Cechy

Wkraczamy w drugą połowę setu trzynastego w Teamfight Tactics. Wraz z nią nadchodzą całkiem pokaźne zmiany, które w głównej mierze dotkną Chem-Baronów. Rewolucja w patchu 13.5 dotyczy między innymi usunięcia ich emblematu, co pozbawia nas możliwości stworzenia zestawienia składającego się z dziewięciu jednostek o tej cesze. Tym samym zaimplementowany zostanie też dość pokaźny balans w jej obrębie.

  • Chem-Baron
    • Usunięto bonusy dla siedmiu postaci oraz emblemat cechy.
    • Zmniejszono ilość Shimmeru otrzymywaną przy ciągu wygranych przy czterech postaciach: z 20 do 15.
    • Zwiększono ilość Shimmeru otrzymywaną przy ciągu przegranych przy pięciu postaciach: z 55 do 60.
    • Zmniejszono HP przy pięciu postaciach: ze 110 do 100.
    • Zmniejszono ilość Shimmeru otrzymywaną przy ciągu wygranych przy sześciu postaciach: z 25 do 20.
    • Zwiększono ilość Shimmeru otrzymywaną przy ciągu przegranych przy sześciu postaciach: z 70 do 90.
    • Zmniejszono HP przy sześciu postaciach: ze 160 do 150.
  • Conqueror
    • Zwiększono bazowe AD i AP przy dziewięciu postaciach: ze 100% do 120%.
  •  Dominator
    • Zwiększono wytrzymałość tarczy zależną od HP: z 350-700 do 350-800.
  • Enforcer
    • Zwiększono wytrzymałość tarczy zależną od HP: z 12/20/30/40% do 12/22/33/40%.
    • Zmniejszono wzmocnienie obrażeń przy maksymalnej liczbie postaci: z 50% do 48%.
  • Emissary
    • Zwiększono bonusowe HP przy czterech postaciach: z 200 do 250.
  • Experiment
    • Zmniejszono HP klona: z 50% do 40%.
  • Pitfighter
    • Zwiększono leczenie: z 10/25/40/80% do 10/25/45/80%.
    • Zwiększono nieuchronne obrażenia: z 6-40% do 6-45%.
  • Rebel
    • Zwiększono przyrost bazowego HP: z 12% do 15%.
  • Scrap
    • Zmniejszono wytrzymałość tarczy za każdy komponent przy dziewięciu postaciach: z 65 do 60.
  • Visionary
    • Zmniejszono przyrost many przy maksymalnej liczbie postaci: z 80% do 75%.

Bohaterowie

W sektorze samych postaci dzieje się stosunkowo niewiele. Niektórych dziwić może ilość miłości, jaką otrzymuje Ambessa, ale jest to głównie uwarunkowane faktem, iż niewiele osób uznawało silenie się na zdobycie jej dziewięciu kopii za aż tak opłacalne.

Wzmocnienia

  • Draven
    • Zwiększono procentowe obrażenia topora: ze 140% do skalujących się 140-150% AD.
  • Cassiopeia
    • Zwiększono obrażenia zaklęcia: z 230-550 do 240-580.
    • Zwiększono obrażenia Miasmy: ze 160-385 do 180-430.
  • Ambessa
    • Zwiększono AD: z 65 do 68.
    • Zwiększono procentowe obrażenia Chaina trzygwiazdkowej postaci: z 350% do 400%.
    • Zwiększono procentowe obrażenia Strike'a trzygwiazdkowej postaci: z 500% do 600%.
    • Zwiększono procentowe obrażenia Slama trzygwiazdkowej postaci: z 1200% do 1500%.
  • Heimerdinger
    • Zwiększono obrażenia pocisków: z 50-225 do 52-275.
  • Viktor
    • Zwiększono obrażenia magiczne Death Raya: z 60-2000 do 75-2400.
    • Zwiększono obrażenia głównego zaklęcia: ze 150-9999 do 160-9999.

Osłabienia

  • Urgot
    • Zmniejszono procentowe obrażenia zaklęcia: z 300-330% do 300-310% AD.
    • Zmniejszono drugorzędne obrażenia: ze 150-165% do 150-155% AD.
  • Ekko
    • Zmniejszono obrażenia zaklęcia: z 300-1200 do 285-1200.
    • Zmniejszono drugorzędne obrażenia: ze 150-450 do 145-400.
  • Elise
    • Zwiększono koszt zaklęcia: z 50-160 do 60-170.
  • Caitlyn
    • Zmniejszono AD: z 82 do 80.
  • LeBlanc
    • Zmniejszono wzmocniony atak podstawowy: ze 160-900 do 150-900.

Modyfikacje

  • Steb
    • Zmodyfikowano leczenie za pomocą zaklęcia: z 270-410 do 260-430.
  • Dr. Mundo
    • Zwiększono pancerz i odporność na magię: z 60 do 66.
    • Zmniejszono procentowe leczenie HP za pomocą zaklęcia: z 18% do 15% HP.

Więcej informacji już wkrótce na oficjalnej stronie gry.