Banan w CS2 bliższy temu z CS:GO
Modyfikacji w CS2 doczekało się choćby Inferno. Tam deweloperzy popracowali nieco nad równie ikoniczną, co kluczową miejscówką, jaką jest Banan. Ten został widocznie poszerzony, a przy okazji usunięto z niego nadmiar niepotrzebnych obiektów. Wszystko po to, by z jednej strony zwiększyć czytelność, a z drugiej dostosować tę część mapy do wersji znanej jeszcze z Counter-Strike'a: Global Offensive. Dużo wydarzyło się także na Trainie, gdzie Valve skupiło się na uproszczeniach, usuwaniu luk i ogólnej poprawie wrażeń płynących z zabawy. Niemniej w tym wypadku mowa o kosmetyce, bo układ mapy i np. mocno otwarty BS-a pozostały bez zmian. Pytanie więc, czy zaproponowane zmiany wystarczą, by przekonać graczy do nowych Pociągów?
Przy tym wszystkim nie zabrakło też tego, co tygryski lubią najbardziej. A więc skinów! Od teraz w ramach cotygodniowych dropów w CS2 będziemy otrzymywać zupełnie nowe elementy. Z listy Weekly Care Package usunięto bowiem takie kolekcje, jak Bank, Italy, Lake oraz original Train. Ich miejsce zajęły natomiast Ascent, Boreal oraz Radiant. Zwiększone zostały także zasoby Zbrojowni. Wszystko za sprawą kolekcji The Train 2025 oraz skrzyni The Fever. Doszedł również nowy limitowany przedmiot. Poprzednim razem osoby, które zakupiły przepustkę Zbrojowni, mogły zyskać specjalnego Desert Eagle'a. Tym razem natomiast możemy dołożyć do naszych zasobów strzelbę XM1014 w wersji Solitude.
Zawartość nowej aktualizacji gry Counter-Strike 2:
Weekly Care Package
- dodano trzy nowe kolekcje broni do listy dropów Weekly Care Package: Ascent, Boreal oraz Radiant
- usunięto cztery kolekcje broni z listy dropów Weekly Care Package: Bank, Italy, Lake oraz original Train
Zbrojownia
- dodano nową zawartość do Zbrojowni:
- kolekcja The Train 2025
- skrzynia The Fever
- nowy przedmiot w limitowanej edycji: XM1014 | Solitude
Mapy
- Inferno
- dostosowano Banana, by bardziej pasował do rozmiarów wersji CS:GO
- uproszczono tło za rampą terro
- uproszczono widok w pit
- uproszczono tło BS-a B
- usunięto stopnie po bokach korytarza na łuku
- usunięto lukę w pikselach na trumnach
- dostosowano skrzynki prowadzące na balkon, by gracze mogli pewniej po nich wchodzić
- dostosowano lub usunięto obiekty na mapie
- dostosowano kolicje gracza i granatów na całej mapie
- Train
- naprawiono błąd, w ramach którego cienie gracza mogły renderować się przez okna nad mainem A
- naprawiono niektóre dziury w świecie gry
- uproszczono tylną ścianę przy drzwiach do Z
- uproszczono tło za górnym wejściem na B
- skrócono górny reling dachu na BS-ie A, by ułatwić rzucanie granatów na BS-a
- wymieniono przezroczystą kratę na catwalku na zewnątrz drzwi Z
- wymieniono przezroczyste ogrodzenie na szczycie Ivy na pełną wersję
- uproszczono ściany z cegły na Ivy
- naprawiono kolizje granatów na górnym łuku B