Zmiany w wersji 25.S1.3

Patch 25.S1.3 jest pierwszym tak rozbudowanym w roku 2025. Uderzy on w Atakhany, Czerwie Pustki i ponownie zajmie się drzewkiem Dominacji. Z racji nadchodzących wzmocnień run, możemy się spodziewać zwiększenia aktywności zabójców na Summoner's Rifcie, co jest założeniem tych zmian. Podjęte też będą próby zniwelowania Jayce'a granego pod tanka i trzech postaci granych w lesie najczęściej nie tylko w kolejce rankingowej, ale też na profesjonalnej scenie. Balans bohaterów znajduje się poniżej:

Wzmocnienia

  • Evelynn
    • (E)
      • Zwiększono obrażenia podstawowe: z 55-115 do 60-180.
      • Zwiększono wzmocnienie obrażeń podstawowych: z 75-175 do 80-240.
  • Jax
    • Statystyki podstawowe
      • Zwiększono regenerację many: z 7,6 do 8,2.
      • Zwiększono przyrost HP z poziomem postaci: ze 100 do 103.
    • (R)
      • Zwiększono dodatkowe obrażenia magiczne: z 70-170 do 75-185.
  • Kayn (skrytobójca)
    • (Q)
      • Zwiększono podstawowe obrażenia: z 75-155 do 75-175.
  • Nasus
    • (bierna)
      • Zwiększono kradzież życia: z 9-21% do 12-24%.
  • Quinn
    • (W)
      • Zwiększono szybkość ataku: z 28-60% do 28-80%.
  • Rakan
    • (W)
      • Zmniejszono czas odnawiania się umiejętności: z 16-10 do 14-10 sekund.
  • Samira
    • (E)
      • Zwiększono czas trwania wzmocnionej szybkości ataku: z 3 do 5 sekund.
  • Swain
    • (bierna)
      • Zwiększono maksymalne HP zdobywane z każdym zebranym ładunkiem: z 12 do 15.
    • (E)
      • Zwiększono skalowanie się umiejętności z AP: z 60% do 70%.
  • Tresh
    • Statystyki podstawowe
      • Zwiększono pancerz: z 33 do 35.
    • (Q)
      • Zwiększono obrażenia podstawowe umiejętności: ze 100-300 do 100-320.
      • Zwiększono skalowanie się umiejętności z AP: z 90% do 100%.

Osłabienia

  • Cassiopeia
    • (Q)
      • Zmniejszono skalowanie się umiejętności z AP: z 70% do 65%.
    • (W)
      • Zmniejszono skalowanie się umiejętności z AP na sekundę: z 15% do 10%.
  • Galio
    • Statystyki podstawowe:
      • Zmniejszono HP: z 632 do 600.
  • Jayce
    • (zasięgowe Q)
      • Zmniejszono obrażenia podstawowe umiejętności: z 60-335 do 60-310.
      • Zwiększono skalowanie się umiejętności z bazowym AD: ze 125% do 140%.
    • (zbliżeniowe Q)
      • Zmniejszono obrażenia podstawowe umiejętności: z 60-310 do 60-285.
      • Zwiększono skalowanie się umiejętności z AD: ze 120% do 135%.
    • (zbliżeniowe W)
      • Zmniejszono obrażenia każdego uderzenia: z 40-115 do 35-110.
    • (zbliżeniowe R)
      • Zmniejszono obrażenia umiejętności: z 25-145 do 25-130.
      • Zwiększono skalowanie się umiejętności z AD: z 25% do 30%.
  • Miss Fortune
    • Statystyki podstawowe
      • Zmniejszono pancerz: z 28 do 25.
      • Zmniejszono przyrost pancerza: z 4,2 do 4.
  • Rell
    • Statystyki podstawowe
      • Zmniejszono HP: z 640 do 620.
      • Zmniejszono przyrost pancerza: z 4,3 do 4.
  • Skarner
    • Statystyki podstawowe
      • Zmniejszono przyrost pancerza: z 4,8 do 4,5.
    • (E)
      • Zmniejszono czas trwania ogłuszenia: z 1,5 do 1,1 sekundy.
  • Teemo
    • (E)
      • Zmniejszono obrażenia za każdy atak: z 14-66 do 9-65.
  • Viego
    • Statystyki podstawowe
      • Zmniejszono AD: z 60 do 57.
  • Wukong
    • (W)
      • Zwiększono czas odnawiania się umiejętności: z 18-14 do 20-16 sekund.
    • (E)
      • Zmniejszono szybkość ataku: z 40-60% do 35-55%.

Szczegóły dotyczące patcha 25.S1.3 już wkrótce na oficjalnej stronie League of Legends.