cenne nagrody. Ta przestrzeń stanie się epicentrum wszystkich rozgrywek dostępnych dla publiczności, oferując fanom gier komputerowych możliwość sprawdzenia swoich umiejętności w jednym miejscu. To doskonała okazja, by doświadczyć esportowych emocji na własnej skórze i wygrać atrakcyjne nagrody.

Tradycyjnie już, podczas festiwalu Meet at Rift zaopiekowana zostanie sfera edukacyjna, dla wszystkich, tych, którzy chcą lepiej poznać tytuły gier od Riot Games, ich społeczność oraz arkana całego ekosystemu. Ta pozycja jest szczególnie dedykowana młodym osobom, a także ich rodzicom, którzy chcą lepiej zrozumieć i poznać pasję swoich dzieci. W tym roku przygotowane zostaną:

  • konferencja Meet at Rift Talks to ekskluzywne wydarzenie dla najbardziej zaangażowanych członków społeczności. Obejmuje dwie kategorie – League of Legends oraz Teamfight Tactics – i stanowić będzie wyjątkową okazję do wymiany doświadczeń, nawiązywania cennych kontaktów oraz pełnego zanurzenia się w ekosystemie gier Riot.
  • Voice Chat to seria prelekcji od społeczności dla społeczności, skupiona na tematach związanych z gamingiem i esportem wokół gier Riotu. Wydarzenie odbędzie się w sobotę oraz niedzielę, oferując uczestnikom unikalną możliwość wysłuchania pasjonujących wystąpień i dyskusji na temat ulubionych tytułów, wymiany doświadczeń oraz pogłębienia wiedzy o świecie gier Riotu.
  • Warsztaty, które zadebiutują podczas tej edycji festiwalu będą miały istotną wartość edukacyjną dla uczestników, oferując dogłębne analizy i praktyczne porady dotyczące gamingu oraz esportu w świecie gier Riotu. Ich wysoką jakość zapewnią kameralne grupy, które umożliwią indywidualne podejście i intensywną naukę. Warsztaty poprowadzą uznani przez społeczność influencerzy i streamerzy: Lewus, Jules, Terp i Meryl.

Ponadto na terenie festiwalu będzie przygotowanych wiele stref i atrakcji przez sponsorów wydarzenia, w tym:

  • partnerów strategicznych Alior Bank wraz z Mastercard,
  • partnerów głównych – Mountain Dew oraz Żabka Polska,
  • partnerów wydarzenia – markę Grześki, Philips One Blade 360, Dooti Donuts, Uniwersytety WSB Merito oraz Uniwersytet Dolnośląski DSW.

Wszystkie strefy partnerów, a także strefa Non Stop Gaming i scena główna będą wyposażone w najnowszej generacji sprzęt gamingowy, który dostarczą partnerzy technologiczni festiwalu: MSI Polska, iiyama, biossphere.eu, Endorfy, Yumisu oraz producent smartfonów realme. O dobrą komunikację i bieżące informacje z wydarzenia zadbają partnerzy medialni wydarzenia: Radio ESKA, Cybersport.pl, About Marketing, Polsat Games oraz Łódź.pl.

Podczas letniej edycji Meet at Rift ponownie swoje stoiska będą miały drużyny esportowe, w tym między innymi Zero Tenacity czy B2TG (Back to the Game). Strefy drużynowe znajdą się w przestronnym foyer, gdzie będzie można z bliska obserwować przygotowania niektórych zawodników, porozmawiać z graczami, zbić piątki oraz zdobyć ich gadżety. Dodatkowo wszystkich fanów ucieszy strefa Meet & Greet, w której oprócz topowych zawodników będzie można zbić piątki z influncerami zaproszonymi na wydarzenie, wśród nich między innymi Nervarien, Leo, Kubon, BlackfireIce, Asaika i wielu innych.

Wydarzeniu towarzyszyć będzie Festiwal Food Trucków, który odbędzie się na przestrzeni zewnętrznej i zostanie zorganizowany we współpracy ze Street Food Polska. Uczestnicy będą mogli rozkoszować się różnorodnymi potrawami z mobilnych kuchni, tworząc idealne uzupełnienie emocjonującego programu Meet at Rift.

Informacje o festiwalu:

  • Data: 30 sierpnia – 1 września 2024
  • Miejsce: EC 1, Łódź

Obserwuj social media festiwalowe:

oraz dołącz do wydarzenia, by mieć aktualne informacje o festiwalu.

Źródło: informacja prasowa