Cache w puli turniejowej CS2? Niekoniecznie
Czy zatem Cache wejdzie do puli turniejowej w CS2? Nastroje w tej kwestii studzi nieco Jason Lake, założyciel organizacji Complexity. Amerykanin opublikował wpis w mediach społecznościowych, w którym podzielił się zasłyszanymi przez siebie informacjami. I nie wyglądają one zbyt dobrze. – Słyszałem, że jest bardzo mało prawdopodobne, aby Valve używało tej mapy oficjalnie. Mam nadzieję, że się mylę. Ktoś ma jakieś informacje? – zapytał Lake. Potem w komentarzu do jednej z odpowiedzi dodał: – Nie twierdzę, że to prawda, sam próbuję się tego dowiedzieć. Ale rzekomo Valve nie jest zainteresowane ani kupnem, ani dzierżawą mapy, by używać jej w oficjalnych meczach. Byłoby miło, gdyby wydali oni jakieś oświadczenie, bo społeczność jest podekscytowana kwestią Cache'a – stwierdził.
Mapa Cache zadebiutowała w Counter-Strike'u: Source w 2011 roku, a odpowiedzialny za nią był Salvatore "Volcano" Garozzo. Półtora roku później arena została przeniesiona do Counter-Strike'a: Global Offensive, a prace nad nią przy wsparciu Volcano podjął FMPONE. Z czasem mapa stała się częścią Operacji Bravo, a także włączono ją do aktywnej puli turniejowej. Obecna w niej była aż do 2019 roku, pojawiając się na 12 Majorach. Wtedy jednak zdecydowano się zastąpić ją Vertigo. I chociaż FMPONE kilka miesięcy później zaprezentował odświeżoną wersję pola bitwy, to nigdy do puli w CS:GO nie wróciło. Teraz wraz z nadejściem wersji przystosowanej do CS2 nadzieje na powrót odżyły na nowo, ale niewykluczone, iż będą to jedynie nadzieje płonne.